"Istorii si personaje"

Alo

Alo ? zic.
Alo ??
Da, spuneti.
E greseala sau ceva ?
Pai, zic, depinde pe cine ati sunat. [Imi vine sa rad, omul e evident confuz, sau confuzat]
Nu e domnul de la spital ?
Nu e, zic, e greseala.
… Bine.
Bine, pai… [inchide]

[Peste 1 minut]
Alo. [Ii recunosc numarul de adineauri, raspund cu gura pana la urechi, desi saracul om n-are nicio vina]
… E greseala din nou, zice.
Da, cred ca aveti [inchide] numarul gresit.

Sper ca a reusit sa dea de domnul de la spital, pana la urma – ar fi putut fi ceva important…

Discuție

8 gânduri despre &8222;Alo&8221;

  1. Deci n-aveai vocea domnului de la spital 🙂

    Scris de Lucian | 20 Octombrie 2008, 4:08 pm
  2. Poate doar numele ? 😛

    Scris de Rita | 20 Octombrie 2008, 4:09 pm
  3. Grabita e lumea, domn’le! Repede a inchis pana sa il lamuresti!:)

    Scris de Elena | 20 Octombrie 2008, 5:48 pm
  4. Pai cred ca se lamurise, saracul crestin, de cand m-a auzit 🙂

    Scris de Rita | 20 Octombrie 2008, 5:50 pm
  5. La mine telefonul fix e fff asemanator cu al pompierilor, si vesnic suna, adica… zilnic! De fiecare data ma reped sa le spun ca au format ultimele 2 cifre invers:)

    Scris de Elena | 20 Octombrie 2008, 6:10 pm
  6. Au, stresant trebuie sa mai fie… Eu n-am avut pana acuma experiente din astea – ce-i drept ca nici telefon fix n-am avut prea multa vreme :).

    Scris de Rita | 20 Octombrie 2008, 6:12 pm
  7. :))) La mine azi dimineaţă, pe fix. Un tip cu o voce neplăcută. După aloul meu interogativ. Vasilescu sunt. M-aţi sunat. Eu puţin derutată, întrucât întâmplător am un client cu numele ăsta şi mă întrebam de unde dracu are numărul meu de telefon de acasă şi când naiba l-am sunat. El continuă, văzând că tac. Spuneţi acum, dacă tot m-aţi deranjat acasă!La care m-am lămurit şi i-am zis: Ia mai formaţi dumneavoastră o dată un număr, că pe ăsta l-aţi greşit!

    Scris de innuenda | 21 Octombrie 2008, 8:06 pm
  8. Hihi, sa vezi cum e pe la mine la serviciu, ca oamenii cauta niste firme cu care noi lucram, si daca dau cautare pe net, dau de situl nostru – si gata, ne si suna pe noi. Iar cand le explicam ca au gresit, ne cer numerele de telefon de la aia pe care ii cautau 😀 Am zis ca o sa punem o taxa de informatii, ce numai Romtelecom sa poata ?! 😛

    Scris de Rita | 21 Octombrie 2008, 8:16 pm

Lasă un răspuns

