"Vacanta mare"

Hei-rup ! si hai-hui…

E oficial, cum sta scris si pe o anumita tabla pe care o stiu eu, incepe nebunia !
Timp de fix 2 luni, zile si nopti mai lungi – da, oarecum deloc in acord cu anotimpul – ore in plus, mailuri, telefoane, intalniri – toate cu mult peste limita admisa si cateodata si suportabila !
Am avut o perioada de toropeala – cred ca a fost linistea dinaintea furtunii, si vad ca deja am inceput „bine”de luni…
Si ca sa punem capac la toate, pe lista traseelor zilnice sau saptamanale mai apar si urmatoarele destinatii: Cluj, Sibiu, Iasi, probabil si Galati, Budapesta, posibil si Bruxelles. Am scapat la mustata de Istanbul.
Mai ziceam undeva ca am asa o stare de-mi vine mereu sa o iau din loc, oriunde as fi. Ei, aia cu „ai grija ce-ti doresti” se dovedeste din nou adevarata. Obosesc numai la gandul acestor preumblari ! fara sa mai pun la socoteala si toate activitatile adiacente…
Cand ziceati ca se termina lunile alea ? Si mai vine Craciunul ala odata, mai repede ??

Discuție

16 gânduri despre &8222;Hei-rup ! si hai-hui…&8221;

  1. lasa rita, ca e mai bine decat sa fii legat de birou. iti spun eu, din experienta 🙂

    Scris de Maria Coman | 21 Octombrie 2008, 7:11 am
  2. ce nasol k nu mai e si istanbul. e genial orasul ala.si dak ajungi la bruxelles am o comanda ferma: bomboane de la leonidas.cand pleci, cand pleci?

    Scris de comanu | 21 Octombrie 2008, 7:41 am
  3. 65 de zile mai sunt, parol!:) Daca scoti ajunul in care se sta la cozonacit… raman 64!;)

    Scris de Elena | 21 Octombrie 2008, 8:14 am
  4. Maria, nu stiu ce sa zic… Daca era doar de placere, da, desigur. Dar cu toate celelalte chestiuni de facut… 😦Comanu, cred ca Bruxelles-ul tocma s-a amanat din nou ! In mod normal trebuia sa fiu acuma acolo, dar…Cat despre Istambul – stii cat „iubesc” Turcia si pe locuitorii ei 😛 mie-mi pare bine ca s-a modificat schimbarea 😀 Elena – sunt chiar mai putine 😀 ca ultima zi de lucru probabil ca o sa fie 19 decembrie ;;)

    Scris de Rita | 21 Octombrie 2008, 10:05 am
  5. Mai bine sa te plimbi, ce e sti asa nemultumita? Cand esti plecata sunt convins ca nu stai asa mult pe la munci 🙂In ultima vreme vad ca esti cam prolifica, nu trece zi fara sa scrii ceva

    Scris de Lucian | 21 Octombrie 2008, 12:55 pm
  6. Of, nu intelegi. Cand sunt plecata, in afara de drumul propriu-zis, si de activitatile la fata locului, trebuie sa „duc” in continuare si chestiile de la birou – mailuri, telefoane, alte prostii. Deci volumul de munca de fapt creste…Pai da, scriu, incerc sa ma conving ca mai e si altceva de capul meu decat „office”… Si-apoi, daca era o plangere, nu te obliga nimeni sa citesti 😛

    Scris de Rita | 21 Octombrie 2008, 1:06 pm
  7. Nu era o „plangere”, era o constatare :).

    Scris de Lucian | 21 Octombrie 2008, 1:40 pm
  8. Ce-ai sa zici si tu acuma 😛Eu asa am dedus din „cam” prolifica…

    Scris de Rita | 21 Octombrie 2008, 1:42 pm
  9. tot e mai bine decat la birou. apropo, au aparut globurile de craciun

    Scris de Maria Coman | 21 Octombrie 2008, 3:06 pm
  10. Asa devreme ?! globurile adica. Oricum n-am ce face cu ele, ca brad nu o sa fac 🙂 Cand m-am mutat, in vara, am lasat in apartament sacosa cu globuri cumparate intr-un avant sarbatoresc acum 2-3 ani cu prietena mea (in anul ala cumparasem un bradut in ghiveci). M-am gandit ca or sa fie si ele bucuria vreunui copil 🙂

    Scris de Rita | 21 Octombrie 2008, 3:11 pm
  11. Rita, exact astăzi vorbeam cu un prieten vorbe din astea. Numai că ale mele erau cu drumuri între instanţe şi cabinet şi Parchet şi Registrul Comerţului şi Poliţie şi Barou şi …mai zic?:)) Bun, şi prietenul îmi zicea: „Ia-ţi un concediu!” -Nu pot, îi răspundeam eu, abia după 20 decembrie mai pup concediu! În fine, concluzia lui a fost salvatoare: „Hai mai rezistă şi tu, fă-ţi planuri de sărbătorile de iarnă şi o să suporţi mai uşor timpul care te desparte de ele!”Aşa îţi zic şi eu ţie: mai rezistă până la iarnă, că acuş vine vacanţa!Deşi, mie îmi place să călătoresc, eu nu m-aş plânge. Cred că e foarte interesantă slujba ta (habar nu am cu ce te ocupi, dar pare important!:)

    Scris de innuenda | 21 Octombrie 2008, 7:58 pm
  12. Innu, pai rezist, ce naibii sa fac ?! 😀 Asa, si mie imi place sa calatoresc, dar cum ii ziceam si Mariei, astea nu-s de placere [poate doar la Galati :)]. Oboseala drumului + activitatile la destinatie + alte j’demii de probleme = nu bun, nici la fizic, nici la psihic…Si da, doar pare important :)) la tine sunt mult mai „cu greutate” chestiunile !

    Scris de Rita | 21 Octombrie 2008, 8:02 pm
  13. Rita, ascult-o pe Innu, stie ea mai bine :). Cred ca ti-am mai zis asta odata 🙂

    Scris de Lucian | 21 Octombrie 2008, 9:13 pm
  14. Ce anume: ca s-o ascult, sau ca stie mai bine ?

    Scris de Rita | 21 Octombrie 2008, 9:17 pm
  15. Ti-am mai spus: amandoua!!! 🙂

    Scris de Lucian | 22 Octombrie 2008, 11:09 am
  16. Te repeti 😛

    Scris de Rita | 22 Octombrie 2008, 11:10 am

Lasă un răspuns

