"Micul si marele ecran"

Beurk !

Vazute la tv, in interval de 5 minute.

  • o juna care citeste evident si foarte prost un intro la filmul de 10 de pe ProCinema – fara dictie, cu pauze aiurea intre cuvinte, cu mainile de parca ii erau din alt film, uitandu-se in toate directiile, numai la camera nu – probabil la oamenii din studio care o filmau si care nu mai stiau cum sa-si mascheze rasul; si, apropo don’soara, pe omul ala il cheama Rutger, nu Roger, si anume Hauer ! Auzi, cica „Paul Newman blond” ! Pai saracu’ Paul Newman chiar era blond, tuta mica si scumpa care esti tu !
  • o pupaza trecuta, da’ trecuta rau ! de prima tinerete, am dedus cumva ca e cantareata de muzica populara, care proba niste rozuri mulate, cu lycra, dantela si un compleu „de blugi” cu pietre si gauri prin toate zonele esentiale [ai naibii cameramani, toate defectele pupezei, astaaaa, saracei femei le-au filmat cu gros-plan !]. Si zice ea [pupaza] ca o sa se marite, da’ numa dupa ce vinde tractorul din dotare, pe langa care se manifesta stripperul tot din dotare – si ce sa vezi, chiar incepu sa se manifeste stripperul pe langa numitul tractor, tavalindu-se foarte expresiv pe jos, adica pe un covor pus in batatura langa tractor. Moment in care am schimbat canalul ca mi s-a facut rau – da’ un rrraaau… Pe Acasa, fireste ca pe Acasa era !
  • si dau pe Antena1 de Valentin Uritescu, care ii zice lu’ tanti aia din reclama cu adezivul la proteza dentara ca „acus i-o trage el, cat sa se sature” si ea ii zice „stai, si-si pune mainile la ochi, acuma poti sa incepi, sa ma anunti cand termini” [da, erau in pat, in pijamale, si chiar despre „tras” din ala e vorba !]

What ?????! Cine naibii ma pune pe mine sa butonez la telecomanda ??! Da’ ce ma, niste muzica nu e buna la tv-ul meu ?!

Discuție

19 gânduri despre &8222;Beurk !&8221;

  1. Vezi, de aia nu am eu teveu la mine in camera:))) Oricum e ceva meci acum, deci…

    Scris de Elena | 22 Octombrie 2008, 8:01 pm
  2. Ei, Elena, io n-am decat o camera oricum 😛 si desi mi-as dori un tv in bucatarie, nu renunt plasarea astuia in camera in ruptul capului. Plus ca pe mine nu ma pune nimeni sa ma uit la meci 😀

    Scris de Rita | 22 Octombrie 2008, 8:14 pm
  3. :)) nici pe mine nu ma pune:)) desi se pare ca ma ratat un autogol:P

    Scris de Elena | 22 Octombrie 2008, 8:23 pm
  4. Tocmai ce am intrat si eu pe un site [la tv am stabilit ca e muzica :D] si am vazut ca e cu autogol. Of, ce ne mai dam cu stangu-n dreptu’…

    Scris de Rita | 22 Octombrie 2008, 8:26 pm
  5. Macar eu pe Antena 3 stiu la ce sa ma astept si nu am parte de astfel de surprize. Deci nu mai butona 🙂

    Scris de Lucian | 22 Octombrie 2008, 8:49 pm
  6. Nu aveam chef de stiri, Lucian, chiar deloc. Si de Sinteza nici atat. Vorba Elenei, un neuron am si eu – si pe ala sa-l matrasesc ?!

    Scris de Rita | 22 Octombrie 2008, 9:01 pm
  7. Atunci de ce nu te uiti la meci? De ce?

    Scris de Lucian | 22 Octombrie 2008, 9:05 pm
  8. De ce sa ma uit la meci ? De ce ?? 😀Ti se pare ca meciul nu e cu matrasit de neuroni ? 😛

    Scris de Rita | 22 Octombrie 2008, 9:07 pm
  9. Care neuroni? Ca ai mei sunt fotbalisti amandoi, nu ti-am zis? 🙂

    Scris de Lucian | 22 Octombrie 2008, 9:13 pm
  10. Al meu si al Elenei, de exemplu 😀

    Scris de Rita | 22 Octombrie 2008, 9:15 pm
  11. Neuronu’ meu e rezerva acum, altfel risca sa dea autogol;)

    Scris de Elena | 22 Octombrie 2008, 9:20 pm
  12. Hai ma Elena, iar am ramas eu cu neuronul meu – el centreaza, el da cu capul, saracu’…

    Scris de Rita | 22 Octombrie 2008, 9:23 pm
  13. Oboseste mai repede asa 🙂

    Scris de Lucian | 22 Octombrie 2008, 9:27 pm
  14. D’oh ! pai tu de ce crezi ca ma plang aici ?!

    Scris de Rita | 22 Octombrie 2008, 9:30 pm
  15. Io il trimit la somn pe al meu ca maine incepe o noua runda „in za morning”:)) Somn usoooor!

    Scris de Elena | 22 Octombrie 2008, 9:30 pm
  16. Acum totul s-a clarificat 🙂

    Scris de Lucian | 22 Octombrie 2008, 9:40 pm
  17. Uite, uite cum pleaca rezervele repede la culcare !Lucian, abia acum s-a clarificat ? Cred ca au jucat prelungiri neuronii tai si sunt si ei obositi 😛

    Scris de Rita | 22 Octombrie 2008, 9:42 pm
  18. cum? cine a dat autogol? unde cum cand?

    Scris de rdg | 22 Octombrie 2008, 10:11 pm
  19. CFR Cluj a jucat la Bordeaux si a pierdut cu 0 -1, pe baza de autogol. Asta stiu, asta raportez 😀Acuma ma retrag, in plina glorie, ca neuronul meu maine tre sa mearga la munca si e in urma si cu trebile de ieri 😛

    Scris de Rita | 22 Octombrie 2008, 10:21 pm

Lasă un răspuns

