"Micul si marele ecran"

Is there a Dr. in the House ?

Maine si poimaine avem maraton Dr. House, seria II, pe AXN 🙂

Ce Mc Dreamy, ce McSteamy, ce… Oprescu ?! – mai nou, asta e doctorul favorit 😀

Ia uite ce zice omul :„Lucrul minunat legat de a spune oamenilor că sunt pe moarte este că imediat isi clarifica prioritatile. Afli ce conteaza pentru ei. Pentru ce sunt dispusi sa moara. Pentru ce sunt dispusi sa minta.” Dupa cum ii zice si in tagline: „Genius has side effects.” 😀

Alte perle de intelepciune „housiana” aici si aici.

Intrebare de baraj: de ce toti doctorii astia smecheri de la tv au cu ochi albastri ?! [ma rog, mai putin Dr. Ross, dar cariera lui de medic s-a incheiat de mult :P]

Oarecum offtopic: am vazut aseara editia Tonight Show care il avea ca invitat pe Hugh Laurie [in reluare de prin septembrie – am ratat-o, ca eram la Madrid], si nu i-am recunoscut omului vocea. Chestia e ca el e british, si in serial joaca un doctor american, cu tot cu accentul lui, ceea ce ii schimba total timbrul vocal !
Si inca o chestiune: Mr. Laurie a facut de curand un alt film a carei prima scena era filmata in spital, si cand i-au strigat „motor” – a inceput sa schiopateze !

Discuție

37 de gânduri despre &8222;Is there a Dr. in the House ?&8221;

  1. Ce sa le fac la astia de la UPC ca nu mai am AXN in programe???:((

    Scris de Elena | 24 Octombrie 2008, 8:53 pm
  2. Elena zic sa dai o cautare in grila de programe – macar un AXN simplu tot trebuie sa aiba si ei. Cablistii mai fac din astea, mai amesteca programele in grila sau le mai ascund 🙂

    Scris de Rita | 24 Octombrie 2008, 9:00 pm
  3. hm si eu lucrez in timpul maratonului astuia

    Scris de Maria Coman | 24 Octombrie 2008, 9:12 pm
  4. Maria, pai e de la 9 dimineata, la 9 seara; si e si duminica. Uite: http://www.axn.ro/house//AiringTimesReusesti tu sa prinzi cateva episoade acolo 😉

    Scris de Rita | 24 Octombrie 2008, 9:15 pm
  5. nu prea. caci maine- adica sambata- family lunch si job seara. iar duminica job de la 11 la 19

    Scris de Maria Coman | 24 Octombrie 2008, 9:57 pm
  6. Elena, schimba-i 🙂Rita, am vazut si eu The Tonight Show aseara si pe mine nu m-a impresionat doctorasul asta. In ultima vreme doar spitale vezi la tv. Mi se pare ca avem si un serial romanesc

    Scris de Lucian | 25 Octombrie 2008, 12:17 pm
  7. Lucian, trebuie sa vezi seriarul, adica macar 2 episoade, si dupa aia mai discutam. Altfel, nu cred ca tie ti-ar placea McDreamy 😛 Sa nu ne intelegem gresit: daca as avea un doctor din asta langa mine, sau langa cineva care are nevoie de doctor, cred ca i-as rupe gatul in primele 15 minute…

    Scris de Rita | 25 Octombrie 2008, 12:27 pm
  8. Lucian, ii schimb cand pot:)Rita, am butonat, nu il am in grila, acum o luna il aveam:((

    Scris de Elena | 25 Octombrie 2008, 7:07 pm
  9. Uf, a naibii chestiune 😦 macar pe Bridget ai vazut-o ?

    Scris de Rita | 25 Octombrie 2008, 7:08 pm
  10. as putea sa va spun ca va urasc in mod oficial?

    Scris de Maria Coman | 25 Octombrie 2008, 7:30 pm
  11. Poti sa ne dai si la stiri, Maria ! Dar de ce, ce-am facut ? ;;)

    Scris de Rita | 25 Octombrie 2008, 7:32 pm
  12. Mai bine zi daca ai gasit fularele 😀

    Scris de Rita | 25 Octombrie 2008, 7:33 pm
  13. Pai am vazut-o pe BJ, pe sarite (cum vad eu mereu ce-mi place) pt. ca astia mici au avut si program de „teatru”:P

    Scris de Elena | 25 Octombrie 2008, 7:49 pm
  14. n-am apucat sa umblu dupa fulare bineinteles, si ura vine de la dr house & bridget versus slujba de la patriarhie

    Scris de Maria Coman | 25 Octombrie 2008, 7:50 pm
  15. Eu trec in barca Mariei, din alte motive, dar… macar sa stiu ca nu-s singura!;)

    Scris de Elena | 25 Octombrie 2008, 7:55 pm
  16. Daca va incalzeste cu ceva, sa stiti ca nici eu n-am vazut Bridget, dar fiindca n-am avut chef… Acu vreo 6 ani, peste iarna, cred ca am vazut filmul ala de vreo 30 de ori, ceea ce inseamna ca stiu replicile pe de rost, ceea ce e destul de jalnic pana si dupa standardele mele…

    Scris de Rita | 25 Octombrie 2008, 7:56 pm
  17. Ah, si uite, ca sa nu ziceti ca eu chiar n-am facut nimic, am bucatarit si am cusut la rochita albastra 😉 [nu, tot n-am terminat – poate w/e viitor…]

    Scris de Rita | 25 Octombrie 2008, 7:58 pm
  18. elena- adica cu patriarhia? te rog, nu fa astarita- nu ma ajuti. as fi stat si eu la bucatarie

    Scris de Maria Coman | 25 Octombrie 2008, 8:09 pm
  19. Hai ca e musai sa o termini;)

    Scris de Elena | 25 Octombrie 2008, 8:10 pm
  20. Ufff, ce sa ma mai fac cu voi ? Imi pun cenusa in cap, iaca ! E mai bine ? ;;)

    Scris de Rita | 25 Octombrie 2008, 8:12 pm
  21. Zi drept ca cenusa ajuta la imbunatatirea podoabei capilare;)

    Scris de Elena | 25 Octombrie 2008, 8:14 pm
  22. Nuuu Maria, am vazut doar BJ partial, dr. House nu:( Patriarhia e prea departe de mine:))

    Scris de Elena | 25 Octombrie 2008, 8:14 pm
  23. Hai ma Elena, zau, aia cu Cenusareasa n-o mai crede nimeni 😛 E cu penitenta, pe cuvant…

    Scris de Rita | 25 Octombrie 2008, 8:19 pm
  24. Te cred, te cred, sunt in pasa buna, aniversez, mi-a iesit prajitura… iezii dorm;)

    Scris de Elena | 25 Octombrie 2008, 8:28 pm
  25. cu penitenta, da. working class hero

    Scris de Maria Coman | 25 Octombrie 2008, 8:34 pm
  26. Elena, inca nu e 26 😀 ai inceput aniversarea deja ? ;;)Maria: huh, am scapat – la mustata, vorba aia 😀 Maine promit ca fac incantatii pentru fularele tale 😉

    Scris de Rita | 25 Octombrie 2008, 8:40 pm
  27. Ce mi-e 25, ce mi-e 26?:)) De Craciun, de ex., nu marchezi si ajunul?:P

    Scris de Elena | 25 Octombrie 2008, 8:46 pm
  28. Corect, corect 😀 – ma rog, sa luam acceptiunea generala, nu chiar pe a mea 😉Pai… happy anniversary va dorim, doamna, si lui huz. sa fiti fericiti ca-n prima zi 😉

    Scris de Rita | 25 Octombrie 2008, 8:48 pm
  29. ainversare? ce aniversare?

    Scris de Maria Coman | 25 Octombrie 2008, 8:55 pm
  30. Sar’na, hai la prajitura;)

    Scris de Elena | 25 Octombrie 2008, 8:57 pm
  31. Maria, Elena aniverseaza niste ani de la casatoria civila – anume azi, duminica 😀

    Scris de Rita | 25 Octombrie 2008, 9:39 pm
  32. casatoria civila??????????? jur ca habar nu am cand am avut-o

    Scris de Maria Coman | 25 Octombrie 2008, 9:50 pm
  33. :)) bine ca macar nu mai are cine sa ii reproseze domnului sot ca a uitat 😀 – adicaaa, sper ca nu e el ala care tine evidenta aniversarilor…

    Scris de Rita | 25 Octombrie 2008, 9:55 pm
  34. rita- nu, anul asta am uitat amindoi si de aia religioasa. si-a amintit el peste vreo 2 zile

    Scris de Maria Coman | 26 Octombrie 2008, 1:20 pm
  35. Hihi, Maria, ati scapat amandoi 😀

    Scris de Rita | 26 Octombrie 2008, 1:29 pm
  36. am vazut vreo 4 episoade pe sarite, e ok serialul, totusi nu cred ca pot rezista mai mult. in primul rand, sunt acolo vreo 5 doctori care pe parcursul unui episod au de rezolvat un singur caz. yeah, right, asa se intampla si in realitate. tot episodul e un brainstorming de fapt, fiecare isi da cu parerea si pana la urma hugh asta are dreptate. mai erau cateva chestii enervante, dar de sambata pana acum le-am uitat 🙂

    Scris de Lucian | 27 Octombrie 2008, 3:26 pm
  37. Nu e vorba chiar de orice caz, ca alea trec pe la departamentele de specialitate direct – e vorba de cazurile cu adevarat dificile si greu de identificat; si ala e departament de diagnostic.Si nu uita ca totusi e o fictiune, si inca una americana 😛

    Scris de Rita | 27 Octombrie 2008, 3:30 pm

Lasă un răspuns

