"Istorii si personaje"

Defazare cu metoda

Later edit: Ca sa vedeti cat sunt de ratutita [rătutită; inseamna ametita SI cu capul in nori, in dictionarul Rita/ romana], azi am umblat toata ziua cu ceasul la mana dupa ora veche. Vorba aia, orele de la programele tv erau modificate, telefoanele si-au schimbat ora singure, ceasul cine sa-l mai schimbe ?!

Banuiesc ca pana la ora asta stie toata lumea ca s-a schimbat ora. Urraaa ! mai mult somn – adica macar senzatia de mai mult somn si macar pentru cateva zile.
Oricum, azi toata ziua, am judecat orele zilei dupa lumina de afara care, desigur, socotea la fel ca ieri, asa ca am tot continuat sa ma minunez si sa ma bucur toata ziua ca am mai castigat o ora 😀 – „ah, nu e 4, e doar 3”, „ah, abia 6 jumate !” si tot asa. Chiar si cand se intunecase, fireste ca mai devreme decat ieri, si n-am mai avut lumina pentru orientare, tot acceasi senzatie de „1 ora in urma” am avut. Uite-asa se da ritmul omului peste cap !
Ma rog, la mine chestiunea e relativa… Mi-am dat seama ca probabil ritmul meu de viata e setat dupa alt fus orar – cum ar fi GMT. Pai… daca ma culc la 2, inseamna ca de fapt, dupa ora Londrei, e doar 12 noaptea. Si de fapt, tot la Londra, m-as trezi chiar la 6.30, nu la 8.30, ca la Bucuresti 😀 N-ar fi dragut ? Adica… daca chiar as sta la Londra.
Ei, acuma as vrea sa stiu, cu schimbarea asta de ora, eu unde ma pozitionez, pe ce meridian ? Ma mut la Paris – sau la Madrid – sau la Roma ? Nu de alta, dar perspectiva mi se pare chiar incantatoare 😛

Discuție

10 gânduri despre &8222;Defazare cu metoda&8221;

  1. Mda, rad-glumesc, dar nici eu nu am schimbat ora la ceasul de mana:)) Eu schimbarea asta din toamna o ador efectiv, insa… „unii” nu prea:P

    Scris de Elena | 27 Octombrie 2008, 8:48 pm
  2. Ah, si mie imi place – partea cu trezitul mai tarziu; partea ailalta, cu culcatul mai tarziu nu-mi mai place.Iar primavara, cand trebuie sa ma scol mai devreme, pfff, nici nu mai zic cum ma simt !

    Scris de Rita | 27 Octombrie 2008, 8:52 pm
  3. Si schimbarea aia mai vine si peste astenia de primavara, tot o veselie!

    Scris de Elena | 27 Octombrie 2008, 8:56 pm
  4. Eu n-am vrut sa zic, dar da, fix asa ! 😀

    Scris de Rita | 27 Octombrie 2008, 8:59 pm
  5. Gata, mi-e somn-somn:) ma duc sa ma aliniez si eu langa somnul demuazelei visatoare, am biruit inca o tura de amanat laptele:))

    Scris de Elena | 27 Octombrie 2008, 9:02 pm
  6. Eu am schimbat de-abia azi ora la telefoane. Azi-dimineata cand m-am trezit am crezut ca am dormit prea mult 🙂

    Scris de Lucian | 27 Octombrie 2008, 9:11 pm
  7. Ok, Elena, noapte buna a doua oara 🙂Lucian, la mine s-a schimbat ora „singura” – la amandoua telefoanele, ma rog, pe aceeasi retea, ce-i drept 🙂

    Scris de Rita | 27 Octombrie 2008, 9:15 pm
  8. offtopic- nu merge cu paharul 😦

    Scris de Maria Coman | 28 Octombrie 2008, 8:33 am
  9. Maria – 😦 la mine [inca] n-a dat gres..

    Scris de Rita | 28 Octombrie 2008, 9:23 am
  10. poate am facut eu ceva gresit

    Scris de Maria Coman | 28 Octombrie 2008, 9:47 am

Lasă un răspuns

