"Micul si marele ecran"

Energizantul de la miezul noptii

Ajung eu acasa, ca o Cenusareasa ce ma aflu, „on the stroke of midnight” – ma rog, la Bucuresti era deja 1 noaptea, dar am stabilit deja ca eu functionez dupa alte meridiane; azi a fost meridianul de la… sa zicem Paris 😀
Deci, ajung acasa, cum ziceam, numai bine sa prind stirile de la 1, dupa care numai bine sa prind a 2-a parte de la Jay Leno [ma rog, Tonight Show…].
Invitati: Michelle Obama, posibila viitoare Prima Doamna, Chris Rock, sturlubatic de serviciu, si inca un baiat la microfonul cu cantece. Afro-americani cu totii.
Ma, ori sunt eu obosita – si stiu ca sunt – dar mi s-a parut o editie tare faina. Michelle – o doamna, o Doamna, foarte naturala, relaxata, a povestit despre familie, despre cum e Barack romantic – ma rog, si chestii de PR la greu, evident, dar orice au invatat-o i se potriveste ca o manusa si evident ca se potriveste si cu barbatul ala cool al ei 😛
Dupa care vine nebunul de Chris Rock, cu bancurile dupa el [ i-am recunoscut vocea, el era, dar mi s-a parut ca incepe sa arate ca Jamie Foxx] si „introducing” Madagascar 2, cu clipul de rigoare [prevad ca in serile urmatoare or sa mai fie invitati si altii din distributie].
Evident ca nu mai stiu toate chestiile istete de le-au zis, dar am ras, am ras de-a dreptul, de una singura, ceea ce e mare lucru.
Si la sfarsit baiatul ala, care nu stiu cine era, si care a cantat ceva potolit si linistitor dupa nebunul.
Frumos, ne-a placut, a fost o gura de oxigen, acuma la somnuri, ca maine, adica azi, e o noua zi 😛

Discuție

23 de gânduri despre &8222;Energizantul de la miezul noptii&8221;

  1. La ora aia eu cautam gandaci inexistenti, deci ai iesit in castig :). Intr-un film cautam gandacii, sa fie clar 🙂

    Scris de Lucian | 29 Octombrie 2008, 12:51 pm
  2. Sa stii ca nu mi-a fost clar din prima ca erau in film. GAndacii :))Sigur ca am iesit in castig – nu stiu ce cauti sa te uiti la filme din astea in creierii noptii ! 😛

    Scris de Rita | 29 Octombrie 2008, 12:53 pm
  3. Ar fi cazul sa ajungi azi acasa si nu maine;)

    Scris de Elena | 29 Octombrie 2008, 6:14 pm
  4. Nu prea cred ca-s sperante in directia asta, Elena 😦

    Scris de Rita | 29 Octombrie 2008, 6:15 pm
  5. Stiu ca nu ai la ce sa te uiti la teveu pana pe la 12, dar totusi… maine?!:(

    Scris de Elena | 29 Octombrie 2008, 7:38 pm
  6. Da, aia era motivatia :)) Am niste lucruri de raportat zilele astea, de fapt chiar maine, ceea ce-mi face viata nu tocmai roz…

    Scris de Rita | 29 Octombrie 2008, 7:40 pm
  7. ajung la 1 noaptea acasă, ora Bucureştiului, îi zic de rudele decedate ale mamei sale ăluia de mi-a ocupat locul de parcare, parchez pe locul altuia cu nesimţire şi tupeu, intru în casă, strâng după pisică şi ieşind de la duş mă grăbesc pentru a limita momentele în care Zu mă muşcă de cartofiori şi bag somn. se compară? :))

    Scris de nelu | 29 Octombrie 2008, 8:07 pm
  8. Pai Nelu, nu-ti imagina ca la mine e asa in fiecare seara. Nici nu ajung la 1 acasa, si in niciun caz nu ma energizez in fiecare seara, nici macar de la Jay 😛Si ia zi drept, cand te trezesti tu ? ma rog in afara de zilele in care prezinti vremea in creierii mei obositi pe tv-ul uitat deschis toata noaptea, inca de la 6 dimineata, sau cat mai e programul ala la voi 😛

    Scris de Rita | 29 Octombrie 2008, 8:10 pm
  9. the tonight show e tot in reluare? sa stiu daca astept sa inceapa sau ma pun la un film

    Scris de Lucian | 29 Octombrie 2008, 10:01 pm
  10. Pai.. cred ca nu mai e in reluare – ce am vazut aseara cred ca era ca de obicei, cu 1-2 zile intarziere. Daca pierd inceputul, sau chiar prima parte, ceea ce e foarte probabil, imi povestesti si mie 😀

    Scris de Rita | 29 Octombrie 2008, 10:02 pm
  11. no bine 🙂dar de ce sa pierzi inceputul, doar nu esti tot la lucru. sau…?

    Scris de Lucian | 29 Octombrie 2008, 10:12 pm
  12. Sau ! 😀

    Scris de Rita | 29 Octombrie 2008, 10:13 pm
  13. super, felicitari!!! cred ca o sa vad monologul si ma pun la alt film cu ashley judd

    Scris de Lucian | 29 Octombrie 2008, 10:16 pm
  14. Nu ti-au ajuns gandacii ? 😛

    Scris de Rita | 29 Octombrie 2008, 10:17 pm
  15. nu, acum vreau sa vad si niste cadavre 🙂

    Scris de Lucian | 29 Octombrie 2008, 10:28 pm
  16. Huh, cred ca Jay e in reluare… desi cred ca am ratat inceputul si data trecuta 😀Cadavre, huh ? Ai niste nopti interesante, ce sa zic…

    Scris de Rita | 29 Octombrie 2008, 10:58 pm
  17. Pana la urma cred ca nu era in reluare. Jay, adica.

    Scris de Rita | 29 Octombrie 2008, 11:34 pm
  18. Rita, mie mi-a plăcut şi nu prea doamna Obama. Adică, ok, am înţeles că e avocat, dar prea mi s-a părut doamna de fier. Nu prea avea feminitate.

    Scris de innuenda | 30 Octombrie 2008, 9:26 am
  19. Rita, gata cu raportarea? Sper ca intri intr-un ritm cat de cat normal de ajuns acasa:)

    Scris de Elena | 30 Octombrie 2008, 7:25 pm
  20. :)) Ma, tu citesti ganduri ? acush ma pregatesc sa scriu 😀

    Scris de Rita | 30 Octombrie 2008, 7:26 pm
  21. Gata, e stabilit, imi iau globul ala;)

    Scris de Elena | 30 Octombrie 2008, 8:39 pm
  22. Innu, eu n-am vazut decat partea a 2-a a emisiunii, dupa stirile de la 1. Si in partea aia a a vorbit despre familie, despre aniversarea casatoriei, chestii. Oricum, speech-ul, intrebarile si toate alea erau pregatite, cum sunt de altfel cu toti invitatii. Dar mie mi s-a parut ca in afara de stapanirea de sine si de „femeia din spatele barbatului ei” si de emotiile de dinaintea alegerilor, femeia asta poate sa fie nevasta si mama, si inca una faina 🙂 Asa a fost senzatia mea… Bine, acuma, ce acuratete de senzatie poti sa ai vazand pe cineva intr-o chestiune regizata, de cateva minute, la tv ?!

    Scris de Rita | 30 Octombrie 2008, 9:19 pm
  23. Da, cam aşa e…Dar să nu înţelegi greşit: am admirat-o, tipa e „brici”, vorba unui amic de-al meu. Doar că mi-ar fi plăcut un pic mai feminină.Obamu îmi place muuult şi de mult! De dinainte de a-şi anunţa candidatura, de pe când l-am văzut la Oprah la emisiune şi m-a lăsat cu gura deschisă la propriu.

    Scris de innuenda | 31 Octombrie 2008, 12:29 am

Lasă un răspuns

