"Istorii si personaje", "Micul si marele ecran"

O bulina, ceva ?

Doar am zis eu ca e o greseala sa ajung prea devreme acasa ! Bineinteles ca butonez iar, si peste ce dau: o duduie in lenjerie intima destul de revelatoare in toate pozitiile pe un pat satinat, cu destul de multe detalii anatomice la vedere, asa incat sa nu mai fie nevoie de exercitii de imaginatie.
What ?! S-au mutat filmele de miezul noptii, sau cum ? E doar 8 jumate oameni buni, copiii se mai uita la cutia vorbitoare la ora asta !
Test de fidelitate se cheama, da ! Nici nu mut bine, Prima e imediat dupa A1, dau de Tradati in dragoste – sunetul e un biiiiiip continuu !
Un CNA parca aveam si noi ? Oare copiii lor nu se uita la tv-urile astea ? de atfel ne ocupam sa nu fie jignite in prime time marile personalitati ale zilei ! Nu ca asta ar fi acceptabil, sa nu ne intelegem gresit, dar alea macar sunt posturi de nisa, astea „e” posturi generaliste, carevasazica le priveste toata lumea ! Sau principiul e sa ne coboram la cel mai de jos nivel de intelegere permis si existent ?!

Discuție

16 gânduri despre &8222;O bulina, ceva ?&8221;

  1. ai gasit pana la urma ceva demn de atentie in televizorul asta? ca eu fac zapping de vreo ora degeaba

    Scris de Maria Coman | 3 Noiembrie 2008, 9:10 pm
  2. Maria, am ramas pe Amy Winehouse Unplugged, pe VH1 – dar doar am ramas, ca nu-s prea mare fan…

    Scris de Rita | 3 Noiembrie 2008, 9:11 pm
  3. Sa stii ca am patit-o si eu in seara asta, ma rog, fiul meu drag;) Eram la bucatarie si el a scapat la telecomanda! Cand a urlat: „tatiii, hai sa vezi cevaaaa” era una din emisiunile de care spui, nu stiu exact care, ca m-am enervat instantaneu:( Se pare ca ora 12 s-a transformat, plus ca nu pot sa ii culc de la 8:(

    Scris de Elena | 3 Noiembrie 2008, 9:18 pm
  4. hm, eu as fi vazut un film

    Scris de Maria Coman | 3 Noiembrie 2008, 9:18 pm
  5. Tocmai incepe CSI Miame, pe Pro si de la 12.00, CSI originalul pe Prima 😀 Mai bine ?

    Scris de Rita | 3 Noiembrie 2008, 9:20 pm
  6. Elena, aproape ca ti-am ratat comentariul 🙂 vezi, deci am si eu una bucata cap pe umeri ! chiar se intampla chestii din astea, nu-s doar mofturi, cum ar putea sa zica unii…

    Scris de Rita | 3 Noiembrie 2008, 10:22 pm
  7. Hehe, in seara asta am avut Grey’s;) Si acum meci:P

    Scris de Elena | 4 Noiembrie 2008, 7:12 pm
  8. Grey’s ? unde ?! aaa, mai bine, nu, lasa, al’data !

    Scris de Rita | 4 Noiembrie 2008, 7:39 pm
  9. E sezonul 4 pe tevereu, marti la 20.30;) Saptamana trecuta l-am pierdut, azi ne-am uitat:)

    Scris de Elena | 4 Noiembrie 2008, 8:03 pm
  10. Nu pot, zau ca nu 🙂 oricum nu eram acasa, dar mai bine ascult muzica. Al’data, cum ziceam…

    Scris de Rita | 4 Noiembrie 2008, 8:08 pm
  11. Vezi, eu sunt incantata pen’ca il vad prima data, si huz. vad ca e prins si el!;) Nu mai tin minte in vara ce serie s-a dat noaptea:(

    Scris de Elena | 4 Noiembrie 2008, 8:11 pm
  12. In vara cred ca au fost primele 2 serii – prima in orice caz. Ceea ce a fost „fresh” ca de obicei, cand se dau seriale in reluare, nu se dau niciodata de la inceput 😉 dar acuma nu prea ma mai tine cu dramele 🙂

    Scris de Rita | 4 Noiembrie 2008, 8:17 pm
  13. La mine place mult Amy casa de vinuri. Place la mine vocea ei. Crede ca nemuritoare. Vocea.Si desigur, place mult si Anatomia lui Gray, dar nu prinde. Eu vine tarziu de la munca.

    Scris de innuenda | 5 Noiembrie 2008, 12:57 am
  14. unde si cand ai avzut asa ceva ca eu le-am pierdut, la naiba!!!

    Scris de Lucian | 5 Noiembrie 2008, 10:28 am
  15. N-ai pierdut nimic, Lucian, ramai pe receptie, sigur se vor repeta 😛

    Scris de Rita | 5 Noiembrie 2008, 10:39 am
  16. Innu, mie imi place Amy doar cateodata. Nu vreau sa discut despre viciile oamenilor in general, sau despre artistilor in special, ca nu de asta nu-mi place cateodata 🙂 Are vocea ei niste tonalitati extreme, care urechii mele nu ii sunt comode. Iar Grey – sigur se da sau se va da in reluare pe undeva, si chiar daca nu, exista seriile pe DVD, sau prin retele 😉

    Scris de Rita | 5 Noiembrie 2008, 10:42 am

Lasă un răspuns

