"Istorii si personaje", "Micul si marele ecran"

Psihologii, inselaciuni

Nu va asteptati la un post inteligent, argumentat, lung, sau mai stiu eu cum 😀 E doar despre ceva ce vaz la Oprah, chiar acuma: emisiune despre psihologie masculina 🙂
Ca si ei sufera, in tacere bineinteles, ca si ei se simt neglijati si din cauza asta isi inseala nevestele. Si ca doar vreo 7% si-au marturisit inselaciunile nevestelor, de buna voie. Restul deloc, sau au mintit chiar in fata dovezilor evidente.
Si, foare important: ca foarte putini – n-am retinut procentul – si-au inselat nevasta cu o femeie mai frumoasa sau in forma mai buna [nu, nu de cozonac :P].
Doar atat zic: hm !

Later edit: The psihologul, sau ce-o mai fi, zice ca daca femeia „simte” ceva trebuie sa investigheze: sa caute in telefon, sa ii puna detector GPS la masina, sa il duca la detectorul de minciuni ! Oh, daaaa, asta o sa rezolve situatia, cu siguranta !
Pe urma apare un cuplu in care el o inselase cu o colega de serviciu, in pauza de masa. Ca nu era nimic in neregula, se intelegeau perfect, comunicau nemaipomenit, faceau ce faceau ei acolo in fiecare zi, si tot asa. Si totusi a inselat-o. Adica… nu-i lipsea nimic acasa, dar tot s-a dus sa caute in alta parte. Fiindca…nu stie de ce. Dar ca… el n-a vrut sa o insele !

Ma scuzati, eu una nu mai inteleg nimic. Singura concluzie la care-s in stare sa ajung e ca ni se schimba „mindset-ul”, incat sa consideram ca lucrurile astea sunt perfect normale, date de la Al de Sus, si ca in consecinta ar trebui sa ne obisnuim odata cu ideea !

LLE: Ideea dinspre finala era ca femeile sa se mobilizeze si sa isi tina barbatii in alerta, sa fie atente la nevoile lor si sa ia initativa [Oprah: ya, what’s new, we need to put out more, what’s new in that ??! – sala pe jos de ras].
La care chestiune, o doamna din public, care sedea langa sotul ei tradator, probabil scoasa din sarite de mersul discutiei, intervine: „dar si noi avem probleme si serviciu si copii si casa, si noi vrem atentie si atentii, si noi vrem sa fim bagate si in seama si sa fim ascultate” ! Fara comentarii :))

Discuție

14 gânduri despre &8222;Psihologii, inselaciuni&8221;

  1. Rita, ce am rataaaaat!:)) Cum adica nu a vrut dar… a vrut (ca altfel nu ar fi putut, nu?)?! Pai, daca nu vroia, juca solitaire in pauza, nu??? O fi un nou trend si nu am auzit noi, ia sa imi iau la intrebari jumatatea, aplic un chestionar imediat! Macar sa stiu sigur: una mai frumoasa sau nu?:P

    Scris de Elena | 5 Noiembrie 2008, 9:06 pm
  2. Vezi ca am mai scris o bucatica 😀 asa, de final :))

    Scris de Rita | 5 Noiembrie 2008, 9:10 pm
  3. Ma Elena, nu stiu, pe cuvant daca am inteles ceva ! Mai bine i-am inteles pe ailali de data trecuta – cu adulterul in casa. I-am inteles, in sensul ca am inteles care era treaba, nu ca am acceptat…

    Scris de Rita | 5 Noiembrie 2008, 9:10 pm
  4. Am citit:))) Pai vezi de unde se inspira aia de la emisiunile pe care le blamam noi?:) Se uita la cupluri de astea si… da-i cu beep&beep cand il prinde cu alta!

    Scris de Elena | 5 Noiembrie 2008, 9:13 pm
  5. Of, doamne, unde ajungem ! Aveam totusi o parere mai buna despre emisiunea lui Oprah decat despre alte Tradati, Test si altii din astia…

    Scris de Rita | 5 Noiembrie 2008, 9:33 pm
  6. Habar nu am de ce nu ma pot uita la Oprah. Sau stiu? 🙂 O sa incerc sa ii urmaresc iar emisiunea, de curiozitate.

    Scris de Elena | 5 Noiembrie 2008, 9:43 pm
  7. Sa ai maine o zi de rasfat maxim, da? 😉 Ma retrag sa imi cercetez globul si sa prepar urarile de maine;) Noapte buna!

    Scris de Elena | 5 Noiembrie 2008, 9:50 pm
  8. Senzational de mult de lucru 😀 dar sa fie, sa fie, ce sa zic 😉 cu plecaciuni, doamna !

    Scris de Rita | 5 Noiembrie 2008, 9:51 pm
  9. Mai fetelor, voi n-ati vazut Sex and the City? Acum ma dau de gol, l-am vazut si eu ieri :). Acolo era o tanti care a fost inselata si pana la urma l-a iertat pe ticalos si la indemnul prietenelor ei. Asa ca, din pacate, chestia cu iertatul din partea voastra e cam impamantenita in „mentalul colectiv”. Nu ca as fi de acord cu asta… N-am dat cu parul, da? 🙂

    Scris de Lucian | 6 Noiembrie 2008, 1:17 pm
  10. Lucian, nu pot sa cred ca te-ai uitat la SATC ! demolezi mituri, fii atent :))Eu n-am nimic, in principiu, cu mentalul colectiv, pana nu imi face mie rau 😛

    Scris de Rita | 6 Noiembrie 2008, 1:28 pm
  11. Am ramas ultima, nu am reusit a vad filmul:((Lucian, asa o fi cum spui! Insa daca le intrebi, auzi replica: „l-am iertat, dar nu l-am uitat”:)

    Scris de Elena | 6 Noiembrie 2008, 6:46 pm
  12. Elena, eu de uitat se intampla sa mai uit, dar de iertat… >:)

    Scris de Rita | 7 Noiembrie 2008, 12:41 pm
  13. chestia cu neuitatul nu-l afecteaza pe el in nici un fel, asa ca scapa basma curata daca nu e lasat cu ochii in soare de la bun inceput

    Scris de Lucian | 7 Noiembrie 2008, 8:12 pm
  14. Pai aia zic si eu >:) poate mai uit, dar de iertat – well, not really ! 😛

    Scris de Rita | 7 Noiembrie 2008, 8:57 pm

Lasă un răspuns

