"Istorii si personaje"

Fata babei si fata mosneagului

Una blonda, una bruna. Una smeada si cu ochi caprui, alta „alba-ca-zapada”, cu ochi albastri. Una inalta si slaba, cealalta scunda si nu asa silfida. Una sturlubateca, alta rationala. Una seamana cu tata, una cu mama. Una frumoasa, ailalta desteapta. Ziua si noaptea.

In afara de parinti, sora-mea si cu mine nu avem prea multe in comun. Ne despart de altfel 4 zile. 8 ani si 4 zile. Asa ca azi e ziua ei – cum ar veni, sa-mi traiasca 😀

Discuție

8 gânduri despre &8222;Fata babei si fata mosneagului&8221;

  1. Sa-ti traiasca sora!!! [Iar chefuim? Nici nu mi-am revenit dupa zilele astea;)]Se cere o sangria, Rita!:D

    Scris de Elena | 10 Noiembrie 2008, 8:32 pm
  2. Ce sangria, eu sunt foarte aproape de a mai bea o cafea…Si cum IAR chefuim ? de ce, ne-am oprit ? io nici acum nu mi-am revenit dupa sambata noaptea 😀

    Scris de Rita | 10 Noiembrie 2008, 8:33 pm
  3. Io am pana pe 17 motive de sarbatorit, aproape in fiecare zi cate unul:)) Pacat ca e virtual, ca de-ar fi face to face…

    Scris de Elena | 11 Noiembrie 2008, 12:07 pm
  4. Ah, eu pana pe 17 nu o sa mai stiu nici pe unde calc si nici cum ma cheama. Desi daca lucrurile merg cum trebuie, cred ca undeva sambata noaptea ma imbat…

    Scris de Rita | 11 Noiembrie 2008, 4:39 pm
  5. sa traisca si sa dea de baut.eventual, sambata asa cum voiai matale.

    Scris de comanu | 11 Noiembrie 2008, 5:40 pm
  6. Offf, maestre, sambata speram sa primesc de baut 😀 si din ratiuni profesionale, nu personale, ca sa zic asa 😛Si daca te referi la sora-mea, asta nu da niciodata de baut – she doesn’t have to, ca sa zic asa :))

    Scris de Rita | 11 Noiembrie 2008, 5:42 pm
  7. Asa, sa-ti traiasca! Dar ce v-a apucat cu onomasticile, ca nu se mai termina…

    Scris de Lucian | 11 Noiembrie 2008, 10:18 pm
  8. 🙂 o fi sezonul. Suntem copiii conceputi de 1 martie 😀Dar sa stii ca onomastica e doar cu zilele de nume – ceea ce se cam justifica – deh, asa niste sfinti importanti…

    Scris de Rita | 11 Noiembrie 2008, 10:21 pm

Lasă un răspuns

