Fără categorie

Recap

Obosita, fireste, cum altfel ?! in ultimele 4 nopti, am reusit fabuloasa medie de 4 ore dormite pe noapte, din care sambata, ziua cea mare, am supravietuit cu 2 ore jumate…

Multe interactiuni cu tot felul de oameni, cateva dezamagiri adanci, stress pe alocuri, si pentru mine, si catre altii, o ciocolata calda cum n-am mai baut in alta parte, de fapt chiar doua, ordine si disciplina, momente de furie intensa, rochita albastra, o jumatate de pahar de vin rosu pe un sacou alb, admiratie profunda si umilinta inaltatoare, plimbare de Cenusarese inghetate la miezul noptii, tequila sunrise la 1 noaptea, soare fain in loc de ploaie uricioasa, drum lung, mai lung cu 1 ora jumate, si mult prea cald, oameni cu voci tunatoare…
Si sunt multe, mult mai multe. Au fost cateva zile cam intense, cu cateva schimbari, care acuma au putine grade, dar s-ar putea ca peste o vreme, unghiul de deviatie sa creasca, mult.

Imi pare rau ca-s asa telegrafica – nu prea e stilul meu, dar nu prea mi se-nsira gandurile cum trebuie. N-am apucat sa ma odihnesc, si nu prea se arata vreo posibilitate de-aiasta pan’ la Craciun… sa vie Mosul mai repede, deci !

Discuție

13 gânduri despre &8222;Recap&8221;

  1. vinul alb pe sacoul rosu se cunoaste?

    Scris de comanu | 18 Noiembrie 2008, 4:56 pm
  2. Ugh, sa vezi vinul rosu pe rochia albastra ! orice se cunoaste oricand…

    Scris de Rita | 18 Noiembrie 2008, 6:33 pm
  3. E vorba de rochia aia albastra de care stim?

    Scris de Elena | 18 Noiembrie 2008, 7:59 pm
  4. Fix aia, Elena 🙂 dar mai grav a fost pe sacou, sa stii…

    Scris de Rita | 18 Noiembrie 2008, 8:07 pm
  5. Se mai intampla… 🙂Acum ti-ai mai revenit?Nu-ti spun „ti-am zis eu”, dar nu mai merge cu acceleratul 🙂

    Scris de Lucian | 18 Noiembrie 2008, 8:24 pm
  6. Depinde din ce punct de vedere – la ziua pe care am avut-o azi… nu prea pot spune ca mi-am revenit.

    Scris de Rita | 18 Noiembrie 2008, 8:37 pm
  7. A fost marti, daca asta te consoleaza cu ceva! Hai, poate de maine se aliniaza astrele cum trebuie;) Ma apuc de incantatii, invocari, atat ma mai pricep!

    Scris de Elena | 18 Noiembrie 2008, 9:26 pm
  8. offtopic: Ma uitam la comentariul tau de sub power play si ma gandeam de cati ani nu m-am trezit cu teveul urland pe ceva muzica! Am imbatranit rau de tot!=))

    Scris de Elena | 18 Noiembrie 2008, 9:29 pm
  9. Ei, Elena, incerc sa ma educ si sa zic ca toate astea sunt niste prostii, si ca nu merita sa ma dau cu capul de pereti degeaba… ce sa zic, mai am de educat 😀Cat despre muzica, daca tu crezi ca asta e semn de tinerete… 😛 nu mai zic ca am „sleep off” la teve si nu-l folosesc !

    Scris de Rita | 18 Noiembrie 2008, 9:32 pm
  10. elena, tu te trezesti acum pe un alt fel de muzica 🙂a trecut si ziua de miercuri. ti-ai revenit? 🙂

    Scris de Lucian | 19 Noiembrie 2008, 9:59 pm
  11. N-ai sa ma crezi, dar azi a fost inca si mai rau !

    Scris de Rita | 19 Noiembrie 2008, 10:02 pm
  12. uffff…

    Scris de Lucian | 20 Noiembrie 2008, 11:54 am
  13. Oh, da, si nu vrei sa stii si urmarea… Cam multe zile de marti pe saptamana in curs, zau !

    Scris de Rita | 20 Noiembrie 2008, 8:14 pm

Lasă un răspuns

