"Istorii si personaje"

Criza in sistemul bancar de la coltul strazii

In rarele ocazii cand merg cu metroul 😛 in drumul spre casa trec pe langa o banca – nu din alea din parc, ci din alea cu bani.
Banca are pereti-geam, dar sunt cu totul transparenti, fara logo-uri prea mari [asa e de anonim, ca nici acuma nu stiu ce banca e], fara suprafete mate, ma rog, vedere clara in interior, ce mai ! Si chiar in geam, cu fata la trotuar si la trecatori sunt birourile consilierilor de credite, sau ce-or mai fi ei acolo.
Prima data cand am luat seama cred ca era asta vara. Nu mai stiu cat de tarziu era, dar suficient de tarziu cat sa fie lumina aprinsa, iar pentru vara asta inseamna o ora inaintata. Baiatul de la biroul cu fata spre geam, da, consilierul, era la patru ace, costum inchis, camasa alba butonata pana in gat, cravata serioasa, cu dungulite, freza perfecta si pun pariu ca avea si unghiile facute. Si luati seama ca era o caldura afara de imi aduc aminte si acuma…
Pe urma, cred ca urmatoarea data de care imi amintesc era spre sfarsitul lui septembrie, dupa ce m-am intors de la Madrid, cand am aflat de criza internationala. Baiatul avea tot costumul inchis, dar avea o camasa in carouri, descheiata la gat, fara cravata si cu freza cam ciufulita.
Nu mai stiu cand l-am vazut a treia oara, dar de curand oricum, nu mai mult de 3 saptamani. Arata ca un navetist, din aia „soi rau”, cu pulover la baza gatului, gri cu negru, si freza de gladiator roman – stiti, din aia cu breton retezat, dar dat bine cu gel. Trist, forte trist.
Saptamana trecuta, s-a intamplat sa fie o zi scurta, sa merg cu metroul si sa ajung pe la 6 jumate acasa, deci probabil ca era abia trecut de 6 cand am trecut pe langa banca. Sucursala era inchisa, lumina stinsa, si programul din geam, la care m-am uitat cu uimire prima data de cand trec pe-acolo, zicea a ziua s-a terminat la 17.30.

Cred ca data viitoare o sa constat ca banca s-a inchis…

Discuție

8 gânduri despre &8222;Criza in sistemul bancar de la coltul strazii&8221;

  1. bun! imi place! am ras strashnic!

    Scris de rdg | 20 Noiembrie 2008, 1:57 am
  2. bunnnn. ne-a placut. eu zic sa circuli mai des cu metroul.

    Scris de comanu | 20 Noiembrie 2008, 10:48 am
  3. poate ai fost tu cu ghinion pt banca 🙂

    Scris de Lucian | 20 Noiembrie 2008, 11:56 am
  4. Poate are loc o rebrenduire a modei bancherilor in perioada de criza;)

    Scris de Elena | 20 Noiembrie 2008, 2:04 pm
  5. Ralucita, nu e de ras, zau ! 😀Comanu – ce, crezi ca din taxi n-am ce povesti ?! mama-mama, numai sa imi pun eu mintea cu astia… romanul taximetristului il scot !Lucian – poate nu 😛Elena – ma, io inteleg, ca nu mai are omul bani de combinat camasile si cravetile, „n luate cate k”, vorba aia, dar nici chiar asa 🙂

    Scris de Rita | 20 Noiembrie 2008, 6:25 pm
  6. Chiar asa, cand ne scrii despre taximetristi?

    Scris de Lucian | 20 Noiembrie 2008, 9:32 pm
  7. Am inteles ca se inchide banca de la coltul strazii, dar de blogul tau nu ne-ai spus nimic 🙂

    Scris de Lucian | 21 Noiembrie 2008, 9:05 pm
  8. :)) crede-ma, cand inchid n-o sa mai ai unde sa te plangi…Chestia e ca-s cam obosita, si maine lucrez iara – ce-i drept nu foarte, dar suficient cat sa ma streseze.Si in plus, tocmai ma gandeam ce sa mai scriu – ca io nu mi-am luat prosoape, na ! 😛

    Scris de Rita | 21 Noiembrie 2008, 9:09 pm

Lasă un răspuns

