"Istorii si personaje", "Micul si marele ecran"

Sexiest man alive

Conform revistei People, fireste 😀 nu ca am indrazni sa ne contrazicem cu ei (prea tare) 😛
Conform nevestei: „I could’ve told them that years ago!” And then she said, „Obviously, Brad wasn’t available this year.”
Oricum, omul are 40 de ani, ceea ce am observat ca se poarta – daca nu ma insel, si in ultimii ani tot „barbatii de 40 de ani, frumosi, destepti si cu bani” au castigat. Plus „sot model si tata de familie” – bine, poate mai putin George Clooney, dar cred ca il putem ierta :))
Iaca si poza, mai veche, dar n-are nimic – oricum, uitati-va pe situl People sau pe IMDB pentru poze actualizate.

Discuție

12 gânduri despre &8222;Sexiest man alive&8221;

  1. imi place baiatul asta 🙂

    Scris de Lucian | 22 Noiembrie 2008, 5:52 pm
  2. :)) really ?

    Scris de Rita | 22 Noiembrie 2008, 5:54 pm
  3. da, e printre putinii actori care-mi plac. ar mai fi tom cruise. vrei sa-ti insir si toate actritele? 🙂

    Scris de Lucian | 22 Noiembrie 2008, 5:59 pm
  4. sincer ? nu. :)) Eu nu sunt asa de „cultivata” in materie de filme, incat sa zic daca imi plac sau nu niste actori prin prisma talentului lor. Dar de exemplu Brad Pitt, in afara de ce zic toate doamnele lesinate, mi se pare ca a facut niste roluri foarte bune. Oricum, nu despre asta era vorba in propozitie 😛

    Scris de Rita | 22 Noiembrie 2008, 6:03 pm
  5. Frrromos barbat! Si talentat!:) Deci 40 de ani, sa stiu… ca huz. indata se apropie, deci e in carti;)

    Scris de Elena | 22 Noiembrie 2008, 6:54 pm
  6. Elena, il punem si pe huz. pe lista indata 😉

    Scris de Rita | 22 Noiembrie 2008, 6:57 pm
  7. Sa il propun astora de la People:P

    Scris de Elena | 22 Noiembrie 2008, 7:02 pm
  8. Neaparat ! 😉

    Scris de Rita | 22 Noiembrie 2008, 7:50 pm
  9. Foarte frumos, are un sarm aparte…pe deasupra mai e si familist convins.

    Scris de Carmen | 22 Noiembrie 2008, 9:20 pm
  10. Dayo, bun venit ! 🙂 Cum ziceam, sotii si tatii model sunt la moda 😉 ma intreb daca asta e un rezultat al votului „popular” – habar n-am cum e ales „sexiest man”.

    Scris de Rita | 22 Noiembrie 2008, 9:23 pm
  11. si brad pitt imi place :). si nu pt muschii si parul lui blond, sa fie clar 🙂

    Scris de Lucian | 23 Noiembrie 2008, 11:39 am
  12. Sa fie clar, da 😀

    Scris de Rita | 23 Noiembrie 2008, 11:42 am

Lasă un răspuns

