"Istorii si personaje"

Disco lights

E un fel de a spune 🙂 In Bucuresti e o combinatie mortala de soare sclipitor si nori pufosi. Sau cel putin la mine in garsoniera, cu toate geamurile in lumina, asa e. Dupa modelul „uite soarele – nu e soarele”, acum e intuneric, acum nu pot sa tin ochii deschisi din cauza luminii.
Daca n-as sti in ce data suntem si n-as auzi niste acoperisuri de tabla bufnind din cauza vantului, as zice ca a venit primavara. Ca ori din cauza soarelui poznas, ori din cauza caloriferului langa care stau la birouas, mi se pare ca e si cald afara, asa, numai bun de iesit in tricou si cu fular la plimbare in parc…

Discuție

18 gânduri despre &8222;Disco lights&8221;

  1. Aceeasi impresie o aveam si eu, pana cand am iesit intr-o bluza de trening afara si mi-am dat seama ca la 0 grade celsius, cat imi arata termometrul pe bord, nu e chiar cald 🙂

    Scris de Lucian | 23 Noiembrie 2008, 6:34 pm
  2. Pai cin’ te-a pus ? Iar ai lasat haina in masina ? Parca ziceai ca a inghetat pe la voi…

    Scris de Rita | 23 Noiembrie 2008, 6:39 pm
  3. pai a inghetat, dar cu soare. avea dinti soarele asta. credeam ca din masina pana la carrefour si inapoi nu-mi va trebui geaca

    Scris de Lucian | 23 Noiembrie 2008, 6:41 pm
  4. Brrrrr !

    Scris de Rita | 23 Noiembrie 2008, 6:42 pm
  5. Brrrr, disco-disco, dar inghetam!

    Scris de Elena | 23 Noiembrie 2008, 8:55 pm
  6. Pai da, aia ziceam si eu 😀 Si banuiesc ca la tine, Elena, e si mai frig…

    Scris de Rita | 23 Noiembrie 2008, 9:28 pm
  7. Frig, doamna, si bate si vantul… asa nu as iesi, dar e ziua mea de sala;)

    Scris de Elena | 24 Noiembrie 2008, 3:04 pm
  8. Valeu ! si eu vineri trebe sa ma duc la Iesi ??! Nu-i vorba, ca nici acasa n-as mai pleca de la serviciu, la cat de frig se-arata de pe hol inca…

    Scris de Rita | 24 Noiembrie 2008, 6:25 pm
  9. vineri, puţină ceaţă, cu minus dimineaţa, vreo 6 la prânz şi 10% şanse de precipitaţii. vom reveni cu amănunte..:))

    Scris de nelu | 24 Noiembrie 2008, 6:51 pm
  10. :))) Mulţumăsc, Nălu ! [vezi ca numai pentru replica asta scriu cu diacritice :P]

    Scris de Rita | 24 Noiembrie 2008, 6:53 pm
  11. Nelu, asta e prognoza pt. capitala? Ca sa stiu cum stam cu ceata in zona?:PRitaaaa, vii inspre noi? Inca 150 km si te scot aici la o cafea, ce spui?;)

    Scris de Elena | 24 Noiembrie 2008, 7:34 pm
  12. Elena, stii cum e, ca tiganul la mal 😀 Cred ca fix aia 150 km nu o sa ii mai pot ajunge… Daca era vara si/ sau cald, veneam, zau de nu. Asa, imi ingheata picioarele si in birou :-<

    Scris de Rita | 24 Noiembrie 2008, 7:36 pm
  13. Tu-inca-nu-ai-ajuns-acasa???

    Scris de Elena | 24 Noiembrie 2008, 7:37 pm
  14. Aaaa… nu ! cum iti ziceam, distractie.

    Scris de Rita | 24 Noiembrie 2008, 7:39 pm
  15. Ce pot pentru a zice? Macar un taxi ok sa gasesti cand pleci! Si sper ca o faci ACUM, daaaa?!:) Gandeste-te ca acasa ai caldura;)

    Scris de Elena | 24 Noiembrie 2008, 7:57 pm
  16. A, stai linistita, Elena, taxi gasesc mereu 🙂 la ora asta adica. Ma stiu dispeceritele ca pe un cal breaz 😀 sunt pe lista lor scurta 😛

    Scris de Rita | 24 Noiembrie 2008, 8:01 pm
  17. Exact asta am făcut. Cu fulăraş. Prin parc. :))

    Scris de innuenda | 25 Noiembrie 2008, 12:25 am
  18. Innu, iara nu dormi ?? 😀 sper ca nu erai doar in tricou si cu fularas, cum imi zburda mie imaginatia pe campii 😀

    Scris de Rita | 25 Noiembrie 2008, 12:26 am

Lasă un răspuns

