"Istorii si personaje"

Cenusareasa de oras

Tic. Toc. Acul se taraie spre miezul noptii. Trebuie s-o sterg mai repede de-aici, altfel dovleacul meu are sa se strice de tot. Sau poate mi-l fura cineva ca sa se pregateasca de Thanksgiving…

Frig. Friiiiig. Rau ! La 6 dupa-amiaza era un singur si amarat de grad. Acuma cred ca-s pe minus. Ma doare putin capul – de prea multa concentrare in niste afurisite de diacritice si de prea mult stat cu nasul in calculator – si acuma mai e si frigul asta. Am bereta in rucsac, dar ce rost are, doar pentru cativa pasi. Nici cainii de santier nu se vad pe nicaieri – s-or fi ascuns pe sub niste cartoane ca sa mai apuce dimineata.

Ura. Il stiu pe soferul din seara asta: are o masina confortabila, intotdeauna mi s-a parut asa, probabil din cauza tetierei care imi tine capul drept fara sa depun eforturi prea mari. Si e politicos, imi zice mereu „sarut mana, doamna” – nu ca as fi avut nevoie sa imi aduca cineva aminte cat de doamna sunt, sau nu 😛 Si in masina miroase frumos tot timpul. Candva asta vara – sau era primavara ? – cand m-a dus trei nopti la rand dupa 12 noaptea acasa, mirosea in masina a Hugo Boss. Pe cuvant, l-am si intrebat. Si desi e fumator, nu fumeaza niciodata. Niciodata cu client in masina, niciodata in masina. Deci masina miroase doar a parfum 🙂
Tot in una din noptile alea – stateam dincolo inca – dupa ce m-a lasat in fata scarii a mai stat putin sa astepte sa intru in bloc, fiindca misuna o tanti dubioasa prin zona. Mi s-a parut dragut, mai ales ca nu ma astept nici de la prieteni, daramite de la soferul de taxi.

Asculta un radio cu muzica buna – cred ca Magic, de obicei, ceea ce imi da o senzatie ciudatica, fiindca si eu tot asta ascultam in birou. La radio canta Talisman – melodia aia veche cu „singur, atat de singur, simt dureri pe care nu mai pot sa le-ndur”. Am ascutat-o de sute de ori in primul an de facultate – desi nu eram deloc chiar asa de deprimata :P. Nu stiu de unde, poate de la balul bobocilor, am si o caseta cu autograf de la Tavi Colen 😀

O fi suparat, sau obosit, sau poate s-a prins ca sunt eu obosita si nu prea am chef de vorba. Cu Talisman si cu publicitatea de dupa (sa mai taie din deprimare) si cu melodia aia obsedanta si nesuferita cu cafeaua – aproape am ajuns la Sala Palatului si n-am schimbat nicio vorba. Ce confortabil fata de nebunul ala de joi seara, parca, caruia nu-i mai tacea gura…

Centrul e luminat, desi inca n-avem beculete, si rece si cam pustiu. N-am vazut nici „fetele” pe Maria Rosetti. Ori o fi prea devreme ?!

In schimb la un cabinet dentar pe langa care trecem luminile sunt aprinse si sunt oameni inauntru. Cine, CINE e nebunul care isi tortureaza dintii la ora asta din noapte ?! chiar nu s-o mai gasi o ora pe lumina in care sa suferi ? [Oare de unde stiu eu ca e cabinet dentar acolo ? ori se vad aparatele prin geam, ori scrie pe undeva, fiindca oricum trec aproape in fiecare zi pe-aici si dintotdeauna am stiut ca acolo e un loc de tortura :P].

Cat am meditat la acestea, hop, am si ajuns la foisor si de-aici, la ora asta, in 5 minute intru in scara. Pheww, inca o zi, inca o noapte – si nu e decat 11 jumate, mai aveam pana sa bata de miezul noptii si sa ma transform in cine stie ce… Better safe, zic !

Discuție

22 de gânduri despre &8222;Cenusareasa de oras&8221;

  1. Ai ajuns „ieri” acasa, asta e de bine. Insa o zi scurta, ceva pe aici… pe cand?

    Scris de Elena | 25 Noiembrie 2008, 8:44 am
  2. si mie’mi place noaptea pe strazi in masina 🙂

    Scris de ruxa | 25 Noiembrie 2008, 9:14 am
  3. şi mie îmi place mai ales când sunt la volan. de obicei, părăsesc Bucureştiul noaptea.

    Scris de nelu | 25 Noiembrie 2008, 12:33 pm
  4. Elena, azi a fost o zi scurtuta – dar obligat-fortat ca nu prea ma mai tin bateriile.. Nu de alta dar treaba mai era – o gramada !Ilinca, atata timp cat nu conduc eu (neavand permis, ar fi si cam greu) totul e ok 🙂 Imi place sa fiu pasager. Si in tren, si in avion.Nelu, bine ca esti tu calator 😛 ce faci noaptea afara din Bucuresti ? Umbli prin poieni sa culegi roua ? 😛

    Scris de Rita | 25 Noiembrie 2008, 7:29 pm
  5. Astazi a fost o zi scurta pana la 9? 🙂Noaptea e mai frumos cu masina pentru ca nu e aglomeratie, imi place si mie.Am o idee, n-ar fi mai bine sa-ti iei masina? 🙂

    Scris de Lucian | 25 Noiembrie 2008, 9:54 pm
  6. Lucian, a fost scurta pana pe la 6 jumate, ca am ajuns la birou abia la 5 jumate…Nu cred ca ar fi mai bine sa-mi iau masina, decat doar daca mi-as lua si sofer. Si nu doar pe motiv de lipsa de carnet, ci fiindca cine naiba se mai poate concentra la condus cand abia isi tine capul in pozitie verticala… Nu mai vorbesc de enervari, de parcari si de alte minunatii in acest oras – v. postarile de la Maria si de la Vlad Petreanu. Nu ma tin nervii, zau !

    Scris de Rita | 25 Noiembrie 2008, 10:04 pm
  7. Recitind ce ai scris, mi-am schimbat putin parerea despre taximetristi. Eu am o mare problema cu ei si mi-e groaza de fiecare data cand am de chemat un taxi. Cand il iau din statie, mi-e mai simplu, ca aleg dupa preferinta;)Sa ai o zi usoara, daaaaa? A trecut marti!:D

    Scris de Elena | 26 Noiembrie 2008, 10:30 am
  8. A trecut si miercuri… 🙂Am si eu o problema cu masina, nu-mi mai merge claxonul. Si as avea atatea motive sa claxonez… 🙂

    Scris de Lucian | 26 Noiembrie 2008, 5:30 pm
  9. Elena, eu nu merg decat cu taxiuri chemate prin telefon. Cei care stationeaza au niste ifose, in majoritate, de imi vine sa le rup gatul ! Dupa modelul „unde mergeti ? a, nu merg acolo, eu merg in Militari, ca ma duc spre casa” WTF ?? Esti taxi sau autobuz, cu linie fixa. Daca vrei acasa de ce nu te cari ?!Asa, macar daca il sun la firma ma duce unde vreau (si foarte rar merg pe distanta scurta) si daca se intampla ceva, macar pot sa sun la firma si sa fac o intrebare. Si nu, n-am avut o zi usoara, care nu, nu s-a terminat…Lucian, mai sunt multe ore din ziua de azi 😛 Si lasa, e mai bine fara claxon, mai ales in orasul ala al vostru asa de civilizat. Nu se face, zau !

    Scris de Rita | 26 Noiembrie 2008, 5:45 pm
  10. Rita, ceasul meu arata ca mai sunt doar 4 ore din ziua de astazi, deci fa bine si cheama un taxi. Acum!!! 🙂

    Scris de Lucian | 26 Noiembrie 2008, 6:13 pm
  11. Aoleu ! Cand s-a facut 8 jumate ??? Mai am 12 mailuri deschise de raspuns, si altele inca nedeschise ! Si ar trebui sa mai ajung si acasa, sa-mi fac bagajul, ca maine la ora asta sunt cu Intercity (!) prin Moldova…

    Scris de Rita | 26 Noiembrie 2008, 6:24 pm
  12. spor la treaba :). 12 ai spus? mai bine dormi la birou si pleci direct la gara 🙂

    Scris de Lucian | 26 Noiembrie 2008, 6:33 pm
  13. Nu, ca trenul pleaca la 6 seara… Si sa nu-mi zici acuma sa dorm in gara !

    Scris de Rita | 26 Noiembrie 2008, 6:34 pm
  14. Nu-ti mai spun acum 🙂Dar oricum vei pleca de la birou, nu?

    Scris de Lucian | 26 Noiembrie 2008, 6:50 pm
  15. Da, desigur ca voi pleca – tre’ sa-mi fac bagajul si cum inca nu m-am hotarat pe ce traseu ma intorc operatiunea e si mai dificila !Oricum, nu poate sa stie nimeni CAND voi pleca de la birou… 😛

    Scris de Rita | 26 Noiembrie 2008, 6:52 pm
  16. sper sa nu fie maine pe la 7 🙂

    Scris de Lucian | 26 Noiembrie 2008, 7:01 pm
  17. Seara ?! nooo, trenuri nu pierd 😛 nu de alta, dar e prea simplu sa iei urmatorul tren 😀

    Scris de Rita | 26 Noiembrie 2008, 7:06 pm
  18. Vai Rita, azi mi-am invins „fobia” fiind pe graba si am luat taxi;) Nu a comentat, aici distantele sunt scurte oricum:D Si a dat si drumul la ceas, plus chitanta la final… de ce oare?:)

    Scris de Elena | 26 Noiembrie 2008, 7:47 pm
  19. Ma, nu stiu cum sunt la voi in Suceava, poate au mai mult bun-simt. Astia de Bucuresti sunt asa de afurisiti… Crede-ma, am vazut toate tipurile umane in breasla asta ! Iti dai seama, cel putin 2 pe zi…

    Scris de Rita | 26 Noiembrie 2008, 7:49 pm
  20. Peste tot sunt la fel, de ce crezi ca fug de ei!? Prefer autobuzul mereu, insa azi eram pe fuga si mi-am calcat pe inima:)

    Scris de Elena | 26 Noiembrie 2008, 8:04 pm
  21. M-am linistit, Rita, bine ca nu iei avionul 🙂

    Scris de Lucian | 26 Noiembrie 2008, 8:39 pm
  22. Ei, intre timp am ajuns si acasa ;;)

    Scris de Rita | 26 Noiembrie 2008, 9:18 pm

Lasă un răspuns

