"Istorii si personaje"

Unde ma duc eu acumaaaaaaa ??

Ai mei sunt pensionari acuma amandoi, desi relativ tineri pentru acest titlu. Dar ultimii lor ani de munca – probabil mai mult de ultimii 10 ani, au lucrat in ture, in toate turele, si mai ales de noapte. Saraca maica-mea, cat s-a mai chinuit, o vedeam si imi dadeam seama de-atunci de cat era de terminata. Cam cum ma simt eu acuma cateodata cand stau cam prea mult la serviciu 😛
Imi aduc aminte ca eram in clasele mici si maica-mea imi tot zicea sa invat, sa invat, sa invat ca sa nu ajung ca ea si sa lucrez noptile. In afara ca primul meu job a fost cu lucrat in ture, numai uitati-va la mine acuma…

Ma rog, sa ne intoarcem; cum ziceam, ai mei au lucrat in ture mult timp – si nu, nu doar mama se saturase de asta. Bine, si eu si sora-mea ne cam saturaseram, ca inevitabil ne imobilizau cel putin una din camere, daca nu chiar 2, sigur aia cu televizorul, ca sa se odihneasca peste zi. Dar si tata, il vedeam cateodata, nu-i mai trebuia nimic, si ar fi stat acasa pe termen nedefinit daca ar fi putut 🙂 Asa ca seara, cateodata – il ultimii ani tot mai des – avea expresia asta cand sa plece noaptea la munca „Unde ma duc eu acumaaaaaaa ??”. Cum ar veni, parca s-ar fi dus la capatul lumii, to the point of no return.

Ei, daca ma intelegeti, fix si eu la fel: am racit, inca nu-s in faza cu febra si stat la pat, ce-i drept, dar ma simt suficient de ametita, sunt obosita, am oricum o gramada de treaba pe la birou si ma asteapta niste drumuri lungi, da’ luuuungi – pan’ la Iesi, si apoi la Galati, poate, si dupa inapoi la Bucuresti. Si saptamana viitoare o iau de la capat 😦
Si nu m-am apucat de bagaje, si maine am oricum o zi de munca inainde de un drum de 6 ore si tot ce imi doresc e sa dorm 12 ore neintrerupt…

Deci, repet: Unde ma duc eu acumaaaaaaa ??

Discuție

13 gânduri despre &8222;Unde ma duc eu acumaaaaaaa ??&8221;

  1. Acum turele ca turele, ca la fel era si la mine, uooof! Tot auzeam „nu fa galagie ca tata doarme, a fost de noapte”!Da’ tu faci cate doua ture, comasate, si e mai daunator!Si noaptea Sfantului Andrei pe unde o prinzi?;)

    Scris de Elena | 27 Noiembrie 2008, 8:01 am
  2. Mie plimbareala mi-a placut foarte mult, mai rau e cu raceala aia. Eu sper sa iti treaca repede si sa te simti bine in deplasare 🙂

    Scris de Lucian | 27 Noiembrie 2008, 8:26 am
  3. am uitat sa-ti spun drum bun! 🙂

    Scris de Lucian | 27 Noiembrie 2008, 8:30 am
  4. te-ai mutat la price waterhouse?intreb si eu.

    Scris de comanu | 27 Noiembrie 2008, 1:22 pm
  5. Elena, pai de, ce sa facem si trei ture intr-una daca s-ar putea 😛 Cat despre Sf. Andrei, inca habar n-am – la Galati ar trebui sa fie zilele orasului, ca Andrei e patronul nostru. In plus, sor’mea e si ea Andree, asa ca poate ar trebui sa ma duc acasa. Dar pe de alta parte, simpatica iese in oras cu prietenii ei, la dixtractie si eu ramai singura acasa. Si zilele orasului posibil ca s-au anulat pe motiv de tambalau cu alegeri… Deci poate mai bine nu ma duc 😛 mai am timp sa ma hotarasc pana maine, desi doamna mama imi da ultimatum-uri 😛

    Scris de Rita | 27 Noiembrie 2008, 6:19 pm
  6. Lucian, cu raceala am luptat impreuna cu o cana de vin fiert, asta noapte pe la 3 😀 deocamdata se pare ca tine. Doar ca am o tuse infioratoare… Multumesc de drum bun 😀 sper sa fie.Comanu: nu (inca) 😛 as vrea eu sa am banii aia de chinul asta 😀

    Scris de Rita | 27 Noiembrie 2008, 6:23 pm
  7. inteleg ca pana acum e drumul bun, lin, fara surprize… 🙂

    Scris de Lucian | 27 Noiembrie 2008, 7:34 pm
  8. Relativ, Lucian, relativ 🙂 doar ca am cam obosit – azi a fost inca o zi lunga… si ma dor si ochii, asa incat cred ca o postez ce-am compus, si o sa il las si pe Ghita sa se odihneasca.

    Scris de Rita | 27 Noiembrie 2008, 7:39 pm
  9. Nu mai ai mult si ajungi!:) Chiar mi-e ciuda ca nu pot sa ajung in Ieşi sa te scot la o cafea:((

    Scris de Elena | 27 Noiembrie 2008, 7:52 pm
  10. Oho, Elena, inca vreo 2 ore – ca avem si intarziere, fireste ! Mama, si am obosiiiiit, si m-am plictisiiiiiit !

    Scris de Rita | 27 Noiembrie 2008, 8:07 pm
  11. Acu’ m-as teleporta direct la tine in vagon;) Vad ca mai toate trenurile circula aiurea, cine spunea ca nu e nevoie de meteo la tv???;)

    Scris de Elena | 27 Noiembrie 2008, 8:11 pm
  12. :)) Lasa-l ma si pe el sa aiba o zi libera nemeritata 😀 ca parca ce ar putea sa faca, decat sa zica ca e de rau! oricum nu cred ca e din cauza vremii – trenul merge chiar repede, adica nu ca pacaleala aia de accelerat cu care m-am intors de la Sibiu 😛

    Scris de Rita | 27 Noiembrie 2008, 8:16 pm
  13. :))) Văd că e o plângere generală a oamenilor muncii în sfârşitul ăsta de an. Alaltăseară, pe la ora 22.00 când plecam de la birou, o aud spunând pe soră-mea: – Iar nu-mi prind copilul treaz! E a treia seară consecutiv când vin acasă şi îl găsesc dormind deja (copilul are 4 ani si câteva zile), iar dimineaţa, când mă scol eu, el este deja la grădiniţă. A ajuns copilul să-mi spună când mă vede: „Maaami, uitee, mi-a mai crescut păruuul!” :))Cred că cel mai greu este să instaurezi echilibrul în viaţă. Şi-n ordinea asta de idei, să păcăleşti cumva timpul să joace în echipă cu tine.

    Scris de innuenda | 28 Noiembrie 2008, 12:49 pm

Lasă un răspuns

