"Vacanta mare"

Din tren

Nush ce-i cu aglomeratia aiasta ! trenul e plin, din ghimpii pe care stau unii dintre calatori, mai ales aia care stau in picioare in capatul vagonului, si din biletele pe care le taie nasa deduc ca unii nu au mai apucat sa ia bilet cu loc, iar altii chiar deloc…
Cred ca-s multi studenti, care profita de minivacanta sa mearga acasa – bineinteles ca sa voteze (aiurea !). Dar si alti provinciali pripasiti prin Bucuresti, in aceeasi miscare browniana.
Lume multa, bagaje asemenea. Si sa fi vazut ce era in gara ! Daca nu mi-ar fi dat gandul bun aseara, cand am plecat de la serviciu, asa tarziu cum era, sa ma opresc la gara ca sa imi iau belet, cred ca nu mai ajungeam nicaierea week-endul asta. Cred ca erau vreo 6-7 cozi, cu cel putin 30-40 de oameni la fiecare ! Whew, am scapat de data asta!
Mi-am adus aminte de studentie, cand ma duceam acasa la fel de rar ca si acuma, si mai ales de sarbatori sau de alte ocazii de zile libere, odata cu migratia tot restului lumii, ceea ce insemna cozi infinite la bilete, chiar si la agentia CFR – aia din brezoianu, unde, apropos, n-am mai pus piciorul de ani buni de zile.
A, sa nu uit, e Intercity, ceea ce inseamna ca-s multi oameni cu laptopuri – adica, mai multi decat ar fi in mod normal intr-un tren obisnuit 😀 (ah, daca si-ar pune vreun hot ambitios mintea, ah, ah…) si ceea ce inseamna, fireste, ca si eu sunt printre ei, cu ghita cablat sub masuta 😀
Sper din suflet ca la intoarcere, de oriunde va fi, sa nu fie asa de aglomerat ! Deocamdata sunt fericita ca am prins un fir de net si ca am cetit restantele de pe bloguri de peste ziua de azi, si iaca mai apuc sa mai si scriu cateva vorbe. (Ma rog, se pare ca fix cand scriu aceste vorbe, firul de net s-a sugrumat, undeva printre satele moldovinesti :P]
Ah, ziua de azi ! speedy gonzales n-ar fi rezolvat – sau nici n-ar fi incercat sa rezolve atatea cate am incercat eu azi 😛 bine, nu de una singura – i-am chinuit pe bietii copii ca pe altceva… eh, c’est la vie  ne vine randul tuturor si sa chinuim si sa fim chinuiti 😉
Sper ca maine o sa fie o zi usoara, sa ajung cu bine peste tot pe unde am de mers, sa nu fie vreme uricioasa in Iasi, ca sa apuc sa vad si eu cate ceva si sa apuc sa ma odihnesc corespunzator, ca sa ajung inapoi acasa cu bine si sa ma odihnesc iara, si mai cu spor 😀 Hai cu ziua nationala, hai cu alegerile, hai mai repede sa ne vedem scapati si pe anul asta 😛

Discuție

5 gânduri despre &8222;Din tren&8221;

  1. Am uitat ca vine weekend-ul asta cu de toate, credeam ca e mai liber in IC.

    Scris de Elena | 27 Noiembrie 2008, 8:38 pm
  2. Si eu ma mir ca e atat de aglomerat, m-as fi asteptat vinerea sa fie asa. Lasa… supravietuiesti tu, mai ales daca esti cablata la internet :).Spor la treaba maine si sa ajungi cu bine acum 🙂

    Scris de Lucian | 27 Noiembrie 2008, 9:02 pm
  3. Hei, sa iti mearga toate din plin azi!:) Vad ca vremea e destul de ok!

    Scris de Elena | 28 Noiembrie 2008, 8:42 am
  4. Hihihi, Elena, e un soare la Iesi, ceva de speriat ! Si eu care mi-am lasat ochelarii de specialitate acasa…Lucian, am supravietuit, ce sa zic 😀 dar m-am hotarat ca 1. nu plec azi din Iasi, si 2. ma intorc la Bucuresti. Sunt prea obosita si raceala nu ma lasa deloc, si nu cred ca e cazul sa trag de mine si mai tare 😛

    Scris de Rita | 28 Noiembrie 2008, 9:01 am
  5. foarte bine faci. ai reusit sa vizitezi iasiul?

    Scris de Lucian | 28 Noiembrie 2008, 9:05 pm

Lasă un răspuns

