"Vacanta mare"

Nelamuriri existentiale

Later edit: As vrea foarte tare sa aflu de ce de la idioata de tuse ma doare infiorator capul. Si ochii, daca stiti cum vine aia. Am senzatia de cap de portelan in care se zguduie tare niste bile mari de metal. Cumplit. Cred ca am sa stau in camera, sa dorm. Iar Iasi-ul l-oi vedea cu alta ocazie. Macar de-as fi acasa la mine, sa-mi fierb un ceai… I need a nanny !!!

Am o senzatie de week-end si de vacanta ceva teribil – si zau daca stiu de ce. Adica, desi teoretic ziua mea de munca s-ar termina azi la ora 13.30, cel tarziu, stiu foarte bine ca am niste tone de mailuri restanta de peste toata saptamana la care trebuie sa raspund pana la sfarsitul zilei de lucru, daca nu si mai devreme, ca poate restul lumii face zi scurta, pe motiv de mini-vacanta.

Pe de alta parte, nu mi-e deloc clar de ce IC Iasi/ Bucuresti face cu o ora mai mult decat acelasi IC Bucuresti/ Iasi.

Dupa cum nu mi-e clar nici de ce numitul IC Bucuresti/ Iasi a gasit de cuviinta sa aiba o jumatate de ora intarziere, in conditiile in care nu s-a oprit pe traseu, ca oricum are prioritate, vremea n-a fost rea, drumurile nu-s blocate, etc. etc.

Discuție

10 gânduri despre &8222;Nelamuriri existentiale&8221;

  1. Păi vezi că senzaţia aia de weekend pe care zici că o ai se risipeşte imediat dacă încingi atmosfera neuronală cu întrebări din astea existenţiale!:)))Şi eu am senzaţie de weekend. De fapt, deşi am ceva treabă şi eu, pentru că nu am termene care să mă preseze, mi-am instaurat vacanţa în suflet!

    Scris de innuenda | 28 Noiembrie 2008, 12:51 pm
  2. Em am vacanta de ieri pina Luni si tot cred ca azi e Duminica:) Petrecem Thanksgiving si cei mai multi au a short vacation, insa unii lucreaza azi. Iar vacanta mie nu imi place pe timp de iarna, oricum. Prefer sa lucrez!!!

    Scris de ina bixade | 28 Noiembrie 2008, 2:44 pm
  3. Innu, s-a dus naibii rapita, ca sa zic asa 😀 Ce norocoasa esti ca nu ai termene 😀 cel putin zilele astea.Ina, pai si noi avem un pui de vacanta – ca luni e liber – si eu si fost pe drum de ieri, asa ca probabil din cauza asta mi se pare ca deja e w/e. Pentru mine orice scuza pentru o zi libera e buna 😀 si imi place vacanta oricand, chiar daca nu fac nimic in ea – sau tocmai de-aia :))

    Scris de Rita | 28 Noiembrie 2008, 3:21 pm
  4. Pe partea cealalta era stricata shina. iti spun io, ca tata-i CFR-ist… dar nu mai spune la nimeni. Auzi? votezi?

    Scris de rdg | 28 Noiembrie 2008, 6:42 pm
  5. Doo ore daca mai faceai cu trenul aveai si nanny;) Capul te doare ca ai uitat ochelarii aia acasa si soarele e de vina:P

    Scris de Elena | 28 Noiembrie 2008, 7:28 pm
  6. Ralucita, nu mai zic ! :))Sa stii ca nu ma duc – aveam de gand, dar sunt bolnava si nu-mi arde de umblat pe drumuri – ca ar trebui sa ma duc acasa, stii. Plus ca la ai mei e un frig crancen si n-am chef sa ma ia raceala si mai tare…

    Scris de Rita | 28 Noiembrie 2008, 7:42 pm
  7. Mi-am dat seama de aici cat de mult ai vizitat orasul 🙂Sa te faci bine!!!

    Scris de Lucian | 28 Noiembrie 2008, 9:06 pm
  8. 🙂 Asta cu facutul bine e o chestie super-relativa 😛

    Scris de Rita | 28 Noiembrie 2008, 9:10 pm
  9. păi nu e weekend??? :)) şi termină cu prostiile astea cu minivacanţa!

    Scris de nelu | 29 Noiembrie 2008, 6:18 pm
  10. Nelu, ieri – adica alaltaieri, si joi inca si mai putin – nu era week-end, pe cuvant.Si ce, te oftici ? cu minivacanta, adica 😀

    Scris de Rita | 30 Noiembrie 2008, 12:31 am

Lasă un răspuns

