Fără categorie

Constiinta MEA civica

„De Bucuresti” prin adoptie, de vreo 11 ani, n-am inca „buletin de”. Ceea ce inseamna ca ar fi trebuit sa ma duc in urbea natala, la 300 de km, pentru stampila pe care vroiam musai sa o aplic cuiva. N-am mai reusit sa ajung, din diverse motive, si pe cuvant ca m-am simtit vinovata – da, fix pentru stampila aia.

Pe alte fronturi, am dus o campanie insistenta pe langa maica-mea si sora-mea, inainte sa imi fie clar ca nu mai ajung acasa, sa se intereseze despre candidati si despre sectia de votare si toate alea. Ca sa imi zica mie, si sa stie si ele.
Ocazie cu care aproape ca m-am certat cu amandoua, de altfel.

Ei, aflu azi, cand am sunat sa o urez pe sor’mea de Andree, ca s-au dus amandoua la vot ! N-au votat cu cine as fi votat eu, asta conteaza deja mai putin in contextul asta, dar s-au dus !

Discuție

18 gânduri despre &8222;Constiinta MEA civica&8221;

  1. la mulţi ani pentru surioară ! 😛eu am de .., chiar de vreo 2 ani şi totuşi n-am ştampilat, deşi eram hotărât pe cine

    Scris de nelu | 30 Noiembrie 2008, 5:38 pm
  2. Bine macar ca s-a dus cineva din familie. Rau ca n-au votat cu cine vroiai tu 🙂

    Scris de Lucian | 30 Noiembrie 2008, 5:39 pm
  3. Multumim, Nelu 🙂 In rest, ce sa zic, foarte rau ! 😛

    Scris de Rita | 30 Noiembrie 2008, 5:40 pm
  4. Lucian, asa am zis si eu, bine ca macar s-au dus. Ca tata, de ex, de la 40 de km distanta, n-a ajuns, dar pe el nici n-am sperat sa-l pot convinge.Cu optiunile, aia e, treaba fiecaruia.

    Scris de Rita | 30 Noiembrie 2008, 5:42 pm
  5. Sa-i fie de bine numele surioarei!:)Sa stii ca omul ala era si pe listele de la noi;) asa s-a hotarat si huz. sa mearga la vot:)) Pe ai mei nu am reusit sa ii „aduc” la vot, nici nu aveau cum sa ajunga de acolo si pe ei nu mai ii convinge nimic:(

    Scris de Elena | 30 Noiembrie 2008, 5:59 pm
  6. Stiu ca era, e in toata tara, ala era spilul. Altfel cred ca n-as fi avut nicio tragere de inima sa ma duc. Eu sper ca omul sa castige cat mai multe voturi – sunt aproape sigura ca o sa stranga atat cat are nevoie, dar sa stanga cat mai mult, oricum.Si ai mei sunt la fel, de-aia ma si mir ca mama s-a dus la vot pana la urma.

    Scris de Rita | 30 Noiembrie 2008, 6:14 pm
  7. Mai, aproape ma incearca un regret ca am fost la vot… as emigra undeva, dar nu stiu cum:(

    Scris de Elena | 30 Noiembrie 2008, 7:26 pm
  8. Ei, daca tot discutam…Am impresia ca incepe o dantuiala draceasca – chiar de-acuma – pentru Guvern. Nu cred ca e cazul sa vrei sa nu fi fost la vot, sau sa emigrezi, din cauza ca toate posibilele variante sunt proaste. TOATE. Si proaste in sensul ca oricare ar fi combinatia care o sa faca guvernul, partidele alea vor face niste compromisuri mari, mari de tot. Si nu ma gandesc emotional la partide, ci ma gandesc foarte rational la mediul de afaceri, si ma gandesc si la „omul de rand”. Din cauza crizei, adica. In niste vremuri linistite, in care lucrurile merg ca unse, chiar nu ar fi contact asa de tare cine castiga – fiindca diferentele ar fi fost minore. Asa, cand tara trebuie guvernata „cu mana”, sa vezi atunci balamuc la negocieri pentru fiecare masura, pentru fiecare litera de lege, pentru toate alea.

    Scris de Rita | 30 Noiembrie 2008, 7:36 pm
  9. Pai fix de aia as fugi in… savana mai intai, grrr:( Mi-a distrus demagogul de Geoana toata seara:(O sa papam salata de „rosii” cu branza, stropita cu „lamaie” din belsuuuug, pana o sa ne cada greu:P Asta intr-o varianta;)

    Scris de Elena | 30 Noiembrie 2008, 8:14 pm
  10. Elena, tu ai vrea portocale ? 😀 asa, de sezon, vorba aia. Ce-i drept ca merg mai bine cu lamaile, dar…

    Scris de Rita | 30 Noiembrie 2008, 8:54 pm
  11. Nu, ca portocalele de acum nu-s ca alea de pe vremea noastra;)Nu stiu sigur ce vroiam, dar supa de rosii sigur nu, ca-i iarna, si rosiile-s turcesti:D

    Scris de Elena | 30 Noiembrie 2008, 9:06 pm
  12. Asta e, se cheama ca mancam salata. De care insa nu se stie. Si nici cat de multa aciditate la stomac o sa dea.

    Scris de Rita | 30 Noiembrie 2008, 9:07 pm
  13. Daca as avea globul as vedea daca se lasa cu ulcer national ‘au ba:P (btw, am cautat azi, intr-o pauza de somn in carut de-a mamzelinei, glob… si am gasit, dar cu inimioare:(( zi si tu, se apropie Craciunul sau valentinul???)

    Scris de Elena | 30 Noiembrie 2008, 9:20 pm
  14. Ma, io ti-am zis, tu doar sa spui vorba, si hop ! aterizeaza globul la Susheava 😉

    Scris de Rita | 30 Noiembrie 2008, 9:22 pm
  15. Auzi, tre’ sa gasesc motiv de bantuit singura in mall, ca azi era ajitata mamzel de la aglomeratie (da’ era o aglomeratie, nici urma de criza, parol!). Si cum am batut deja palma cu Mos Nicolae, alta scapare singura de-acasa nu prea am:P

    Scris de Elena | 30 Noiembrie 2008, 9:25 pm
  16. Maman Hellene, nu ma auzi deloc 😛 ziceti doamna, ca va achizitionez eu o gloaba, de numa-numa ! vede si trecutul, nu doar viitorul ;;)

    Scris de Rita | 30 Noiembrie 2008, 9:38 pm
  17. Aolio, eu de trecut fug mancand pamantul:)) Ca nu-i pe alese, sa il vad doar pe ala fain;)

    Scris de Elena | 30 Noiembrie 2008, 9:41 pm
  18. Well, aia e, globul poate, daca vrei. Nu-i musai sa si vrei, acuma 😀

    Scris de Rita | 30 Noiembrie 2008, 9:43 pm

Lasă un răspuns

