"Micul si marele ecran"

Lectii de televiziune ?

Ei, cum e intr-o zi cum asta de azi, sa faci emisiune cu tot dichisul, cu 10 invitati, oameni destepti, analisti unul si unul de altfel, si sa nu mai reusesti sa te intelegi cu ei ?
Adica vorbesc oamenii cate 2-3-4 deodata – ma rog, dupa cateva ore nu mai reusesc si sa strige asa de tare, si moderatorul nu mai reuseste sa ii tina in frau.
Ca sa nu mai zic ca in timp ce 1-2 mai discuta cu moderatorul, ailalti vorbesc intre ei pe bisericute, isi consulta mailurile sau sms-urile, se uita pe sus prin studio etc
Si cameramanii care ar trebui sa sprijine mersul emisiunii, dau cadre foarte stranse, doar cu capetele vorbitorilor, si alea taiate, si taiate inca si mai tare pentru telespectatori de scroll, de bara de titlu, si ocazional de bara de „ultima ora”. Si regia de emisie care „da” cadrele cu bisericutele care isi paseaza telefoanele mobile pentru impartasirea stirilor si a informatiilor de pe surse, in loc sa ii arate pe aia de mai dau din gura in sensul emisiunii…
Sau, ma rog, poate asa trebuie facut, cine-s io sa-mi dau cu parerea ?!

Discuție

37 de gânduri despre &8222;Lectii de televiziune ?&8221;

  1. Unde, cum? Stai ca dau repede sa vad despre ce e vorba;)

    Scris de Elena | 30 Noiembrie 2008, 9:03 pm
  2. Eheheeeei, io mai uit de vreo 3 ore deja 😀

    Scris de Rita | 30 Noiembrie 2008, 9:06 pm
  3. Care 4, pardon, ca m-am pierdut si eu in matematici :))

    Scris de Rita | 30 Noiembrie 2008, 9:09 pm
  4. De Gadea spui?:)) Eu doar ii aud de la 8, dar mi se pare fun de-a dreptul:))

    Scris de Elena | 30 Noiembrie 2008, 9:16 pm
  5. Dap, de el. Bine, vina lui mare e ca i-a chemat pe toti si nu ii struneste. Da’ ma rog, sa zicem, ca e bine cu asa invitati si anume cu toti.Aia cu cadrele aiurea e mai putin scuzabila.

    Scris de Rita | 30 Noiembrie 2008, 9:19 pm
  6. rating curat, vă zic eu! ştie regizorul ce ştie de dă cadrele alea 😉

    Scris de nelu | 30 Noiembrie 2008, 9:19 pm
  7. Alea cu bisericutele, Nelu ? zici ca Guvernul se face in studio si mai multe nu ! 😀Da’ cu capetele taiate ale oamenilor ce-au ?!Din nou insa, ce stiu eu ?!

    Scris de Rita | 30 Noiembrie 2008, 9:21 pm
  8. Lasa-l Rita, pe Nelu, el a zis scurt si la obiect de ceata!:D

    Scris de Elena | 30 Noiembrie 2008, 9:23 pm
  9. Pai ce, am zis eu ceva de el ? Prezenta a facut-o, despre ceata ne-a informat, toate bune si la locul lor. Desi am auzit ceva de o vesta rosie pe care n-am vazut-o inca :))

    Scris de Rita | 30 Noiembrie 2008, 9:25 pm
  10. cu capetele tăiate nu au încotro, spaţiul e prea mic pentru atâta lumedar cadrele cu şuşoteli, pixuri în gură, ochi aruncaţi în deviceurile altora, etc. etc. sunt intenţionate. iete că şi analiştii politici sunt oameni 😀 am prins o fază super tare cu don Cristoiu care trăgea cu coada ochiului la telefonul lui Radu Tudor ca un şcoler la lucrarea de control neanunţată ;))

    Scris de nelu | 30 Noiembrie 2008, 9:27 pm
  11. Mai, la ce nervi am, ma denaturez imediat cu o sangria (cu lamaie:P)si vorbesc si eu cu televizoru’, cu toata echipa aia de acolo:))

    Scris de Elena | 30 Noiembrie 2008, 9:28 pm
  12. Pai aia zic si eu, ca-s cam multi in studio 😀Iar faze din alea au fost mai multe – si Ciutacu care is pasa mobilul cu Radu Tudor, si Mircea Badea care se uita in laptopul Omului cu laptopul ca sa cada de acord pe ce sa dea sau sa nu dea – toate, chestii amuzante si foarte simpatice.Or fi si ei analistii oameni – imi imaginam si eu, dar era o discrepanta intre ce se vorbea (chestii serioase) si cadrele de mai sus.

    Scris de Rita | 30 Noiembrie 2008, 9:31 pm
  13. Elena, neaparat portocale la Sangria – trebuie sa pastreze un pic de dulce 😉 ba chiar e mai buna daca pui doar portocale – adica mie imi place mai mult 😀

    Scris de Rita | 30 Noiembrie 2008, 9:32 pm
  14. Nu rade de mine, am pus lamaie:DStii ca sunt adepta dictonului cu lamaile si citronada:D Am o portocala, dar e taaaare seaca:(

    Scris de Elena | 30 Noiembrie 2008, 9:38 pm
  15. Nu e buna seaca, ce-i drept – portocala. Dar dictonul nu e bun de pus in sangria 😀

    Scris de Rita | 30 Noiembrie 2008, 9:45 pm
  16. M-a trezit lamaia la viata:)) Ca uitasem sa fac bibele micutei, ntz ntz:D

    Scris de Elena | 30 Noiembrie 2008, 9:55 pm
  17. Pardon, ma simt vinovata, ca uite, te tin de vorba aicisha ;;)Nu cred ca mai e Nelu pe receptie, da’ l-as intreba cate camere sunt in studio – asa, pentru curiozitatea mea personala 😀

    Scris de Rita | 30 Noiembrie 2008, 9:58 pm
  18. mai e Nelu, că intră şi el în jurnalul ăsta, speră….:))la Sinteza zilei cred că sunt vreo 5..oricum, de mai multe chiar nu e loc 😀

    Scris de nelu | 30 Noiembrie 2008, 10:08 pm
  19. Uii, credeam ca te-ai dus acasa… saracul de tine, asta e chiar nasol. Multumim de informatii – pareau mai putine 🙂

    Scris de Rita | 30 Noiembrie 2008, 10:09 pm
  20. Speram si noi Nelu, cu tine, ca sa poti fugi la Zu mai repede!;)

    Scris de Elena | 30 Noiembrie 2008, 10:15 pm
  21. Ei, pai dupa asta oricum pleaca, Elena – ca intra sau ca nu intra 🙂 De la ora 1 se da meteo doar asa, in viteza.

    Scris de Rita | 30 Noiembrie 2008, 10:19 pm
  22. Ma duc si eu la salata mea de citrice cu menta;) Sa fiu hodinita pentru ziua nationala:D

    Scris de Elena | 30 Noiembrie 2008, 10:31 pm
  23. Pai, sa traim de ziua nationala, zic ! Eu sunt prima care se bucura, cel mai tare – maine stau acasa 😀

    Scris de Rita | 30 Noiembrie 2008, 10:34 pm
  24. elena, Zu e obişnuită singură 😉 rita, ceea ce mi-a amintit să îmi amintesc să scriu două vorbe despre vreme pentru colegii de peste noapte 😀

    Scris de nelu | 30 Noiembrie 2008, 10:36 pm
  25. Ce te-ai face ??! 😀

    Scris de Rita | 30 Noiembrie 2008, 10:37 pm
  26. şi eu stau acasă până la 20.00 aşa 😛

    Scris de nelu | 30 Noiembrie 2008, 10:37 pm
  27. Pai si te du la film, deci ! Program scurt, ai ? sa-mi explici si mie odata cum e cu turele astea ale voastre.

    Scris de Rita | 30 Noiembrie 2008, 10:38 pm
  28. cu turele noastre e frumos uneori, alteori nu prea 😀de exemplu astăzi am plecat de acasă la 13.00 mâine plec la 19.00 de acasă şi pe la 24.20 de la corporaţie, mai bine parcă 😀

    Scris de nelu | 30 Noiembrie 2008, 10:42 pm
  29. Adica 8 sau 4 ore ? Si cateodata nu e bine ?! si eu care am de la 10 ore in sus…Ce-i drept ca ai sambete si duminici, la impuse – eu doar ocazional.

    Scris de Rita | 30 Noiembrie 2008, 10:48 pm
  30. deci dacă între 13.30 şi 24.52 (cît e ceasul acum) sunt 8 ore, mi-a scăpat ceva :))

    Scris de nelu | 30 Noiembrie 2008, 10:52 pm
  31. 😀 Am zis doar ca m-am lasat de matematici, mai ales cu orele.Ai dreptate. Mea culpa, retrag. Oricum, si pentru ale mele tot mea culpa e 😛

    Scris de Rita | 30 Noiembrie 2008, 10:54 pm
  32. de-asta nici n-am mai urmarit emisiunea de pe antena 3, prea era imbulzeala pe acolo si oricum stiam ce vor sa spuna

    Scris de Lucian | 30 Noiembrie 2008, 11:23 pm
  33. Lasa asta, zi mai bine pe unde ai umblat !

    Scris de Rita | 30 Noiembrie 2008, 11:25 pm
  34. iti zic rapid, ca n-am timp, maine ma trezesc devreme sa-mi duc prietenul din italia la aeroport. l-am dus la urgenta, a avut o colica renala. acum i-a trecut, dar trebuie sa se trateze acasa

    Scris de Lucian | 30 Noiembrie 2008, 11:30 pm
  35. Ei, era retorica asta cu „zi” 🙂 imi pare rau de prietenul tau, stiu ca nu e comod, ca sa ma exprim bland.

    Scris de Rita | 30 Noiembrie 2008, 11:34 pm
  36. o sa fie bine, noapte buna

    Scris de Lucian | 30 Noiembrie 2008, 11:41 pm
  37. A propo de televiziune semnalez blogul meu…„CE FAC JURNALISTII INAINTE DE A INTRA IN DIRECT… Tot ceea ce nu vedeti niciodata la tv. Jurnalisti, barbati si femei cu pasiuni si emotii, nu roboti.Un blog al unui jurnalist mereu de partea jurnalistilor.”http://tvjurnalistiromani.blogspot.com/

    Scris de Andrea Atzori-Telegiornalista di Oristano | 6 Decembrie 2008, 9:46 pm

Lasă un răspuns

