"Istorii si personaje"

Omul de deasupra norilor

Tot vreau sa scriu postul asta de vreo 2 saptamani, dar m-am luat cu vorba, sau cu evenimentele zilei.
Azi mi se pare o zi foarte buna – ca sa ne mai aducem aminte si de lucruri bune si de oameni faini.
L-am cunoscut de curand pe omul asta, pentru care chestia aia cu „impossible is nothing” se potriveste la fix. Multora dintre noi, cand auzim despre diferite performante sportive, nu ni se pare ca ar fi asa mare lucru. Ce poate fi asa de greu sa alergi maratonul, sau sa inoti nu stiu cate lungimi de bazin, sau sa faci un exercitiu fara greseala ?! Mai ales daca tu n-ai incercat niciodata, sau daca macar nu stii personal pe cineva care a incercat sa faca asta – habar nu ai cat efort si cat sacrificiu, de-a dreptul, iti trebuie.

Asa si cu omul asta; adica, na, cat de complicat poa’ sa fie ?! Ei, s-a urcat pe niste munti mari, adica MARI, la niste multe grade sub 0, fara oxigen suplimentar. Si are abia 26 de ani.
Well, eu, care am oroare de frig, si nametii prefer sa ii vad in poze, si am dificultati sa urc treptele pentru 4 etaje – eu una gasesc ca lucrurile de mai sus sunt aproape de „imposibil” si ca atare am tot respectul pentru cine reuseste sa le faca.
Si in plus de asta, asa fain mi se pare sa faci niste lucruri pentru ca asa simti, pentru ca ti-s aproape de suflet ! Dar fara sa te arunci cu capul inainte intr-o „intreprindere”, si nu ca sa faci niste bife pe o lista, si nu pentru statuile ce ti le-ar putea ridica cineva.

Ar fi multe de spus, dar putine cuvinte, si deloc asa acoperitoare. Sunt departe de a fi vreo exaltata, dar credeti-ma pe cuvant ca de data asta am ramas impresionata. Si mi-am dorit sa fiu si eu in stare sa imi fortez limitele – macar asa, un pic 🙂

A, il cheama Alex Gavan, e alpinist si fotograf. Daca vreti sa va convingeti, sau daca vreti sa vedeti niste imagini nemaipomenite, treceti pe-aici.

Discuție

13 gânduri despre &8222;Omul de deasupra norilor&8221;

  1. tare de tot baiatul asta 🙂

    Scris de Lucian | 2 Decembrie 2008, 3:00 pm
  2. 🙂 asa ziceam si eu, Lucian. Te-ai uitat pe site ?

    Scris de Rita | 2 Decembrie 2008, 5:33 pm
  3. nu, bine ca mi-ai amintit, ma uit acum

    Scris de Lucian | 2 Decembrie 2008, 7:27 pm
  4. oare ce s-o fi intamplat cu counter-ul nostru?

    Scris de Lucian | 2 Decembrie 2008, 7:32 pm
  5. Habar n-am, dar daca afli – sau daca il repari – sa-mi zici si mie 😀

    Scris de Rita | 2 Decembrie 2008, 7:33 pm
  6. Am intrat pe site… e extraordinar! Am toata admiratia pentru oamenii astia care fac asa ceva. (Tot am vrut sa scriu azi dar mereu intervenea ceva)Am gasit eu un counter care merge (l-am instalat comod la mine):P

    Scris de Elena | 2 Decembrie 2008, 8:16 pm
  7. Elena, si sa stii ca e un om cat se poate de „viu” 🙂 Eu, cel putin, am impresia despre oamenii acestia ca s-au obisnuit sa fie singuri si sa isi fie suficienti, si ca sunt de cele mai multe ori „inghetati” – nu de frig :P, ci din cauza experientelor pe care le-au avut. Ca imi imaginez ca nu e de ici, de colo sa fii pe acoperisul lumii, la inaltimea la care alti oameni ajung doar in avion.

    Scris de Rita | 2 Decembrie 2008, 8:26 pm
  8. Gasit, personalizat, instalat counter nou 😀

    Scris de Rita | 2 Decembrie 2008, 8:37 pm
  9. Mie nu-mi place cum arata noul counter, o s agasesc altul, na!

    Scris de Lucian | 2 Decembrie 2008, 9:12 pm
  10. Bine mai, gaseste altul, eeeee!:P Dar il poti colora pe asta cum vrei tu;)

    Scris de Elena | 2 Decembrie 2008, 9:15 pm
  11. am gasit, na! 🙂

    Scris de Lucian | 2 Decembrie 2008, 9:35 pm
  12. Pfuaaai, dar pretentios mai esti:))

    Scris de Elena | 2 Decembrie 2008, 10:34 pm

Lasă un răspuns

