"Istorii si personaje", "Vacanta mare"

Intarzieri pe traseu, cu recuperare

Cred ca fac ceva gresit – si inca nu mi-am dat seama ce, altfel as fi corectat deja. Sau nu ?!

Iar am ajuns pe ultima suta – ba chiar pe ultimii metri – cu facutul bagajelor, cu terminatul chestiilor de la serviciu, cu platit telefonul si chiria si alte dari, si cu multe altele.
Ceea ce inseamna ca in ultimele 2 zile am facut in medie 3 lucruri deodata – si asta include si orele de noapte, in care am dormit si m-am uitat la tv in acelasi timp…
Asta inseamna ca mi-am luat o bucata destul de mare din lucrurile de facut pentru serviciu dupa mine, in voiaj si in bagaj, desigur.

Am reusit totusi performanta sa dau iama in buget, chiar daca am avut foarte putin timp pentru asta sau poate tocmai din cauza asta. Si am reusit sa si particip, cu succes as putea zice, la sesiunea de tras la sorti a biletelelor pentru Mos 🙂 [Pentru cine nu stie, asta cu trasul biletelelor este o tehnica prin care eu si prietenii mei ne asiguram ca primim cel putin un cadou si respectiv facem un cadou – in sensul ca putem scapa cu unul singur 😀 Toata chestiunea e la strict secret, bineinteles. Asa ca daca ma poate ajuta cineva cu idei de cadou, sa stiti ca am tras pe biletel pe… neaah ! nu zic nimic ! 😛 Pana peste 2 saptamani, cand ne vedem din nou cu pachetelele cu fundita cu tot, nu suflu nici un cuvant !]

Si am mai reusit si performanta sa ajung cu aproape 2 ore inainte de plecare in aeroport – ceea ce imi creeaza un sentiment teribil de confort. Psihic, desigur, ca nu ma mai „fugareste” nimeni. Ca sa relatam adevarul istoric, nu ratez decat mijloace de transport cu plecare mult prea de dimineata – fiindca in rest, ca in cazul de fata, sunt de o punctualitate chinuitoare pentru restul oamenilor. Si pentru mine, cand restul oamenilor intarzie sistematic 😛

Ma rog, de cand am sosit, m-am dat de trei ori peste cap si am mai platit unele din chestiile la care ramasesem restanta, asa ca sentimentul de confort s-a accentuat simtitor. Ca sa nu mai zic ca am ochit, dintre locurile initial goale, acuma relativ ocupate, cam singurul scaun situat langa o priza, ceea ce l-a facut si pe Ghita fericit, nu numai pe mine 😉

Acestea fiind zise, cred e cazul sa ma linistesc si sa ma duc sa imi iau o sticla de apa mult mai scumpa decat ar fi cazul, in asteptarea anuntului de imbarcare.

A, cat pe ce sa uit, fireste: ce sa fac eu in Budapesta, maine, duminica ? Sugestiile se primesc la post restant 😀

Discuție

9 gânduri despre &8222;Intarzieri pe traseu, cu recuperare&8221;

  1. Am bagat de seama ca ati ajuns doamna (sper ca fara peripetii)! Va ramane timp pentru maine de ceva poze pentru astia consemnati la domiciliu?:D

    Scris de Elena | 6 Decembrie 2008, 8:33 pm
  2. Ajuns cu bine, desi cam pe ceata. Cat despre poze – a ramas timp si azi 😀 am innemerit direct in piata de Craciun 😀 Cred ca asta a fost cadoul meu de la mos – stii de cand vroiam sa ajung si eu sa vaz asa ceva ?!Maine, pe ziua, am sa fac poze si prin oras – desi arata foarte fain si pe noapte – doar ca nu prea ma tine aparatul…

    Scris de Rita | 6 Decembrie 2008, 8:40 pm
  3. Tiiii, pai aduc eu camera mea;) stai sa ma transform iar in invizibila;) Abia astept, abia astept! Una peste alta mi-a amintit postul tau ca am uitat de vreo 3 dari sa le platesc. Si tot spun ca maine e luni si aplic la ele…dar nu e luni, e zi de mall:P

    Scris de Elena | 6 Decembrie 2008, 8:44 pm
  4. Vai, nu-mi adu aminte de bani, ca am facut un transfer pe card vineri dupa-amiaza, care nu a ajuns inca pe card :(( Sunt cam cu mainile legate, daca ma intelegi. Mama, dar si daca as fi ajuns la banii aia, la targul de Craciun 😀

    Scris de Rita | 6 Decembrie 2008, 8:47 pm
  5. Saluta Budapesta si din partea mea; mi-a placut orasul ala si ziua si noaptea; inceraca o croaziera by night…

    Scris de emma | 7 Decembrie 2008, 1:48 pm
  6. Si pentru cei care nu am trecut pe acolo…vrem poze 🙂

    Scris de Carmen | 7 Decembrie 2008, 2:13 pm
  7. Deci ai ajuns cu bine :). Sa ne povestesti ce ai facut azi, eu iti recomand sa vizitezi palatul imperial si sa urci cat poti de sus pe dealurile din Budapesta, sa traversezi podurile peste Dunare, sa vezi neaparat Parlamentul de pe malul celalalt si sa nu mananci in nici un caz intr-un fast-food indian 🙂

    Scris de Lucian | 7 Decembrie 2008, 2:18 pm
  8. Emma, si mie mi-a placut 😀 si ziua si noaptea, si acum si mai demult. In croaziera, by night sau nu, sa se duca cine are impresia ca-s 25 de grade afara 😛 not me…Carmen, vine pozele, acusica 😀Lucian, n-am fost la palatul imperial (cred) si nici nu mai apuc. In rest, urcat dealuri, traversat pod, vazut Parlament (cred), nu mancat in fast food indian 😀 Tremurat la toate capitolele, insa 😛

    Scris de Rita | 7 Decembrie 2008, 8:27 pm
  9. Ai facut destule lucruri bune pe ziua de azi, du-te si dormi acum 🙂

    Scris de Lucian | 7 Decembrie 2008, 10:21 pm

Lasă un răspuns

