"Vacanta mare"

In Intercity…

E fix ca in personal: oamenii isi scot borcanele cu branza, sunca, rosii si ce mai au de pe la casele lor ca sa manance, miroase a ceapa (chiar daca nu se mananca) si a transpiratie, e frig si cateodata chiar curent, iar oamenii fumeaza la usa.

Personal, zic ? zi mai bine caruta cu coviltir…

Discuție

24 de gânduri despre &8222;In Intercity…&8221;

  1. Hehe, in coviltir barem este aer curat (teoretic… daca nu e roata de masina in jur:P)Ce sa faci doamna, daca la unii le e foame si nu ies pe culoar, uooof?! Lung ii drumul Clujului, etc.:))

    Scris de Elena | 12 Decembrie 2008, 7:48 am
  2. Pai nu era cu culoar 😀 tot vagonul era un culoar, vorba aia…Si am uitat sa zic de cand am fost la Iasi – dormea un conational pe jos si imprastia un miros specific, de se golisera vreo 8 locuri pe langa el… Si nevasta lui s-a ratoit la mine ca am stat prea mult la baie – imi venea sa zic „pacat ca nu se poate zice si despre voi la fel”. Frumoasa tara avem, pacat ca ii locuita 😛

    Scris de Rita | 12 Decembrie 2008, 8:18 am
  3. A, sa stii Elena ca de intors ma intorc cu avionul 😀

    Scris de Rita | 12 Decembrie 2008, 8:19 am
  4. Nu sunt de acord!!!

    Scris de Lucian | 12 Decembrie 2008, 10:17 am
  5. Eee, ia te rog, Lucian ! Am fost acolo !Nu stiu ce imi mai ramane – sa merg la super-business class ?! [ia te uita ce snoaba m-am facut…]

    Scris de Rita | 12 Decembrie 2008, 10:19 am
  6. intrebare off-topic: ce v-a apucat pe toti cu trafic.ro? statcounter nu e destul? 🙂

    Scris de Lucian | 12 Decembrie 2008, 10:19 am
  7. Raspuns offtopic – „traficul” era, la mine, inaintea lui stat counter. Din cauza ca mi-i sila sa imi tot fac conturi prin 1000 de locuri, stat counter included 😛

    Scris de Rita | 12 Decembrie 2008, 10:21 am
  8. si eu am vazut de-abia acum traficul?

    Scris de Lucian | 12 Decembrie 2008, 10:22 am
  9. Pfff ! si mai si graiesti…

    Scris de Rita | 12 Decembrie 2008, 10:23 am
  10. inttrebare on topic pe off-topic: la ce ajuta sa fi pe trafic.ro. in afara de statisticile care sunt si pe statcounter. ia sa te vad acum ce mai raspunzi, na! 🙂

    Scris de Lucian | 12 Decembrie 2008, 10:23 am
  11. De ce trebuie sa ajute la ceva ? 😛Pe mine ma amuza (la trecut) sa ma uit pe amandoua sa vad ce rezultate diferite dau 😀Acuma nu mai am timp de din astea, si a ramas traficul acolo.Si-apoi ce treaba ai tu cu traficul – nu te lasa sa traiesti, sau ce ? 😛

    Scris de Rita | 12 Decembrie 2008, 10:26 am
  12. pana acum nu m-am gandit ca m-as putea si eu trafica, imi ajungea statcounterul. cred ca o sa raman totusi fara trafic 🙂

    Scris de Lucian | 12 Decembrie 2008, 10:28 am
  13. eu am mers super ok cu IC, avea si net wireless si prize functionale, zau asa!

    Scris de ruxa | 12 Decembrie 2008, 10:28 am
  14. bine zis, ilinca!!! vezi rita, asa se merge cu IC, sigur n-ai luat iar personalul? 😛

    Scris de Lucian | 12 Decembrie 2008, 10:29 am
  15. Ilinca – si in al meu erau prize functionale, lucru pentru care sunt recunoscatoare ;;) Ce-i drept, net nu prea am avut, fata de alte trasee, dar macar nu mi-a murit telefonul…Lucian, asa sa faci 😛

    Scris de Rita | 12 Decembrie 2008, 10:30 am
  16. Lucian – grrrrrrrr ! n-auzi ca si in ruta de Iasi au fost probleme ?! dar am trecut cu vederea, ca mi-a mers netul 😛

    Scris de Rita | 12 Decembrie 2008, 10:31 am
  17. eu n-am avut niciodata probleme. cred ca le atragi tu 🙂

    Scris de Lucian | 12 Decembrie 2008, 8:16 pm
  18. Bine faci, cu avionul imediat ajungi! 😉 Plus ca nu isi scot „sanviciurile” din sacose!

    Scris de Elena | 12 Decembrie 2008, 8:34 pm
  19. Lucian – daaa, siiiigur, e vina mea, intotdeauna e vina mea ! X-(Elena – ai nimerit doar pe jumatate 😀 am ajuns repede, ce-i drept, dar cu niste sandvisuri tot s-a lasat 😀 De la Tarom. Proaste. 😛

    Scris de Rita | 12 Decembrie 2008, 9:01 pm
  20. mamaaaa… dupa ce ca saracii oameni va dau si ei ce pot de mancare, mai ai si pretentii….. :))

    Scris de Lucian | 12 Decembrie 2008, 9:05 pm
  21. Intotdeauna !

    Scris de Rita | 12 Decembrie 2008, 9:53 pm
  22. hai mah rita! chiar mi se facuse pofta! …apoi ai stricat totul cu transpiratia. nu e ok! :))

    Scris de miki | 14 Decembrie 2008, 12:23 am
  23. ps mda. de fapt, chiar mi-e foame. e ora la care, daca as dormi, domnisoara m-ar trezi cu o foame incredibila in gat. in gatul meu. genul ala de foame de te omoara daca nu bagi ceva in gura INSTANT.

    Scris de miki | 14 Decembrie 2008, 12:25 am
  24. Miki, tu de ce nu dormeai la orele care erau ?!Cu transpiratia, lasa, mai bine nu intram in detalii 😀

    Scris de Rita | 14 Decembrie 2008, 11:12 am

Lasă un răspuns

