"Hobbies & fun"

A venit Mosu’ !

Da-da, in seara asta, a trecut pe la cafenea sa serveasca o ceasca de ceva. Dupa care a venit la mine, cu niste tovarasi luminosi, asortati, de sezon. Asa ca mai jos 🙂
Cred ca lu’ Mosu’ i-a placut la mine, ca s-a hotarat sa ramaie. Acuma, bineinteles, trebuie sa-i gasesc si un locsor al lui. Dar cred ca ne descurcam noi 😉

Discuție

22 de gânduri despre &8222;A venit Mosu’ !&8221;

  1. Sa nu cumva sa zici ca anu asta n-a fost Mosu darnic :)…se vede cine a fost cuminte 🙂

    Scris de Carmen | 18 Decembrie 2008, 5:57 am
  2. [blushing] Iti dai seama cat sunt de castigata, Carmen, daca il am pe Mos la mine acasa 😀 Pestisorul de aur e mic copil, ca sa zic asa 😛

    Scris de Rita | 18 Decembrie 2008, 8:57 am
  3. deci la tine tre’ sa ma rog sa vie Mosu’ si la mine… 😉 (una peste asta :arata bestial de bine Mosu’ asta care a poposit la tine)!

    Scris de Elena | 18 Decembrie 2008, 9:48 am
  4. Rita, fi atenta…pune o vorba buna si pentru mine…vreau si eu sa primesc de la mosu o pereche de manusi…ca sa nu imi mai inghete mainile cand merg la sanius, o caciula …am vazut una f faina si groasa ce acopera si urechile…stie mosu de care….si vreau si sa ninga sa fie zapada si de craciun si de anu nou :)…in rest…sa fie el sanatos ca sa vina si la anu 🙂De cuminte am fost cuminte, daca e nevoie de scrisori de recomandare se rezolva.Deci ne-am inteles nu? 🙂PS: sa-mi spui ce iti raspunde mosu la cererea mea 🙂

    Scris de Carmen | 18 Decembrie 2008, 10:06 am
  5. Elena – curat una peste alta :)))Vreau sa precizez totusi ca nu am putere de influenta asupra Mosului, maxim ce pot sa fac e sa pun o vorba buna 😀 Carmen – se pare ca Mosul e de acord cu zapezile 😀 nu de alta, dar cum ar putea el circula cu sania pe amaratele de sosele 😛 Despre caciula si manusi, cred ca si alea se pot rezolva 🙂

    Scris de Rita | 18 Decembrie 2008, 11:47 am
  6. e cam inaltut mosul asta. si nu-i burtos deloc 🙂

    Scris de Lucian | 18 Decembrie 2008, 9:01 pm
  7. Hihihi, Lucian, this is the new, tall, slim, improved Mosh ! Nu ca-i dragut ? ;;)

    Scris de Rita | 18 Decembrie 2008, 9:09 pm
  8. E Mosu’ ideal:P Lucian se sperie pt ca e un concurent cu potential mare!;)

    Scris de Elena | 18 Decembrie 2008, 9:30 pm
  9. Ce concurent ? N-auzi ca Lucian vrea ca sa scape de cadeauri 😀

    Scris de Rita | 18 Decembrie 2008, 9:33 pm
  10. sa recunoastem ca mosul Ritei are multe atuuri…util, placut,de sezon :)…asta da concurentă

    Scris de Carmen | 18 Decembrie 2008, 9:34 pm
  11. Acuma trebe sa fac rost de niste vin fiert cu scortisoara, sa imbat Mosul ca la carte :))

    Scris de Rita | 18 Decembrie 2008, 9:40 pm
  12. am eu un vin de casa…daca ar sti unii cum stau butoaiele in pivnita , ar da spargerea….pe putin 500 de litrii :)…numai de anul acesta 300, restul de anul trecut :)…soliciti un comision?…ca-ti trimit 🙂

    Scris de Carmen | 18 Decembrie 2008, 9:46 pm
  13. Hehe, pai Carmen, eu mi-s de la Galati, tata are petic de vie – tu crezi ca asa merge ?! 😀 Plus ca acuma stie ca ii vine fie-sa a 2-a oara pe anul in curs acasa, si se pregateste si el corespunzator 😉

    Scris de Rita | 18 Decembrie 2008, 10:00 pm
  14. eu m-am oferi cu ceva ardelenesc…de unde sa stiu eu ca ai podgorie acasa :)…e bine ca ai de unde 🙂Noapte buna…eu dezertez

    Scris de Carmen | 18 Decembrie 2008, 10:15 pm
  15. noapte buna, Carmen 🙂 [te tin minte cu vinul ala :D]

    Scris de Rita | 18 Decembrie 2008, 10:16 pm
  16. Anul ăsta mă uit la poveştile voastre cu moşi şi cu iz de sărbători cam cum se uită un om bătrân după săniile trase de reni. Nu ştiu de ce, anul ăsta, magia sărbătorilor mele preferate s-a ascuns de mine. Nici măcar nu înţeleg când am ajuns cu 4 zile înainte de Ajunul Crăciunului.E clar. Trebuie făcut ceva. Mă gândesc la o ninsoare zdravănă, o bulgăreală pe cinste, o muşcătură-două de turtă dulce cu figurine de marţipan, o dimineaţă întreagă de colinde, ceva mere coapte cu scorţişoară, un bântuit noaptea prin piaţa Obor, după brad, la pachet cu un împodobit temeinic, nişte şosete călduroase, cu degete colorate diferit, împachetat de cadouri…cam asta. Mai ziceţi voi.Bine, ar mai fi şi un „nu, greşeală!” la telefoane care strigă la mine:”alo, doamna avocat?”:DDar moşul ăla al tău tot e haios foc!:)

    Scris de innuenda | 19 Decembrie 2008, 1:43 am
  17. Innu, trebuie sa te opresti, really. Nu stiu eu sa zic, poate stii tu mai bine, dar nu cred ca exista ceva pe lumea asta sa merite atata. Si iti zic din coltul cuiva care face cam tot ca tine 🙂

    Scris de Rita | 19 Decembrie 2008, 1:56 am
  18. Ah, si lasa telefonul inchis – e un deliciu ! 😀 Zapada am inteles ca vine, deci suntem in plin program de toxifiere 😉

    Scris de Rita | 19 Decembrie 2008, 2:11 am
  19. Nu vreau sa scap de cadouri, o sa scap de cadouri 🙂

    Scris de Lucian | 20 Decembrie 2008, 3:14 pm
  20. In sensul ca o sa le transferi viitorilor „proprietari” ? 😀 sau ca o sa te inchizi in casa, Mr. Grinch, si nu o sa trebuiasca sa mai dai cadou nimanui ? 😀

    Scris de Rita | 20 Decembrie 2008, 3:17 pm
  21. da 🙂

    Scris de Lucian | 20 Decembrie 2008, 3:31 pm
  22. :))Ei, mie mi-a aparut o nunta in calendar, asa, deodata, deci…

    Scris de Rita | 20 Decembrie 2008, 3:36 pm

Lasă un răspuns

