"Istorii si personaje"

Eficienta pe paine ! Inca o feliuta, va rog

Mai-mai ce zi productiva am avut azi ! Cu intarzieri pe la niste examene si drum fugarit prin oras. Cu taximetristi nebuni, capabili sa aduca un om altfel normal in pragul nebuniei.
Dupa aia, intalnire neprevazuta si prelungita peste masura cu o aducatoare de cadou – fery nais, dar m-a dat peste cap complet. Dar mai ales m-a impiedicat sa-mi beau licoarea trezitoare. Ceea ce lipsa fiind, impreuna cu faptul ca nu mancasem de-aseara decat niste rondele de bakerolls, m-au facut aproape sa adorm in timpul intalnirii 😀
Am primit de la colegi un panetone grasun si ciocolatos pe care o sa-l matrasim maine cu totii, asa, de inceput de vacanta 😀 [si poate incape si niste vin – dar sa nu ziceti la nimenea ;;)]
Tot din cauza de lipsa de cafea si de masa de pranz, nici n-am mai fost buna de prea mare lucru pentru restul orelor de le aveam de muncit. Mai ales ca aveam trepidatia de dinainte de cumparaturile de cadouri 😀
Si ca sa vezi, am avut o eficienta ceva de speriat: am luat cadou si pentru zgubilitica de sor’mea, si inca si niste alte cadouri importantissime, despre care poate o sa revin cu detalii, dar nu chiar acuma, ca stric sopresa.
Si – oh, minune – am profitat de circumstante si mi-am facut un control la ochi. Da-da, imi pun ochelari iara – din aia soft, doar pentru calculator si pentru aproape, doar asa ca sa se mai relaxeze ochii 😀 Partea proasta – in afara de caruta de bani – e ca or sa fie gata abia peste o luna. De zici ca acuma recolteaza cineva nisipul ala de o sa il puna pe foc pentru sticla retinei [cine are intrebari despre tehnologia fabricarii sticlei sa iasa afara imediat !].
A, si sa nu mai mentionez ca toata ziua, prin toate preumblarile, inclusiv la cumparaturi, am carat cu stoicism rucsacul a carui greutate cred ca depasea cu succes 5 kg.
Si sa nu mai spun si ca ieri seara, in afara ca am platit intretinerea, intr-un final glorios, l-am si imbrobodit pe administrator sa imi plateasca el lumina, care venea chiar in timpul in care eu trebuia sa ma intalnesc cu gasca la cafenea si sa il iau in primire pe Mos Craciun. [Bineinteles ca nu „lumina”se platste, si nici nu „vine” – dar cred ca se intelege].
Ma rog, ce sa mai, sunt super eficienta ! Astept cu interes eficienta de week-end, cand o sa iau controlul patratelului in care locuiesc si sa il aduc la ordinea primordiala. Si bineinteles eficienta de a dormi pana tarziu, si de a „face dimineata” pana la 3 dupa-amiaza 😀

Discuție

17 gânduri despre &8222;Eficienta pe paine ! Inca o feliuta, va rog&8221;

  1. Acum o intrebare: cum servesc feliuta asta?:) Asaaaa, fara nimic?:D Ca eu m-am servit deja;)

    Scris de Elena | 19 Decembrie 2008, 9:27 am
  2. O feliuta cu eficienta, Elena ! pai cum asa, fara nimic ?! Si sper ca nu mi-ai halit si portia mea pe care o pastram pentru week-end, cand o sa duduie masina de spalat si o sa invart casa intr-un deget 😀

    Scris de Rita | 19 Decembrie 2008, 9:48 am
  3. foarte eficienta ai mai fost… 🙂bine ca mi-ai adus aminte de facut curatenie, ca acum ma apuc. sau nu, mai bine dorm putin, ca deseara am treaba. Deci facem luni curatenia de iarna 🙂

    Scris de Lucian | 20 Decembrie 2008, 3:19 pm
  4. Ce lux, sa faci curatenie luni ! Cand eu lucru, desi teoretic sunt in concediu 😀 Stii, ca in bancul ala: sunt in concediu, imi dati voie sa plec acasa la ora 6 ? :)))

    Scris de Rita | 20 Decembrie 2008, 3:39 pm
  5. parca am mai auzit chestia asta si la concediul din vara. eu credeam ca iarna nu-i ca vara 🙂

    Scris de Lucian | 20 Decembrie 2008, 5:25 pm
  6. Da ? a mai fost si alta data ??! pfff… Tu si inca cine mai crede ca iarna nu-i ca vara ?! 😛 eu cred ca este 😀

    Scris de Rita | 20 Decembrie 2008, 5:36 pm
  7. Rita, nu iau portiile altora;)Hai ca eu invoc ninsoarea, una asa mai bogata, sa distruga microbii:D

    Scris de Elena | 20 Decembrie 2008, 7:40 pm
  8. Elena, ce microbi, de ce ninsoare ?! Nu inca, nu inca va rog fromos !

    Scris de Rita | 20 Decembrie 2008, 9:06 pm
  9. Sa ninga aici, atat:D Nu la tine, nu, nu!;))

    Scris de Elena | 21 Decembrie 2008, 8:31 am
  10. ba sa ninga si aici, ca m-am saturat de ploaie

    Scris de Lucian | 21 Decembrie 2008, 10:38 am
  11. Ordinea primordială e în recuperări şi la mine. Am făcut deocamdată doar bucătăria, baia, dulapurile şi covoarele. Mai am geamuri, camere, biblioteca şi, cu voia dumneavoastră, pe mine. Care am părul şaten închis la rădăcini şi negru în rest.

    Scris de innuenda | 21 Decembrie 2008, 6:51 pm
  12. Mai aveti o felie de paine unsa cu eficienta?…chiar am nevoie…urgeeeeent 🙂Neatza buna 🙂

    Scris de Carmen | 22 Decembrie 2008, 5:32 am
  13. Elena, as vrea si la mine niste fulgi, chiar mai multi decat „niste” dar intai sa termin cu trebile 🙂 Si sa nu ma intoarca sau sa ma opreasca de pe drumuri 🙂Lucian, la mine azi e chiar soare – ce-i drept ca zilele trecute a fost cam innorat – dar azi e ditamai soarele, care cere ochelari de protectie 🙂 Ploaia nu e buna, nu in decembrie.Innu – hai ca ai avansat considerabil 🙂 mai e un picusor si le termini pe toate ! eu, spre rusinea mea, nu am mai avansat deloc de sambata 😦Carmen – o ‘neata buna si tie 😀 mai gasim ceva eficienta si pentru tine, desi painea e cam uscata azi. Dar cu un prajitor faci minuni, stii cum ! 😉

    Scris de Rita | 22 Decembrie 2008, 12:56 pm
  14. of, si eu mai am de facut una’alta prin casa. pe mine, vorba lui innu, m’am facut. adica doru, vineri, iar suvite tampit colorate! party season, deh!si, da, okelari ar trebui sa’mi fac si eu din nou. da’ inca mai caut cuponul ala de reducere de la swiss optik. la aproape 800 de roni cat am dat data trecuta pe ochelari (pierduti pe plaja, aaaargh!) as zice ca 20% e o reducere ce merita sa fie cautata! :))

    Scris de ruxa | 22 Decembrie 2008, 1:00 pm
  15. Ilinca – da’ niste poze ? cu suvintele, adica 😀Valeu, 800 Ron ?! deci eu sa nu ma mai vait la cei 400 ai mei ? ce-i drept ca nici mare chestie de lentile n-am, cred ca doar fiindca-s de plastic costa asa de mult. Si sa tinem cont ca rama am luat-o cu 50% reducere !

    Scris de Rita | 22 Decembrie 2008, 1:05 pm
  16. pai am astigmatism, deci lentile mai speciale, rame mai groase, nu merg suruburi. deci n’am gasit sa’mi placa decat fitza fitzelor. ca aia mai nefitza aveau cristale si tot soiu’ de inserturi aurite (no offence!) neplacute 🙂

    Scris de ruxa | 22 Decembrie 2008, 10:55 pm
  17. Vai, cum te inteleg ! Eu am gasit unele simple, gri 🙂 si cu rama nu foarte groasa si, paradoxal, fara niciun briz-briz – nu cristale, nu litere aurit, nu scris colorat, nothing !Da, lentilele de astigmatism sunt mai complicate – am avut si eu in liceu si facultate. Nu stiu cum a disparut problema, fiindca eu stiam ca nu se vindeca 🙂 acuma pare-se ca-s reparata, cu aceasta mica defectiune 😀

    Scris de Rita | 22 Decembrie 2008, 11:02 pm

Lasă un răspuns

