"Istorii si personaje"

Dragii mosului

2 minute si e Ajunul, suntem practic acolo. Maine seara pe vremea asta vine Mosul 🙂
M-am uitat zilele astea la multe filme craciunesti, am trecut dintr-unul in altul, de pe un canal pe altul.
Am mai zis ca imi plac filmele usurele, romantioase, siropoase si bineinteles ca de Craciun filmelor de genul asta sunt cu mult mai multe – la tv, vreau sa zic.
Nu-s foarte sigura de ce ma uit – ca doar sunt practic aceleasi povesti. Cred ca fiindca se termina cu bine si au mesaje pozitive, copiii invata lucruri bune pentru viata, adultii se imblanzesc si se imbuneaza – toata lumea e fericita la final, ce mai !
Si stiti ceva, cred ca nu-i deloc o idee asa rea 🙂 Cum ar fi ca micile-mari povesti din vietile noastre sa se incheie cu bine, si la sfarsitul zilei – sau al anului – sa ne gasim multumiti si fericiti si cu ganduri bune pentru a doua zi sau pentru anul viitor ? Pretty cool, as zice. Mie una mi-ar placea. De fapt, asta e ce-as vrea de la Mos – ce-as vrea pentru anul viitor.
Dar mai avem ceva vreme pentru „new year’s resolutions” 🙂
Maine plec iara pe drum – si ca niciodata in ultimele 6 luni am terminat bagajul devreme, chiar daca si azi am mai facut o runda de cumparaturi. Nu mi-a mai ramas pentru maine decat cadoul pentru tata – sper sa ma descurc rapid, suficient cat sa imi ramana timp sa lenevesc. [bineinteles ca mi-am luat bilet la un tren de dupa-amiaza :D] Deci ori m-am obisnuit cu ritmul de plecat/ bagajuit, ori nu prea-mi mai pasa.
Cat despre „dragii Mosului” – nu ca-s draguti ? De la Budapesta au venit 🙂 „Echipa” intreaga e pozata cu telefonul si culorile nu se vad foarte bine din pacate. Va puteti da seama de cum arata de fapt dupa cei trei grasuni care au ramas – restul i-am impartit pe ici pe colo, iar omuletul de zapada e pe monitorul meu de la birou.
Acestea fiind zise, impreuna cu prietenii mei bine-vestitori va doresc Craciun fericit si orice ati face – sa va fie bine ! Stati linistiti, ne auzim „curand”, Ghita vine cu mine in vizita 🙂
Discuție

8 gânduri despre &8222;Dragii mosului&8221;

  1. Craciun Fericit si tie! 🙂

    Scris de Lucian | 24 Decembrie 2008, 1:01 pm
  2. craciun fericit rita. si sa te distrezi

    Scris de Maria Coman | 24 Decembrie 2008, 1:33 pm
  3. Craciun fericit! Si povesti haioase de la fata locului!;)

    Scris de Elena | 24 Decembrie 2008, 2:20 pm
  4. Crăciun fericit şi Moş darnic!

    Scris de nelu | 24 Decembrie 2008, 6:57 pm
  5. Craciun fericit si voua, prieteni, si trimit asupra voastra numai ganduri bune 😉

    Scris de Rita | 24 Decembrie 2008, 8:23 pm
  6. craciun fericit, cu toti si de toate 🙂

    Scris de ruxa | 24 Decembrie 2008, 9:15 pm
  7. merry christmas 🙂

    Scris de Lucian | 24 Decembrie 2008, 9:59 pm
  8. Să ai parte de o Fericire de Crăciun! 🙂

    Scris de motanes | 24 Decembrie 2008, 10:49 pm

Lasă un răspuns

