"Hobbies & fun"

Scrisoare de sezon :) – atentie, reclama "mascata"

Intotdeauna mi-au placut reclamele de la Orange, si asta chiar e de sezon 🙂

PS – Stie cineva cine canta piesa din reclama cu ursul ? 🙂

Discuție

11 gânduri despre &8222;Scrisoare de sezon :) – atentie, reclama "mascata"&8221;

  1. daca nici eu nu stiu cum e cu ursii… zau asa

    john vasco se cheama domnul – the need in me piesa

    Scris de ruxa | 26 Decembrie 2008, 4:23 pm
  2. a. si piesa din reclama postata si mascata (:p) e carpenters – close to you. si mie’mi place 🙂

    Scris de ruxa | 26 Decembrie 2008, 4:26 pm
  3. Hihihi, Ilinca – de fapt chiar contam pe tine 😀 Multumiiiiiim 😀

    Scris de Rita | 26 Decembrie 2008, 4:28 pm
  4. carpenters stiau muzica, domne… :). melodia aia o ascult aproape in fiecare zi 🙂

    Scris de Lucian | 26 Decembrie 2008, 8:36 pm
  5. Pe asta ai citit-o repede, Lucian :))

    Scris de Rita | 26 Decembrie 2008, 8:39 pm
  6. n-am citit-o, am vazut-o, ceea ce e si mai simplu 🙂

    Scris de Lucian | 26 Decembrie 2008, 8:56 pm
  7. Ba, in afara de vazut ai si auzit, ceea ce e mai complex 😀

    Scris de Rita | 26 Decembrie 2008, 9:03 pm
  8. Deci vrei o surioară. 😀

    Scris de innuenda | 27 Decembrie 2008, 7:49 am
  9. pai n-are o surioara? 🙂

    Scris de Lucian | 27 Decembrie 2008, 10:10 pm
  10. Lucian, da, chiar asa, am una, one too many, as putea zice 😛Innu, in lumina celor de mai sus, mai degraba pe Ana inapoi lui Marius :))

    Scris de Rita | 27 Decembrie 2008, 10:26 pm
  11. Da, sau un stapân lui Rex.:D

    Scris de innuenda | 27 Decembrie 2008, 11:14 pm

Lasă un răspuns

