"Hobbies & fun"

Meniul de anul trecut

Prietenii Mosului au ramas pe pozitii, cu prajiturelele in asteptare, doar-doar s-o milostivi cineva, ceea ce s-a si intamplat – dar mai spre dimineata 🙂

Ca in filmele din anii 50, am gatit in rochie de seara si cu bijouurile asortate 😀
Imi place asa, ca la televizor, cand toti istetii aia de bucatari dau impresia ca nu se murdaresc niciodata si ca uleiul incins nu sare si alte chestii din astea SF. In orice caz, mi se pare o imagine de smechereasca si am zis ca odata in an as putea incerca. Oricum, pregatisem toate alea din vreme, asa ca mari bucatareli suplimentare n-au mai fost necesare 🙂
Ajunsa aici, as vrea sa zic ca nu stiu cum am facut aproape sa ard cartofii prajiti si sa imi reuseasca, intr-un mare fel chiar, friptura – iepure in sos de vin, cu portocale, mere, morcovi si alte chestii 😀 ce, nu credeti, iaca dovada mai jos ! Cat despre cartofii prajiti, am incercat si azi – aceeasi istorie, i-am scorojit de tot ! Mda, o fi trecut anul, dar nimic nu s-a schimbat 😛

Am mai avut urmatoarele: friptura de pui de alaltaieri [dar cine sa o manance pe aia, cand era una proaspata la cuptor :D], gofrele Mosului [cumparate, of course], un cozonac de la mama [de care n-am mancat, na :P], niste bomboane cu martipan, din „recolta” de la Budapesta, alune de padure, porumb prajit, migdale si un mix de fructe uscate, si – in afara de vinul rosu folosit si la sos 😀 – gin [fara apa tonica], crema de whisky [fara gheata] si apa chioara, fara nimic 😀 Cam atat.

PS: aproape fara sms-uri, aproape fara telefoane, fara alte mesaje, va doresc aici un an nou fix asa cum vi-l doriti 🙂

Discuție

15 gânduri despre &8222;Meniul de anul trecut&8221;

  1. post-ul asta e doar ca sa imi faci mie in ciuda, nu-i asa? 🙂

    Scris de Lucian | 1 Ianuarie 2009, 9:06 pm
  2. Nu doar de asta :)))

    Scris de Rita | 1 Ianuarie 2009, 9:08 pm
  3. ei bine, mi-ai facut, sa stii! auzi la ea… friptura de iepure cu portocale, mere si alte chestii… 😛

    Scris de Lucian | 1 Ianuarie 2009, 9:20 pm
  4. Ei asta-i acuma – asta am avut, asta am facut 😛 si inca l-am carat (pe iepure) de la Galati, pe ninsoare – cum ar veni, am si muncit pentru el 😛

    Scris de Rita | 1 Ianuarie 2009, 9:22 pm
  5. iepurele de unde l-ai avut? l-ai prins pe camp? 🙂

    Scris de Lucian | 1 Ianuarie 2009, 9:36 pm
  6. N-auzi ca l-am adus de la ferma ? 😀 ai mei au un „set” de oratanii, care nu ii lasa sa lipseasca de la resedinta de vara, de la tara, nici macar iarna…

    Scris de Rita | 2 Ianuarie 2009, 2:26 pm
  7. Rita, ca sa stii (mi-e nu stiu cum sa recunosc public:P) eu gatesc raaaar de tot cartofi prajiti, de 2-3 pe an(?!) ca ii scap din videre si… nu sunt buni de nimic.:( Asa ca i-am profilat pe ai mei doar pe piure;) Uh, eu am dat iama zilele astea in bomboanele mele cu „tuica” elvetiene, primite cadou de la sursa direct:D

    Scris de Elena | 2 Ianuarie 2009, 5:26 pm
  8. 😀 Si eu tot de-aia i-am ars – ca ma preocupam cu alte chestiuni…

    Scris de Rita | 2 Ianuarie 2009, 5:28 pm
  9. Eu de regula stau langa ei, si cand mai e juma’ de minut sa fie perfecti… fug sa rezolv ceva… si uit de ei! Deh, neuron nebun si zurbagiu!

    Scris de Elena | 2 Ianuarie 2009, 5:31 pm
  10. Aaa, pai eu ii pun si ii las acolo 😀 si ii mai vizitez din cand in cand 😀

    Scris de Rita | 2 Ianuarie 2009, 5:35 pm
  11. Deci esti adepta vizitelor rare:))

    Scris de Elena | 2 Ianuarie 2009, 5:57 pm
  12. Ihi, dupa principiul: mai rarut, ca-i mai dragut 😀

    Scris de Rita | 2 Ianuarie 2009, 5:58 pm
  13. That’s my sis;)!

    Scris de Elena | 2 Ianuarie 2009, 6:12 pm
  14. Am auzit acum 🙂

    Scris de Lucian | 2 Ianuarie 2009, 11:41 pm
  15. Cam tarziu 😛

    Scris de Rita | 2 Ianuarie 2009, 11:43 pm

Lasă un răspuns

