"Hobbies & fun", "Micul si marele ecran"

Cateva optiuni :D

A. sunt pe cale sa innebunesc
B. ma transform, incet, intr-un barbat
C. ma indragostesc

Cred [sper ?] ca as prefera variantele A sau C, totusi. Ba chiar A si C impreuna – are cu mult mai mult sens. Ideea e ca niste ore bune asta noapte – pana catre azi dimineata, de fapt – si azi, practic de cand m-am trezit – ma tot uit la 1001 clipuri din Top Gear, pe YouTube 😀
Optiunea C, in caz ca va intrebati, este justificata de Richard Hammond [blushing]
Oh, shush ! ce, parca nu se intampla si la case mai mari ! Hai-hai, recunoasteti !

He’s cute ! and he’s funnyy !! I’m in love !!! 😀 In onoarea acestui lucru, va rog sa vizitati rubrica alaturata, cu cele mai haioase momente din diferitele sezoane ale emisiunii. Ma rog, toata lumea are dreptul la niste obsesii din cand in cand 😀 Asa ca serviti o portie suplimentara mai jos.

Si… atentie ! in martie ma duc la Londra ! Cred ca o sa imi pregatesc un tricou – sau un steag, sau asa ceva – pentru fix aceasta ocazie ;;)

Ah, si diseara avem emisiune 😀 ma duc sa ma pregatesc 😀

Discuție

24 de gânduri despre &8222;Cateva optiuni :D&8221;

  1. Offtopic:) Hehe, si eu tot cu Elle Woods votez azi;), re-votez:D

    Scris de Elena | 2 Ianuarie 2009, 5:30 pm
  2. La mine e de ieri:) Azi as vrea sa fiu… la Londra 😀

    Scris de Rita | 2 Ianuarie 2009, 6:15 pm
  3. A fost super si emisiunea de asta-seara, din pacate n-am vazut-o pe toata. Dar trebuie sa-ti spun ceva: inceteaza!!! revino-ti!!! baga-ti mintile in cap!!! 😛

    Scris de Lucian | 2 Ianuarie 2009, 11:40 pm
  4. Da’ de ce ?! [si-asa mai mult de 1 saptamana nu-mi dau…]Am constatat cu regret ca suntem cu 1 an in urma cu emisiunea 😦

    Scris de Rita | 2 Ianuarie 2009, 11:42 pm
  5. da’ noi de ce nu prindem bbc?

    Scris de Lucian | 2 Ianuarie 2009, 11:45 pm
  6. Ba cred ca prindem, dar ei sunt pe BBC2 – de care chiar nu 🙂 Noi mai mult asa, un BBC international

    Scris de Rita | 2 Ianuarie 2009, 11:46 pm
  7. pai pe bbc world de ce nu dau? ca acum ma enervez 🙂

    Scris de Lucian | 2 Ianuarie 2009, 11:47 pm
  8. Uite cine vorbea de bagat mintile in cap…

    Scris de Rita | 2 Ianuarie 2009, 11:48 pm
  9. gata, ma duc sa dau cu subsemnatul in pat, ca maine incepe treaba serioasa de dimineata 🙂

    Scris de Lucian | 2 Ianuarie 2009, 11:53 pm
  10. Ahmmmm, cred ca m-am razgandit – s-ar putea sa tina mai mult de o saptmana 😀Lucian, sa te uiti la clipurile de alaturi – sunt din sezoanele vechi, in ordine 😀 Iar cel din post e chiar din ultimele 2 sezoane – din care oricum am vazut cate ceva pe net 😀

    Scris de Rita | 3 Ianuarie 2009, 12:37 pm
  11. Buna, La multi ani si numai de bine si de realizari pentru noul an. Daca ti se taie de masini si aventuri, uite pontul: Mr. Hammond mai apare si pe Dicovery Channel in cadrul emisiunii Braniac.

    Scris de emma | 3 Ianuarie 2009, 7:14 pm
  12. haaaaidii baaah! tocmai cand ma bucuram pentru tine :))una peste alta, hammond asta e bestial! si eu sunt pasionata de el, desi nu m-am gandit sa ma indragostesc :)) il urmaresc si la brainiac si recunosc ca omul este un talent real. si asa mic, mic, tot nastrusnic e! ti-aduci amitne accidentul ala pe care l-a avut pe pista, in timp ce proba o masina pentru top gear. grav. se specula ca e la un pas de moarte. ma rog, nu stiu cat de grav a fost, dar apoi am citit pe undeva ca atunci cand si-a revenit din coma, primul lucru pe care l-a spus a fost neveste-sii si suna cam asa: iesim pe balcom pentru o partida rapida? :))) i like the guy! deci te incurajez in pasiunea ta. si apoi gaseste-i si un omolog in viata reala! e un must do!

    Scris de miki | 3 Ianuarie 2009, 7:24 pm
  13. Emma, la multi ani, asa sa fie 😀 Nu mai e la Brainiac, din 2006 – poate mai sunt emisiuni mai vechi, dar acuma e un alt prezentator 🙂Miki – finally cineva care ma intelege 😀 Stiu de accident – am citit o gramada de chestii zilele astea 😀 si oricum ar fi fost, si-a revenit spectaculos de repede. Nu stiam de exprimarea cu balconul, btw 😀 Asa, si de ce ziceai ca te bucurai pentru mine ? Nu de alta, dar poate as putea sa ma bucur si eu 😛

    Scris de Rita | 3 Ianuarie 2009, 7:33 pm
  14. pai na, credeam ca te indragostesti. si la fel cum se difuzeaza top gear vechi, se difuzeaza si brainiac vechi. chiar acum cateva zile ma uitam la un brainiac prezentat de el. desi am vazut si emisiunea prezentata de ala nou. care e complet….. plicticos!! adica frate, dupa ce ai un hammond, nu poti pune pe oricine in locul lui!!

    Scris de miki | 3 Ianuarie 2009, 7:36 pm
  15. Da, fix la fel as zice si eu – daca as fi avut un Hammond :))))))

    Scris de Rita | 3 Ianuarie 2009, 7:39 pm
  16. chiar acum ma uit la dansul, lorry drive test; e simpatic tipul, recunosc.

    Scris de emma | 3 Ianuarie 2009, 7:44 pm
  17. Hands off, ladies 😀 si-asa stau la coada :))

    Scris de Rita | 3 Ianuarie 2009, 7:45 pm
  18. Definitely off, nu ma bag; ziceam si eu asa, de pe margine, ca observatorul;)

    Scris de emma | 3 Ianuarie 2009, 7:49 pm
  19. Emma, daca te uiti pe net, cauta pe youtube clipurile cu expeditia in Africa. Cum s-a atasat el de Oliver 😀 [opel kadett, masina din expeditie, ce credeati ?!] Si l-a adus inapoi in UK si l-a pastrat ! How cute is that ?

    Scris de Rita | 3 Ianuarie 2009, 7:51 pm
  20. Emma, e mic pentru tine, oricum 😀

    Scris de Rita | 3 Ianuarie 2009, 7:54 pm
  21. aoleo, rita! :))) te duci cu capul, mama!! :)) vezi ca sigur gasesti vreo adresa de mail de-a lui pe undeva, la cat de bine documentata esti, si ii poti scrie ca nevasta lui e cam uratica si ca ar trebui sa fi auzit deja de proverbiala frumusete a romancelor :))

    Scris de miki | 3 Ianuarie 2009, 7:57 pm
  22. Da, sigur, like this ever works ! 😛

    Scris de Rita | 3 Ianuarie 2009, 7:58 pm
  23. Told ya, e dulcel, dar nu e pentru mine; nu-l cautam pe net, am dat peste ei (top gear) la tv, stii ca eu am canalele alea multe de la brits. In rest, iti doresc sa dai de-un Hammond mai mioritic si mai putin celebru,nu de alta dar originalul e foarte ajudecat si dupa cum spuneai, chiar si asa, concurenta e acerba, nu ca n-ar fi benefica :D.

    Scris de emma | 3 Ianuarie 2009, 8:22 pm
  24. Huh, am asa un feeling cum ca si pentru o eventuala copie tot ar fi o competitie semnificativa. Ceea ce imi displace foarte tare.

    Scris de Rita | 3 Ianuarie 2009, 8:25 pm

Lasă un răspuns

