"Istorii si personaje"

Uuuuu, what does this button duuuu ?

Da-da, fix asa ! Intru eu in casa la orele 1:00 din noapte si dau, ca orice om normal, care nu intra pe furis in casa de frica sa nu-l prinda nevasta beat, sa aprind luminile din vastele apartamente. Becul singuratic, fireste, ca orice bec incapatanat si dispretuitor fata de orice alta entitate non-electrica, n-a fost de acord cu aceasta rezolutie, s-a strambat la mine cu o scurta flama si s-a stins pentru vecie !

Tin sa mentionez ca iluminatia este asigurata de o aplica de tavan, cu 3 becuri – sala de bal, fara oglinzi, si mai multe nu ! Dintre care, cred ca unul era deja „in concediu” cand m-am mutat eu, iar inca unul mi-a clipocit in creieri acum cateva luni, dupa care a amutit si el pentru vecie. Nu le-am inlocuit din vreme, desi aveam rezerve strategice de becuri, fiindca nu puteam ajunge la aplica nici macar cocotata pe scaun, iar masuta de cafea era inutila, fiind pe rotite, si ca atare reprezentand cel mai sigur mod de a-mi rupe gatul in casa, daca m-as fi urcat pe ea. Nu ramanea decat solutia transportarii mesei din bucatarie. Suficient de grea masa si suficient de dificila operatiunea, si mai ales total ne-esentiala. Mai ales ca vastele apartamente sunt prevazute si cu o veioza cu picior si cu 2 becuri foarte prietenoase din toate punctele de vedere: orientare in spatiu, mobilitate, distanta mica fata de planul orizontal pe care imi sed talpile 😀

Deci, fiindca problema de acum cateva luni cu clipocitul neonului din baie si al spoturilor din bucatarie s-a rezolvat in mod miraculos de la sine, nu avea niciun sens sa ma agit. De Craciun, zeul electricitatii m-a binecuvantat cu intoarcerea clipocitului neonului din baie, ca sa am parte de o atmosfera mirifica pentru relaxantele bai zilnice. Ei, asta m-a deranjat suficient, dar m-am gandit sa astept sa treaca spiritele de sarbatori ca sa atrag delicat atentia proprietarilor ca problema se cere rezolvata de urgenta. Drept pentru care am ales pentru asta momentul strategic al platii chiriei – care a fost azi.

Intorcandu-ne la spectaculoasa luminatie, azi a fost randul celui de-al treilea bec, cum va spuneam fix cand am vrut sa il aprind pe ticalos.

Date fiind clipocelile de pana in acest moment, am fost convinsa ca au sarit sigurantele sau asa ceva. Am binecuvantat panoul automat, si m-am catarat, fara prea mari sperante, pe scaun ca sa rasucesc de toate butoanele, in toate directiile. Slava cerului ca panoul nu era chiar asa de sus !

Cu aceasta festiva ocazie am reusit sa dereglez ceasul electronic si sa generez o serie de clipoceli iritate din partea celorlate lumini aprinse din vastele apartamente, inclusiv ale nobilei veioze. Hait ! m-am gandit, o sa plonjez in intuneric total. S-a dovedit ca nu erau sigurantele, fiindca aplica a ramas muta la rugamintile mele si ale butoanelor aprinzatoare. Si deci ultimul bec isi daduse obstescul sfarsit.

Ingrozita de perspectiva petrecerii a inca vreo 2 seri in semi-intuneric (pana cand ajutor avea sa vie din partea celor responsabili), m-am gandit ca in toiul noptii e cel mai bun moment sa schimbi becuri. Si am purces la transportarea mesei din bucatarie – ocazie cu care am facut rost de o vanataie, dupa care m-am chinuit corespunzator si cu palaria sub forma de OZN a afurisitei de aplice. S-a dovedit ulterior ca n-am mai reusit sa o pun la loc, asa ca acuma sta pe jos, sub masuta cu rotite, cu speranta ca n-o sa pateasca nimic pana sambata. S-a mai dovedit si ca dintre mizerabilele de becuri, doar unul era ars – pe care, vorba ceea, l-am inlocuit – iar celelalte nu erau insurubate corespunzator. Cine – CINE e asa destept sa insurubeze becurile incomplet ??! Saracele, nici nu ma mir ca imi clipoceau…

Bineinteles ca acuma camera e scaldata in lumina generoasa si neacoperita a 2 dintre becurile buclucase.

In ciuda aparentelor insa, odiseea spatiala luminoasa nu s-a terminat. Neonul din baie clipoceste in continuare, prevestind alte aventuri de ne-imaginat si inca si mai greu de povestit.

Dar despre acestea, cu alta ocazie, zise Seherezada, si cazu intr-un somn adanc si fara vise.

Discuție

20 de gânduri despre &8222;Uuuuu, what does this button duuuu ?&8221;

  1. uffff… iar un post kilometric? cate zile imi va lua sa-l citesc? nu poti face un rezumat? 🙂

    Scris de Lucian | 8 Ianuarie 2009, 7:05 am
  2. na c-am reusit in 5 minute :). ce ai scris tu aici ar putea fi fara probleme un episod din seinfeld, de vreme ce nu ne-ai spus nimic, decat ceva despre un bec. sau mai multe 🙂

    Scris de Lucian | 8 Ianuarie 2009, 7:11 am
  3. hai sa fie 4 comentarii, daca tot am inceput 🙂

    Scris de Lucian | 8 Ianuarie 2009, 7:12 am
  4. am uitat: ma enerva ingrozitor dee-dee ca-l tot deranja pe dexter 🙂si dido e una dintre putinele cantarete care canta „lalaituri” si care-mi place 🙂

    Scris de Lucian | 8 Ianuarie 2009, 7:12 am
  5. Lucian, iaca rezumatul: am schimbat becul 😀 Cat despre spus nimic, ce sa zic, mi s-a parut artistic sa nu zic nimic in asa de multe cuvinte.Si sa stii ca puteai sa te opresti la 3 comentarii 😛 sau puteai sa continui si cu „auditarea” altor rubrici :))

    Scris de Rita | 8 Ianuarie 2009, 9:27 am
  6. auzi, daca ajungi sa te pricepi cum trebuie, vino sa’mi schimbi si mie lustra. asta se distreaza arzand becuri :))

    Scris de ruxa | 8 Ianuarie 2009, 9:53 am
  7. Cum adica la 1 din noapte? Iar stai asa mult la job?

    Scris de Elena | 8 Ianuarie 2009, 8:13 pm
  8. Neaah, nu veneam de la job, ci de la o petrecere in pijama, de la care am fugit inainte sa se termine 😀

    Scris de Rita | 8 Ianuarie 2009, 8:27 pm
  9. Bineeeee, nu te cred, dar… (si zi, ce culoare era pijamaua ta?:P)

    Scris de Elena | 8 Ianuarie 2009, 8:34 pm
  10. Ilinca – nu vreau sa trec la profesionisti inca 😀

    Scris de Rita | 8 Ianuarie 2009, 8:37 pm
  11. Pe cuvant, cu fetele m-am intalnit 😀 si, fiindca am fugit devreme, n-am mai apucat sa sar si eu in pijama 😀

    Scris de Rita | 8 Ianuarie 2009, 8:44 pm
  12. cat pe ce sa incep discursul cu beneficiile plecatului devreme de la job=))

    Scris de Elena | 8 Ianuarie 2009, 8:51 pm
  13. Care ele, beneficiile, exista, dar nu in directia asta 😀

    Scris de Rita | 8 Ianuarie 2009, 9:08 pm
  14. vai, dar eu sunt maestra ins chimbatul becurilor. trebuia sa dai un semn. sunt dotata de la natura, eu nu am nevoie decat de un scaun pentru a ajunge si sa vezi cu cata maiestrie infiletez pana la capat… eheee! si oricum, puteai sa il lasi stins. stii doar ca planeta are nevoie de ajutorul tau! 😀

    Scris de miki | 9 Ianuarie 2009, 6:14 pm
  15. m-am specializat în schimbat prize, zilele astea, că aşa e când ai pisică. cine m-o fi pus?!deci, dacă aveţi prize de schimbat, cu încredere!

    Scris de nelu | 10 Ianuarie 2009, 3:31 pm
  16. ri-taaaaaaaa!! unde eeeesti? nu ai incercat sa repari singura prizele, nu? mai ales cand aveai voluntari…

    Scris de miki | 10 Ianuarie 2009, 9:37 pm
  17. chiar asa, unde-ai disparut? altii scriu frumos ca pleaca, nu pleaca pur si simplu. un’ te crezi? 🙂

    Scris de Lucian | 11 Ianuarie 2009, 12:45 pm
  18. Miki, cum sa las becul stins ? doar ce ai povestit povesti de groaza pe intuneric 😀 Ce-i drept eu nu problema asta o am, ci mai degraba ma enervez ca e intuneric si incep sa ma doara ochii de la efortul de adaptare. In afara de asta, nu prea stiu unde sunt, am asa o stare de amorteala teribila…Nelu, pai acuma zici ?! bine, dus prin lume cum ai fost, tot n-ar fi folosit la nimic 🙂 dar am sa tin minte pentru data viitoare 😉

    Scris de Rita | 11 Ianuarie 2009, 12:47 pm
  19. Lucian, n-am plecat nicaieri. Cred.

    Scris de Rita | 11 Ianuarie 2009, 12:48 pm
  20. ai plecat in lumea viselor, vezi c-ai recunoscut pana la urma?

    Scris de Lucian | 12 Ianuarie 2009, 6:22 am

Lasă un răspuns

