"Istorii si personaje"

Cum intri in Spania, pe dreapta

Cam asa suna indicatiile lepsei de la Lucian:
Go to the 4th folder in your computer where you store your pictures.
Pick the 4th picture in that folder.
Explain the picture.
Tag 4 people to do the same!

M-am conformat intocmai, asa ca iaca poza.

Prevad ca vor exista suspiciuni din cauza de lipsa de spectaculozitate a pozei, asa ca dau si detaliile. Poza e din folderul Alina2, precedat de “Adobe”, “Album birou” si, previzibil, “Alina1”, si ea, poza se cheama “alina&dragos2004”.
E o poza facuta asta-vara, la nunta prietenei mele – da, Alina – cu prietenul ei – da, Dragos – care s-a intamplat prin judetul Valcea (cred) la complexul Fratii Jderi (am scris aici cate ceva). Asta e poza din ziua nuntii, teribil de ploioasa, pe langa paraiasul namolos (de la ploaie) care trece prin mijlocul poienii.

Nu va fie cu suparare, dar n-o dau mai departe – s-o ieie cine vrea, daca nu o are deja 😀

Discuție

14 gânduri despre &8222;Cum intri in Spania, pe dreapta&8221;

  1. deci eu te cred:)

    Scris de Elena | 15 Ianuarie 2009, 9:30 am
  2. Elena, pana si eu sunt dezamagita 😀 putea macar sa fie o poza colorata de la Budapesta…

    Scris de Rita | 15 Ianuarie 2009, 9:32 am
  3. e atat de boring, incat n-am cum sa nu te cred 😛

    Scris de Lucian | 15 Ianuarie 2009, 11:33 am
  4. Trebuia tu sa zici ceva istet, Lucian 😛

    Scris de Rita | 15 Ianuarie 2009, 1:17 pm
  5. Rita, ma induci in eroare cu titlul …era sa cred ca poza e facuta in spania…eu de obicei mai intai ma uit la poze si abia apoi citesc…stil comercial 🙂

    Scris de Carmen | 15 Ianuarie 2009, 2:15 pm
  6. deci eu te cred ca e conform cerintelor, nah!:)nu-s dezamagita, ar fi cuuulmea:P

    Scris de Elena | 15 Ianuarie 2009, 3:34 pm
  7. Carmen, avem si poze din spania 🙂 daca vrei neaparat, cauta prin luna septembrie, pe la mijloc 😉Elena, vezi, asa se zice, nu ca Lucian 😛

    Scris de Rita | 15 Ianuarie 2009, 5:08 pm
  8. bine, o sa mint de acum incolo 🙂

    Scris de Lucian | 16 Ianuarie 2009, 1:14 pm
  9. neaparat 😛

    Scris de Rita | 16 Ianuarie 2009, 1:28 pm
  10. cu acelasi peisaj sunt si poze mai luminoase..confirm poza e din ziua nuntii, cand ai uitat sa specifici ca a iesit soarele dupa ce a venit preotul si am reusit sa avem ceremonia pe ponton 🙂

    Scris de alyana | 16 Ianuarie 2009, 4:59 pm
  11. :))) uuu, avem si martori! 🙂 ok, eu n-am fost suspicioasa nicio clipa, dar acum chiar te cred! :))

    Scris de miki | 16 Ianuarie 2009, 9:09 pm
  12. Alinu, erau poze mai faine, dar daca s-a cerut anume a 4-a din folder, eu ce sa fac ?! Miki, martori, da, de la momentul pozei – ba chiar personaj principal si motiv pentru poza 😀

    Scris de Rita | 16 Ianuarie 2009, 10:39 pm
  13. Dar in folderul Adobe ce tii? 🙂

    Scris de Bursucul aspru de padure | 19 Ianuarie 2009, 8:17 am
  14. Folderul Adobe „s-a” creat cand am legat ceva echipament cu imagini la computer – ori telefonul, ori aparatul foto, desi cred ca era telefonul. Nu cred ca l-am mai folosit dupa aia prea mult, ca mi-am luat card si asta se comporta ca un USB – mult mai prietenos – dar folderul a ramas 🙂

    Scris de Rita | 19 Ianuarie 2009, 5:07 pm

Lasă un răspuns

