"Istorii si personaje"

Ura, l-am gasit !

Da, chiar l-am gasit, pe el, horoscopul perfect, pentru anul perfect – anume acest an, bineinteles ! Imi vine chiar sa sar intr-un picior, dar nu sar – fiindca pe horoscopul l-am gasit acum cateva ore bune si, in plus, la ora asta cred ca ma trezesc direct cu vecinii in casa – nu se mai obosesc cu batutul in teava sau la usa 😛
Sa revenim, deci: horoscopul perfect, care anunta obstacole minime, care vor fi depasite cu succese rasunatoare, la toate capitolele. Nimic, dar nimic nu-mi sta in cale.
Ce criza financiara globala ?! Ce angoase, ce nedumeriri despre sensul vietii si utilitatea trecerii noastre pe pamant ?! Ce oboseala psihica, fizica si meta-fizica ?!
La mine or sa curga banii, va zic ! o sa muncesc, fireste, corespunzator ca si pana acuma, dar de data asta si cu o semnificativa rata de succes. O sa-mi urmez preocuparile artistice, o sa-mi (re)gasesc „dream job-ul”, o sa am un tonus de mare exceptie, in ciuda micilor probleme de pe traseu, Fat Frumos o sa bata la usa si o sa torn si vreo 2 copii pana la sfarsitul anului ! Ma rog, ultima parte e o exagerare, dar horoscopul zice ca nu poate se fie decat de bine. Deci daca asa zice, asa trebuie sa fie. Gata, s-a hotarat !
De maine – adica azi – astept sa se infaptuiasca micile miracole 😉 [Oare vitaminele alea pentru zmei pe care le iau prea des au ceva de-a face cu chestiunea asta ?!]

Discuție

16 gânduri despre &8222;Ura, l-am gasit !&8221;

  1. Fiind colege de zodiac, ma gandesc timid ca poate vom imparti anul asta asa… frateste, cu bune si rele (fereasca, astea sa se duca pe luna;))La faza cu Fat Frumos zic pas, nu de alta dar mi-a ajuns bataia de acum 7 ani si ceva:) Si zici de dream job????Si daca tot am aberat atat, pliz da-ne si sursa

    Scris de Elena | 16 Ianuarie 2009, 7:45 am
  2. da, chiar asa, da-ne si sursa, nu fi egoista :)…lasa-ne si pe noi sa ne bucuram 🙂..vitaminele sigur au ajutat la faza cu saritul 🙂eu una nu cred in horoscop, dar o veste buna strecurata in subconstient, chiar nu strica 🙂

    Scris de Carmen | 16 Ianuarie 2009, 8:54 am
  3. Elena, iti foarte doresc sa impartim toate bunele 😀 eu asa incantata am fost ca mi s-a parut ca nu mai am nicio problema pe lume 😀 Numai sa te uiti la cariera, si sa-mi zici dupa aia 😉 Ah, sa nu uit, < HREF="http://astromax.eva.ro/horoscop_2009.html" REL="nofollow">aici<> gasesti minunea 😀Carmen, pai da, pe vestea buna contam si eu – am cautat indelung fix horoscopul care sa dea vesti bune – fara sa fie totusi vesti bune din alea utopice 😀

    Scris de Rita | 16 Ianuarie 2009, 12:26 pm
  4. nu cumva ti-ai schimbat si tu zodia, ca umbla vorba in targ ca a aparut o zodie noua 🙂

    Scris de Lucian | 16 Ianuarie 2009, 1:16 pm
  5. :)) Lucian, tocmai mi-a comunicat colega mea despre aceasta descoperire. Se pare ca sunt Balanta – ceea ce cu simtul meu al mersului pe sarma – la figurat, desigur – mi se pare foarte potrivit 😀

    Scris de Rita | 16 Ianuarie 2009, 1:23 pm
  6. Deci am studiat cu atentie si cu pixul in mana oferta horoscopului, imi place in proportie de… sa zicem 75%. La partea cu dragostea am strambat din nas, ca eu intru la aia cu relatii vechi, si… cica vine iar cutremurul, grrrr:) O sa caut unul pozitiv si il adaug la asta… are ceva????:))

    Scris de Elena | 16 Ianuarie 2009, 1:42 pm
  7. Pai Elena, tocmai asta e metoda de baza :))) iei bucatile care iti convin din diferite surse ;;)Pentru mine asta e bun +90%

    Scris de Rita | 16 Ianuarie 2009, 1:45 pm
  8. fiecare cu ce-l doare 🙂

    Scris de Lucian | 16 Ianuarie 2009, 2:00 pm
  9. Lucian – da, evident, dar la ce anume te referi ? 😀

    Scris de Rita | 16 Ianuarie 2009, 3:25 pm
  10. Mie singura chestie cu care nu mi-ar convenii e la sanatate…imi zice ca iau proportii , serioase …no no no…asta o scoatem din calcul 🙂in rest toate bune

    Scris de Carmen | 16 Ianuarie 2009, 3:53 pm
  11. bai, pai la modul depresivo-letargic cu care ai inceput tu anul, horoscopul ala pare a fi exact ce trebuie. sa zicem totusi ca ceea ce s-a intamplat a fost o ultima manifestare a horoscopului de anul trecut 😉..nu pot sa ma iau prea tare de previziunile alea, ca am citit commentul elenei si mi-am dat seama ca si eu sunt in aceeasi oala. sa petreceeeeeem!

    Scris de miki | 16 Ianuarie 2009, 9:13 pm
  12. People, hey, voi sa nu imi distrugeti mie horoscopul perfect cu mari greutate gasit, da ?Carmen, Miki, va dau dezlegare sa va cautati inlocuitori pentru orice parti din horoscop care nu se potrivesc cu dorintele si rezolutiile de anul nou 😀

    Scris de Rita | 16 Ianuarie 2009, 10:37 pm
  13. Rita, dă şi tu linkuri, ceva, că şi subconştientul meu aşteaptă miracole. Deci rac, după ritul vechi, după ăsta nou, cu a 13-a zodie, nu ştiu ce!:D

    Scris de innuenda | 18 Ianuarie 2009, 10:19 am
  14. Innu, iti dau linkul, dar cu disclaimer 🙂 asta e ala bun pentru mine, nu garantez ca e la fl pentru toata lumea. Deja colegele mele de zodie care-s mai maritate n-au fost asa incantate 😀 Deci e liber la gasit acel anume horoscop care iti zice tie ce trebuie 😉 http://astromax.eva.ro/content/horoscop-2009-rac.htmlEra si mai sus, dar nu prea se vede

    Scris de Rita | 18 Ianuarie 2009, 11:00 am
  15. au trecut 2 zile si am uitat la ce ma refeream. stai sa mai citesc inca o data.asa, cred ca vroiam sa spun ca fiecare isi alege horoscopul in functie de cum ii convine. cred 🙂

    Scris de Lucian | 18 Ianuarie 2009, 8:04 pm
  16. Pai da, catre asta indemnam si eu lumea 😀

    Scris de Rita | 18 Ianuarie 2009, 8:06 pm

Lasă un răspuns

