"Istorii si personaje"

Spume

A doua seara ! E a doua seara in care n-am apa calda. Si maine e fix a doua zi o sa fac ne-facutul si anume o sa imi spal parul in chiuveta de la bucatarie. Ca de, maine am sedita cu toti sefii, nu poci sa ma prezint chiar in ultimul hal…
Cand am intrat in scara si am vazut anuntul era tot acolo, am indraznit sa sper ca poate l-au lasat din inertie. Si am mai tinut speranta un pic, ca am lasat sa treaca vreo juma de ora inainte sa verific daca este sau nu este. Apa calda. Si nu era.

Si tocmai azi, cand s-a facut asa frig, si oricum am venit de la serviciu cu piciorele super-inghetate, am constatat ca am lasat geamul de la bucatarie deschis pe jumate – chipurile sa se mai aeriseasca si sa nu mai fie asa cald in casa, nu, de ce sa fie, la ce imi trebuie mie sa fie cald in casa ?! Si cele 2 sferturi de paine pe care le aveam in bucataria proprie sunt amandoua uscate ca o coaja de copac. Deci tonul – pestele, stiti – a fost consumat „tel-quel„. Ingrozitor, bleah !

WTF, ma scuzati, e marti, sau ce ??! Apa n-am, dar sunt plina de spume, zau !

Ma rog, bine ca am ciocolata…

Discuție

16 gânduri despre &8222;Spume&8221;

  1. Bine ca aveai cioco… dar fara apa calda cand ajungi acasa, empatizez cu tine! Macar azi sa se tina de cuvant si sa ramana „miercuri”, adica nu marti bis;)

    Scris de Elena | 28 Ianuarie 2009, 10:50 am
  2. Am uitat sa specific, Elena, nu am apa calda la baie – ca de-aia ma spal la bucatarie 😀Stii cum e, ca si cum ai avea in fata o super prajitura si nu te poti atinge de ea ! Al naibii de frustrant…

    Scris de Rita | 28 Ianuarie 2009, 10:53 am
  3. Oooo, da, aici m-ai atins:)) De cate ori prepar prajituri si ma uit la ele…. inteleg perfect:D Deci azi sper sa ai apa calda, ca si vremea e oribila, grrr:(

    Scris de Elena | 28 Ianuarie 2009, 10:56 am
  4. Ritaaaaa, ai ajuns acasa?! Toate-s in ordine?

    Scris de Elena | 28 Ianuarie 2009, 7:39 pm
  5. Am ajuns acasa, da, chiar devreme, am apa calda, dar totul nu e in regula. Am racit sau aproape, asa ca acuma sunt pe pastile si vin fiert deci groggy…

    Scris de Rita | 28 Ianuarie 2009, 8:33 pm
  6. eu zic sa gasesti un vecin chipes de pe celalta coloana si sa il rogi sa te lase sa faci baie la el. si nu uita sa iti pui ochelarii pe nas. barbatilor le place lookul ala de profesoara a dreacului ;))

    Scris de miki | 28 Ianuarie 2009, 8:39 pm
  7. Tin pumnii sa te faci bine, ok? E oribila vremea asta, uof!:(

    Scris de Elena | 28 Ianuarie 2009, 8:39 pm
  8. rita, eu zic sa cumperi un furtun şi când se repetă problema îl mufezi la bucătărie şi îl tragi până în baie :))miki, d-aia ţi-ai pus tu ochelari?? :))

    Scris de nelu | 28 Ianuarie 2009, 8:44 pm
  9. Elena, horibila, zau asa – dar la mine nu e la vreme, ci de la frigul din birou si aerul uscat din casa. Lucrez la ambele aspecte, dar cam tarziu…Miki – nu vrei tu sa stii ce vecini am eu – brrr ! nici eu nu vreau sa stiu !!Nelu – mai am putin si o sa traiesc in zona defavorizata 😛 n-am lumina in baie, becurile clipesc, apa calda n-am, caloriferul se incalzeste cand are chef… mai vii si tu cu furtunul !Pffff, am impresia ca aceasta casa ma uraste 😀

    Scris de Rita | 28 Ianuarie 2009, 8:59 pm
  10. da, nelu, am fost cu ei pe nas la un vecin, am observat ca merge apoi am zis sa va nimicesc si pe voi, toti ceilalti! asa a inceput totul. rita, cat de rau poate fiii? si la o adica ok, nu faci nimic kinky cu ei. dar faptul ca au apa calda in baie chiar ar putea sa te ajute :))

    Scris de miki | 28 Ianuarie 2009, 9:19 pm
  11. dar tu stai în India??? :))miki, ştiam eu că e ceva la mijloc. brusc ochelari…aha!!!

    Scris de nelu | 28 Ianuarie 2009, 9:24 pm
  12. Miki, uite < HREF="http://rita-aurita.blogspot.com/2008/11/haine-grele.html" REL="nofollow">aici<> – dar cu grija, si sa nu zici ca nu te-am avertizat…Nelu – dupa chiria pe care o platesc, nu prea as zice 😛 De fapt ar fi o casuta chiar draguta, daca n-ar fi asa multe „probleme tehnice”…

    Scris de Rita | 28 Ianuarie 2009, 9:31 pm
  13. ritchiuda’ ramane intre noi, da?ritapfhoah…. trist… dar eu tot zic ca trebuie sa fie si un apartament plin de fericire in tot blocul ala.. 🙂

    Scris de miki | 29 Ianuarie 2009, 11:02 am
  14. numai vesti proaste citesc pe aici in ultima vreme. nici nu mai vin, ca ma deprim 🙂

    Scris de Lucian | 30 Ianuarie 2009, 2:53 pm
  15. ..mai esti?

    Scris de miki | 2 Februarie 2009, 3:49 pm
  16. Miki, ce sa fiu ? alive ? da. plina de spume ? nu neaparat. cu stresul prin tavan ? intotdeauna !

    Scris de Rita | 2 Februarie 2009, 9:20 pm

Lasă un răspuns

