"Istorii si personaje"

Dilema

Ce sa fac ?! Ce sa faaaaaac ??!!

Sa ii zic sa mearga mai incet ? ca simt toate toate minusculele crapaturi din asfalt si am senzatia ca stomacul meu o sa dea pe dinafara si capul mi se balangane pe umeri, amenintand sa se desprinda sub influenta hurducaturilor si pe fondul pozitiei incorecte de peste zi de a birou.

Sau sa nu-i mai zic nimic, sperand sa ajung mult mai repede acasa si sa ma cobor din masina inundata de fum mai rau ca un pub cu specific pufaitor ? As prefera sa nu mai respir deloc decat sa simt cum efectiv imi intra in plamani praful de tutun (sau ce-o mai rezulta din arderea lui) care pluteste in straturi groase in masina zanganitoare.

Nici nu stiu de la ce mi-e mai greata – de la miscarea browniana pe care capul si stomacul meu o executa deloc la unison cu masina, sau de la fumul greu, al carui miros imi apropie stomacul de cap. Brrrr ! Beurk !

Am ajuns acasa de jumate de ora – dar capul inca ma doare si chiar daca am exilat haina in balcon, sa-si reconsidere aroma, inca simt in nari mirosul de fum – probabil de la par, fiindca acum astept sa se umple cada ca inec miasmele.

Discuție

17 gânduri despre &8222;Dilema&8221;

  1. puooiii… puteai sa ii zici sa nu mai fumeze. si sa isi mai aeriseasca masina. sau sa deschizi geamul. realistic vorbind insa, erai destul de captiva daca n+aveai chef de scandal. gen dat jos, sunat la companie ca omul are o masina cocina si uns til de sofat teribil, plangere cu care oricum nu ai fi reyolvat nimic… 🙂macar ai ajjuns vie acasa. ar trebui sa fii recunoscatoare!

    Scris de miki | 2 Februarie 2009, 10:36 pm
  2. Pai da, dar nu fuma 😀 masina era gata mirositoare. In mod normal ii rog pe soferi sa nu fumeze – dar acuma ar fi fost de-a dreptul superfluu 😛Si m-am gandit sa deschid geamul, dar e frig, si mie nu mi-a trecut raceala…

    Scris de Rita | 2 Februarie 2009, 10:43 pm
  3. de cate ori sa-ti mai spun sa-ti iei masina? sau elicopter 🙂

    Scris de Lucian | 3 Februarie 2009, 9:22 am
  4. sau sa te muti aproape de birou. sau mai bine sa muti biroul aproape de casa 🙂

    Scris de Lucian | 3 Februarie 2009, 9:23 am
  5. Lucian, e criza, de unde bani de elicopter ??! sau de masina, sau de pilot sau de sofer… as putea sa caut un sofer cu masina gata, am eu si o varianta, dar nu e disponibila 😛Cat despre mutat – ce sa vezi, si pentru ala trebuie bani. Care (NU) este !Offf, toate se reduc la bani zilele astea 😦

    Scris de Rita | 3 Februarie 2009, 12:46 pm
  6. join the club 🙂

    Scris de Lucian | 3 Februarie 2009, 12:58 pm
  7. Care din ele ?

    Scris de Rita | 3 Februarie 2009, 1:02 pm
  8. Mai, cred ca tura asta ii dau lu’ huz link sa citeasca postul tau:) Poate asa imi intelege fobia fata de taxi/taximetristi/”taximetristimitocani”. Am zis:D

    Scris de Elena | 3 Februarie 2009, 1:54 pm
  9. Elena, sa se noteze ca eu n-am fobie de taximestristi – majoritatea sunt cei mai buni prieteni ai mei 😀 Iar nenea asta era ok, adica a fost amabil si toate alea, iar daca nu mirosea a tigara i-as fi zis sa incetineaca, si cred ca nu era nicio problema. De altfel i-am zis cand am coborat ca merge prea repede si a ras 😀 Deci… n-ai scuze 😀

    Scris de Rita | 3 Februarie 2009, 6:18 pm
  10. Ziceam doar de fobia mea, deja prefer sa merg pe jos pana in statie sa imi aleg eu in ce masina urc:)) Insa de multe ori abandonez, trec strada si iau autobuz:))

    Scris de Elena | 3 Februarie 2009, 8:32 pm
  11. Offf, eu mai am momente cand mai incerc transportul in comun si imi dau seama cat de incomod e, si cat de tare m-am obisnuit cu masina „la scara”…Pe cuvant, cred ca nici cu masina mea n-as fi mai multumita. De fapt stiu ca n-as fi 😛 Asa n-am grija parcarilor, a traficului, a condusului in stare de oboseala maxima – toate partile neplacute! E adevarat ca mai nimeresc masini nu asa curate, sau soferi nu asa placuti, dar proportia e destul de mica in raport cu restul 🙂

    Scris de Rita | 3 Februarie 2009, 8:45 pm
  12. ala cu criza 🙂

    Scris de Lucian | 4 Februarie 2009, 8:55 pm
  13. Nu vrei tu sa fii in acelasi club de criza cu mine ! trust me…

    Scris de Rita | 4 Februarie 2009, 8:59 pm
  14. atunci mai bine nu suntem in acelasi club. ce-i aia beurk?

    Scris de Lucian | 4 Februarie 2009, 9:04 pm
  15. Beurk e bleah, sau yuck – dar in franceza 😀

    Scris de Rita | 4 Februarie 2009, 9:05 pm
  16. nu-mi amintesc sa fi vazut asta in pif & hercule sau in rahan 🙂

    Scris de Lucian | 5 Februarie 2009, 8:23 pm
  17. E mai noua de cei 10 ani ai tai 😛

    Scris de Rita | 5 Februarie 2009, 8:25 pm

Lasă un răspuns

