"Istorii si personaje"

La semafor

E mic de statura si faptul ca are o haina lunga nu-l ajuta cu nimic. Barba deasa, prea lunga, deloc fashionable si pleata blonzie intinsa, pana la umeri il fac sa arate tare neingrijit, ba chiar putin rufos.

Paltonul negru pana la genunchi ii da un aer boem, de poet visator. Dar poarta blugi, negri, asa ca arata cam prea slab si fara vlaga. Adidasii negri il fac sa arate de-a dreptul ca un copil, fiindca oricum poarta o masura mica. Dar nu vrea deloc sa para asa necopt, asa ca si-a luat o servieta subtirica de plastic, neagra, cu pretentii de-al pune in randul lumii. Slabe sanse…

Discuție

15 gânduri despre &8222;La semafor&8221;

  1. un urat sleampat, ce mai… 🙂

    Scris de Lucian | 3 Februarie 2009, 9:20 am
  2. off-topic: si mie imi place rule the world 🙂

    Scris de Lucian | 3 Februarie 2009, 9:24 am
  3. Nu chiar urat si sleampat, Lucian 🙂 era doar un seminarist sarac – sau asa arata. Ca un Eminescu de la anul 2000+Ei, ce chestie, si mie imi place 😀

    Scris de Rita | 3 Februarie 2009, 12:38 pm
  4. pai daca nu era urat si sleampat de ce-ai mai scris despre el? adica faci misto de un biet seminarist? nu e prea crestinesc, sa stii… 🙂

    Scris de Lucian | 3 Februarie 2009, 12:57 pm
  5. Dar nu fac misto, zau. E din colectia mea de portrete, ceea ce inseamna ca e mai mult o poza la minut 🙂 si fiind eu la semafor, in taxi, cand l-am vazut, e chiar o poza.

    Scris de Rita | 3 Februarie 2009, 1:01 pm
  6. Stai, stai – de ce trebuie sa scriem doar despre lucruri urate ?!

    Scris de Rita | 3 Februarie 2009, 1:02 pm
  7. de ce trebuie sa scriem? mai bine scoteai camera si-i faceai o poza, asa-l vedeam si noi 🙂

    Scris de Lucian | 4 Februarie 2009, 8:54 pm
  8. Pfff, si eu care credeam ca asa o arta am de l-ati si vazut in fata ochilor…Ma duc acasa !

    Scris de Rita | 4 Februarie 2009, 8:58 pm
  9. nu esti acasaaaaaaa? pe unde umbli la ora asta? 🙂

    Scris de Lucian | 4 Februarie 2009, 9:03 pm
  10. Stau pe net in discoteca ! Unde crezi ca as putea fi ?!

    Scris de Rita | 4 Februarie 2009, 9:04 pm
  11. as avea eu o idee, dar n-o mai spun 🙂

    Scris de Lucian | 4 Februarie 2009, 9:12 pm
  12. Din ciclul „secrete stiute de toata lumea” 😀

    Scris de Rita | 4 Februarie 2009, 9:16 pm
  13. toata lumea stie ca te prinde noaptea la lucru? e usor de citit esti 🙂

    Scris de Lucian | 5 Februarie 2009, 8:22 pm
  14. Mda, asa s-ar zice, nu ? 😛

    Scris de Rita | 5 Februarie 2009, 8:24 pm
  15. Nu stiu de ce, dar imi suna ca un repros – asta cu cititul usor…

    Scris de Rita | 5 Februarie 2009, 8:28 pm

Lasă un răspuns

