"Hobbies & fun"

Avion cu motor…

Azi am vazut un avion la Izvor. Un zmeu in forma de avion, dar unul mai solid, asa. Sau poate sa fi fost o macheta, sau o jucarie. Dar zbura, parca in valuri. Si se vedea cerul asa de albastru, ca azi a fost senin, si soare, iar in parc a mai ramas iarba verde-cafenie de asta vara.
Mi-ar fi placut sa cobor din taxi si sa stau pe banca la soare, cu ochii inchisi, poate si sa adorm acolo 🙂

Discuție

24 de gânduri despre &8222;Avion cu motor…&8221;

  1. cred ca eu eram pilotul avionului :))

    Scris de Carmen | 7 Februarie 2009, 12:20 pm
  2. ah, aerul asta primavaratic care iti da fara de gres tot felul de senzatii. aaahh, ce dor mi-era de eeeeeeelll!!

    Scris de miki | 7 Februarie 2009, 2:45 pm
  3. Mi-ai amintit de primăvară…of 🙂

    Scris de Pisicot | 7 Februarie 2009, 6:42 pm
  4. Fetelor, nu stiu cum e la voi, dar pe mine numai la lene ma indeamna vremea asta 😀Oricum, bucurati-va de ziua de maine, ca Nelu a zis ca saptamana viitoare se face frig 🙂

    Scris de Rita | 7 Februarie 2009, 8:53 pm
  5. de ce n-ai coborat, de ce???

    Scris de Lucian | 9 Februarie 2009, 7:36 am
  6. A zis bine Nelu, da’ stiu ca nu e el de vina:P

    Scris de Elena | 9 Februarie 2009, 10:58 am
  7. atunci sa fie la tine vremea prezisa de nelu, daaaa? hm! ca ma si imbufnez acum!

    Scris de miki | 9 Februarie 2009, 8:14 pm
  8. si pe unde tot umbli, golanco?!

    Scris de miki | 9 Februarie 2009, 8:15 pm
  9. Hai ma Miki, ce, sunt de vina pentru prezicerile lu’ Nelu ?! Nici macar el nu e de vina, na, ca si Elena zice…Si nu te mai lua de mine, ca inca-s la munca :((

    Scris de Rita | 9 Februarie 2009, 8:19 pm
  10. pai de-aia! ca zicei ca tie nu iti place! deci taman bine, ca daca e la tine vremea rea, tu esti fericita. si daca e la tine, nu e la noi, deci si noi suntem fericiti. si mai pleaca odata acasa! 🙂

    Scris de miki | 9 Februarie 2009, 8:24 pm
  11. Daca e bine la voi, nu poci decat sa ma bucut 🙂 Ah, ce-as mai vrea sa ma duc acasa…Dar maine am eveniment si o ditai prezentare de patruj’de minute de preparat !

    Scris de Rita | 9 Februarie 2009, 8:25 pm
  12. uh-oh! atunci hai, pune mana si munceste! si bafta multa maine!

    Scris de miki | 9 Februarie 2009, 8:27 pm
  13. Miki, am preluat eu zapada si iarna, e bine?:)) Rita, spor si tin pumnii sa ajungi azi acasa!;)

    Scris de Elena | 9 Februarie 2009, 9:24 pm
  14. Slabe sanse, Elena 😦

    Scris de Rita | 9 Februarie 2009, 9:25 pm
  15. elenadadada, e perfect!Rita, pai cum adica?! si cand dormi?!

    Scris de miki | 9 Februarie 2009, 9:26 pm
  16. Adica totusi poate prinzi si nitel somn, da?;)

    Scris de Elena | 9 Februarie 2009, 9:27 pm
  17. Mai incolo, cred 😀

    Scris de Rita | 9 Februarie 2009, 9:27 pm
  18. O, de prins prind eu ceva, macar si mâţa de coada 😉

    Scris de Rita | 9 Februarie 2009, 9:32 pm
  19. Asa, si la urma, Lucian: pai de ce, ca aveam treaba, de-aia, nu puteam sa dorm la soare ca gogosile 😛

    Scris de Rita | 9 Februarie 2009, 11:42 pm
  20. am crezut ca m-ai uitat. data viitoare sa cobori, treaba tot tu o vei face si tot acolo ramanie, pe cand un zmeu… 🙂

    Scris de Lucian | 10 Februarie 2009, 9:48 am
  21. Cum sa te uit, tocmai pe tine ? 😛 m-au luat fetile astea pe sus 😀 si-apoi nu prea mai stiam nici eu pe ce lume is…Da’ mailul l-ai primit ?

    Scris de Rita | 10 Februarie 2009, 10:28 am
  22. A, si treaba nu ramane tot acolo, ci incepe sa tipe si se inroseste din cauza de deadline… greu la vie 😦

    Scris de Rita | 10 Februarie 2009, 10:29 am
  23. am primit, o sa si raspund mai tarziu, cand ma simt in stare sa le iau pe toate la rand. mail-urile, adica 🙂

    Scris de Lucian | 10 Februarie 2009, 11:21 am
  24. Nu-i nevoie 🙂 era important sa ajunga.

    Scris de Rita | 10 Februarie 2009, 12:22 pm

Lasă un răspuns

