"Istorii si personaje"

Pesimistul de (la) serviciu

Fosti sefi. Actuali sefi. Colegi de mai de mult si de acu’. Prieteni de cursa lunga sau de-o vara, simple cunostinte, familie. Toti au zis, si-apoi daca au zis toti, vorba aia, ma duc sa ma culc. Carevasazica a fost declarar semi-oficial: sunt pesimista.
Ma rog, au declarat ei, acestia, eu tot nu sunt de acord.

Am avut eveniment. Nu e ca si cum e „the evenimentul”, unic, irepetabil sau mai stiu eu cum. Dar in orice caz – vreo 10 prezentari, speakeri romani si straini, program pe 2 zile, traducatori, materiale sosite cu curierul de la Budapesta [prea complicat sa le tiparim aici :P], catering, cina cu invitatii straini – pe scurt tot tacamul.

Lasa ca am muncit toata trupa de trei oameni de ne-au sarit capacele, lasa ca audienta – adica marimea ei – a lasat de dorit. Oamenii au fost intelegatori, aia de au venit chiar erau interesati, au pus intrebari, au discutat, s-au lamurit – ca la eveniment, deh !

Cu unele chestii ne-am lamurit din mers, ca ne-am priceput sau ca le-am lasat asa, fiindca oricum nu contau prea mult, pentru altele ne pregatiseram, deci tot ne-am descurcat.

M-au invatat pe mine pe la niste scoli ca trebuie sa te pregatesti cu scenarii de criza – adica de reactionat la criza. [La alt gen de criza decat asta despre care se vorbeste zilele astea peste tot, ce-i drept, dar pentru asta cu atat mai mult ar fi fost bune niste scenarii facute din vreme…]
Si alte experiente, de cand is in campul muncii au arata ca „the not-so-honorable Mr. Murphy” e mai usor de combatut daca te astepti sa dea buzna peste tine, si inca si mai si daca te dai la o parte din calea lui cand il vezi ca se napusteste. Tocmai fiindca zice el, Mr. Murphy, ca „daca ceva rau se poate intampla, atunci se va intampla”.

Ce-i drept ca mai zice si ca „daca ceva rau pare ca n-are nicio sansa sa se intample, atunci se va intampla”. Ei bine, vezi, pentru asta nu ma pregatisem.

Ce te faci cand un speaker de 1 ora iti anuleaza in dimineata prezentarii din motive personale, si trimite pe cineva in loc care vorbeste 10 minute ?!
Si ce te faci cand in aceeasi zi, un speaker care e important, si care oricum ti-a dat 1 data programul peste cap ca sa il potrivesti cu orele lui, iti zice ca e chemat la Cotroceni si ca are nevoie sa mai modifici odata programul. Ceea ce n-ai incotro, trebe sa faci, dar te lasa cu prima ora de program, de dimineata, descoperita, libera de tot. Cand oricum, pierdusesi ceva din audienta cand cu prezentarea de 10 minute in loc de aia de o ora…

Asa pesimista cum imi zice toata lumea ca-s, nu mi-a trecut prin cap ca s-ar putea intampla asa ceva – desi este foarte evident ca niciuna din situatii nu e cu probabilitate matematica „zero” sa se intample. Dar nu m-am gandit si pace, asa ziua de marti si-a meritat renumele cu prisosinta…

Discuție

11 gânduri despre &8222;Pesimistul de (la) serviciu&8221;

  1. m-am enervat iar. bai, dar marinarul asta nu te lasa nici pe tine sa traiesti? 🙂

    Scris de Lucian | 13 Februarie 2009, 4:31 pm
  2. :)) la asta nu ma gandisem

    Scris de Rita | 13 Februarie 2009, 4:33 pm
  3. m-am gandit eu, inca nu mi-am revenit dupa traumatismele pe creier pe care mi le-a provocat. unde a avut loc evenimentul?

    Scris de Lucian | 13 Februarie 2009, 7:27 pm
  4. La un hotel in Bucuresti; de ce ?

    Scris de Rita | 13 Februarie 2009, 7:38 pm
  5. de curios ce sunt. ce hotel?

    Scris de Lucian | 14 Februarie 2009, 12:05 pm
  6. Tulip Inn

    Scris de Rita | 14 Februarie 2009, 2:58 pm
  7. asta nu e acelasi cu golden tulip, nu? ce legatura or avea lalelele cu hotelurile? 🙂

    Scris de Lucian | 16 Februarie 2009, 10:23 pm
  8. E fratele mai mic al lui Golden Tulip 🙂 De ce sa n-aiba si lalelele de-a face ? ce, numai paunii [peacock hotels ;)]

    Scris de Rita | 16 Februarie 2009, 10:35 pm
  9. pai atunci care ar fi fratele mai mic al lui best western? best eastern? 🙂

    Scris de Lucian | 17 Februarie 2009, 9:36 pm
  10. Ar avea sens, pe cuvant ca da 😀

    Scris de Rita | 17 Februarie 2009, 9:44 pm
  11. deci nu esti suficient de pesimista. deci tu ai dreptate. deci ei au gresit. deci tu ai invins. 😀

    Scris de miki | 18 Februarie 2009, 6:39 pm

Lasă un răspuns

