"Istorii si personaje"

Zbuf si poc !

Din ciclul „ce mai lucruri neintamplate se intampla pe la casa omului”, in seara asta jetul de apa de la chiuveta, retinut probabil peste zi de vreo inchidere de robinet pe teava, a rabufnit cu asa o personalitate ca mi-a spart una din farfuriile colorate aflata in chiuveta.

Pfff, si era una din preferatele mele, aia albastra mica, din setul de 3 primit cadou, din care am spart deja bolul… 😦

Discuție

7 gânduri despre &8222;Zbuf si poc !&8221;

  1. Eu cred ca farfuria mica suferea dupa bolul plecat intr-o lume mai buna… ce ganduri negre poate avea o farfurie sub un jet de apa, uooof!

    Scris de Elena | 14 Februarie 2009, 9:40 am
  2. numai evenimente demne de zona crepusculara au loc la tine in apartament

    Scris de Lucian | 14 Februarie 2009, 12:05 pm
  3. Hai ma, nu mai faceti misto de mine 🙂Elena, nu cred ca fost chiar o sinucidere a farfuriei suferinde din dragoste… De fapt toata chestia a fost un intreg proces, desfasurat foarte rapid: apa a tasnit foarte tare intr-o caserola de plastic pe care o tineam in mana, ca sa o spal, asa de tare ca am scapat-o peste farfurie. Si asta e ceea ce nu inteleg: cum se poate sparge o farfurie si cu 2 cioburi inca, d la simpla ciocnire cu o bucata de plastic !Lucian, sa stii – e de domeniul fantastic… Si nici nu v-am povestit cum mi-a cazut aparatoarea de la neonul de baie, asa, fara niciun factor declansator. Si asta s-a spart, of course… Poate am ceva fantome in casa ?

    Scris de Rita | 14 Februarie 2009, 2:27 pm
  4. fantomele sunt niste chestii nashpa, ai grija cu ele. ieri am vazut un film cu o stafie de-asta care facea rautacisme 🙂

    Scris de Lucian | 14 Februarie 2009, 2:44 pm
  5. Asta a mea vad ca are o pasiune pentru stricaciuni domestice. Altfel, cred se simte bine – mai ales ca ea sta mai mult ca mine in casa 😀

    Scris de Rita | 14 Februarie 2009, 4:22 pm
  6. să înţeleg că din setul de 3 a mai rămas doar 1 ?? :))

    Scris de nelu | 15 Februarie 2009, 7:24 am
  7. Nelu, nu inteleg ce e de ras aici ! 😛 e o tragedie, zau…Era un set de 4 – si cu o cana, pe care mi-a spart-o o fost colega de apartament, dar am reusit sa o inlocuiesc – pe cana 😀Sper sa fac acelasi lucru si cu restul 🙂

    Scris de Rita | 15 Februarie 2009, 11:10 am

Lasă un răspuns

