"Vacanta mare"

Am plecat !

De fapt, intre timp am si ajuns 😀 Ideea e ca nu prea am avut timp de rasuflat – ce sa mai zicem de blogarit – nici acasa inainte sa plec, daramite aici. Si n-am avut nici internet – oh, the misfortune ! – si inca n-am (!) iar de maine, cand o sa am (internet) n-o sa mai am vreme si de activitati recreative internetice…

Pe scurt, vremea e urata la Hanovra, azi picura si bate vantul, suficient cat sa imi strice freza, iar camera de la pensiune e de toata jena. Dar sa privim optimist, zic 😀 Va tin la curent.

Discuție

18 gânduri despre &8222;Am plecat !&8221;

  1. Tine-ne la curent si spor la treaba 🙂

    Scris de Lucian | 2 Martie 2009, 4:11 pm
  2. Sa adie vant de primavara si pe acolo, ar fi cazul, nu????

    Scris de Elena | 2 Martie 2009, 5:29 pm
  3. Lasa negativele!!! si da-ne raportul!

    Scris de rdg | 3 Martie 2009, 3:39 am
  4. Da’ pe Schwarzenegger ai reusit sa il vezi azi?:)

    Scris de Elena | 3 Martie 2009, 4:51 pm
  5. da’ ce treaba are musculosu’ cu expozitia? 🙂

    Scris de Lucian | 3 Martie 2009, 8:16 pm
  6. Pai a fost pe acolo;) Haaa, Lucian, tu vrei sa demonstrezi ca nu te uiti la stiri:D

    Scris de Elena | 3 Martie 2009, 8:33 pm
  7. have fun, have fun, have fuuuuun!!!ok, si munceste putin daca trebuie si chiar trebuie 🙂

    Scris de miki | 3 Martie 2009, 9:19 pm
  8. Lucian, incerc, dar nu prea e timp 🙂Elena – vad ca e chiar acceptabil pentur orasul asta si timpul asta din an.Ralucita, mai subtire cu raportul – mai spre sfarsitul saptamanii, probabil, sper 😀Elena, l-am vazut ieri pe Arnie, am si niste poze, cand le descarc va dau si link 😀Lucian – musculosul e guvernator de California care e statul partener al CeBIT pe anul asta 😉Miki, saru-mana, imi dau silinta ce sa zic 😀 2 seri – 2 iesiri 😉

    Scris de Rita | 4 Martie 2009, 9:17 am
  9. elena, ma mai uit la stiri, dar n-am stiut ca cebit e partener cu california anul asta. rita, tine-o tot asa, dupa care sa ne arati si poze 🙂

    Scris de Lucian | 4 Martie 2009, 4:22 pm
  10. Subscriu la ce spune Lucian!;)

    Scris de Elena | 4 Martie 2009, 4:40 pm
  11. uuuhhh, you go, girl! in ritmul asta, nu te intorci singura acasa!

    Scris de miki | 5 Martie 2009, 4:27 pm
  12. Huh, ar fi bine 😀 dar aici sunt numai oameni insurati gata 😛 tough luck !

    Scris de Rita | 6 Martie 2009, 12:30 pm
  13. n-are cum. dig deeper!

    Scris de miki | 6 Martie 2009, 12:43 pm
  14. Miki, nu, e sigur 😀 been there, done that, didn’t work 😛

    Scris de Rita | 7 Martie 2009, 1:24 pm
  15. poate se schimba norocul la bruxelles 🙂

    Scris de Lucian | 7 Martie 2009, 9:58 pm
  16. Lucian – :)) la Bruxelles nici atat !

    Scris de Rita | 8 Martie 2009, 9:23 am
  17. pai cu atata negativism, cred si eu ca nu se lipeste nimic 🙂whoa, lucian, facem echipa, ia uite! 🙂

    Scris de miki | 8 Martie 2009, 12:08 pm
  18. Oameni buni, v-am mai esplicat 😛 nu sunt negativista, sunt realista 😀 ca dovada, cel mai recent post…

    Scris de Rita | 8 Martie 2009, 7:54 pm

Lasă un răspuns

