"Vacanta mare"

Snif-snif

E clar, m-a parasit norocul. Dupa o saptamana in Hanovra, asa de friguroasa si umeda de obicei, numai ce am trecut granita la istetii astia de belgieni si m-a luat raceala.
Nu ca n-as avea motive: in sala de seminar era frig, isteata de unguroaica m-a carat prin frig cu geamantanul prin Brux. cale de 2 statii de metrou [eu stric, ce daca ea mi-a zis ca nu-s scari rulante la metrou, eu trebuia s-o cred ?! idi… asta, simpatica !], din care cauza am si febra musculara la antebratul drept, m-a prins o ploaie vantoasa rau, care era sa imi stalceasca umbreluta hanovreza, iar in camera de hotel mai ca nu bate vantul de-afara, desi climatizarea e fixata pe 30 de grade [nu de mine].
Asa ca, in ciuda baii fierbinti [am cada :D], nasul incepe sa ma usture, de la aerul prea rece, ma cam doare capul, iar ochii imi ard. Mi-am facut un ceai la smecheria de aparat din camera si am luat o doza dubla de Modafen, plus un Oscilo. Sa vedem ce-o mai fi maine dimineata…

Discuție

6 gânduri despre &8222;Snif-snif&8221;

  1. sanatate de la noi. sa va distrati bine in tabara si sa mancati tot din farfurie.

    Scris de comanu | 10 Martie 2009, 8:18 am
  2. Sincer, mie Belgia imi aminteste de doua saptamani de raceala puternica, frig si ploaie. Desi imi place pe acolo… trebuie vorbit inainte mereu cu meteorologul de serviciu si pusa o pila la stapanul norilor!:D

    Scris de Elena | 10 Martie 2009, 11:47 am
  3. :))) hai maa, zi-ne si chestii dragute!

    Scris de miki | 10 Martie 2009, 9:27 pm
  4. Comanu, s-a terminat tabara, ca nu mai sunt cartofi sa ne faca supa 😛 in rest, sanatate si voua 😀Elena – ei, ce sa vezi, fix asa si e :)) raceala, frig si ploaie. Mama, si ce ploua de dimineata… Ce sa fac, meteorologul probabil e in concediu sau asa ceva 😀Miki, bine, fie – hai ca ma gandesc si la niste chestii dragute 😉

    Scris de Rita | 10 Martie 2009, 9:37 pm
  5. acum ti-a trecut nu? 🙂

    Scris de Lucian | 11 Martie 2009, 11:26 am
  6. Nu, desigur ca nu. Drumul cu avionul nu face bine la raceala…

    Scris de Rita | 11 Martie 2009, 2:06 pm

Lasă un răspuns

