"Cu cartea in brate", "Vacanta mare"

Lucruri dragute

Hai ca n-a fost totul chiar asa de neplacut 🙂 adica sunt inca racita, tot n-am terminat de facut bagajul – a 6-a oara in ultimele 10 zile, maine iar ma scol cu noaptea in cap si de fapt n-am niciun chef sa ma intorc acasa.

Dar am mai recuperat din citit; si m-am intalnit cu niste prieteni buni si dragi, mai vechi si mai noi, si cu niste oameni isteti, si da, si cu niste oameni mai putin isteti, ceea ce m-a facut pe mine sa ma simt mai isteata :P.
Am o bluza albastra noua – cu pampon – si niste fulare colorate noi; si niste camasi de mare viitor, din seriile „cu dungi” si „albe”; i-am iertat pe nemti ca fac pantofi urati, fiindca mi-am gasit niste pantofi comozi si relativ draguti – sper sa tina la fel de bine si sa fie mai prietenosi decat perechea de anul trecut, mai ales ca-s mai inalta, cu astia :D.
Am fost la FNAC si m-am ales cu 7 Agathe frantuzesti noi si necitite [sper, ca n-am cu cine schimba dublurile :D]; mi-am luat si un CD, dar fiindca era spart, si fiindca nu mai aveau altul, mi-au dat banii inapoi, la minut. Cred ca n-a fost sa fie 🙂
N-am ratat berea si ciolanul – dar nici crème brulée, ba chiar am si o pereche de mini-sandvisuri „Angelina & Brad” [da, sunt diferite :)]; si am baut 2 cafele decofeinizate ieri seara, dupa care n-am avut nicio jena sa dorm bustean – si infrigurata.
Hotelul de Bruxelles e un hotel-concept, cu detalii gandite bine si care te surprind pe ici pe colo; au chiar si 2 CD-uri mixate special pentru hotel de un DJ, cu muzici care se aud prin spatiile comune si care pot fi cumparate, pentru prelungirea atmosferei si acasa; desi mi s-a parut ciudatica, camera e simpatica pana la urma si are un soare mare si galben, cu tot cu curcubeu pictat pe perete; iar la receptie sunt fructiere cu mere rosii, bot de iepure 😀 Si chiar daca dimineata m-am trezit cu gandul sa fac reclamatie despre temperatura, acuma ca s-a incalzit la loc, mi-a mai trecut 😛

Si, ce e mai important, peste nici 2 saptamani, o iau de la capat 😀 Londra, sosesc !

Discuție

9 gânduri despre &8222;Lucruri dragute&8221;

  1. mai, tu ma enervezi… pai iar pleci? la londra? si te mai si plangi pe alocuri? :))7 (sapte)??? I rest my case… 🙂

    Scris de Lucian | 11 Martie 2009, 11:29 am
  2. pleci si la londra.i hate you so much.sper sa primesti pasaport biometric.

    Scris de comanu | 11 Martie 2009, 1:11 pm
  3. Lucian, si tu ma enervezi pe mine, na ! 😛 dupa cum v-am esplicat in nenumarate randuri, it’s work, not fun. Desi al cincilea an la Hanovra (deci spre 40 de zile petrecute acolo) inca n-am vazut mai nimic din orasul ala. In afara de magazine si carciumi, care oricum nu se pun, ca avem si aici 😛Si care era „the case” cu 7 ? ca nu e evident 😛Comanu – I so hated you when you were there 😛 suntem chit, deci. depinde de ce „biometrizeaza” pasaportul ala, in principiu nu ma derajjeaza 😛

    Scris de Rita | 11 Martie 2009, 9:43 pm
  4. plimbare..plimabare…si eu vreau…offf…nu mai am ce zice 🙂

    Scris de Carmen | 12 Martie 2009, 9:02 am
  5. the curious case ar fi ca sunt prea multe agathe, asta era 🙂

    Scris de Lucian | 12 Martie 2009, 9:35 pm
  6. Eee, acuma ! cine poate zice ce inseamna prea mult ? prea mult pentru tine ar putea sa nu fie destul pentru mine – si invers 😛

    Scris de Rita | 12 Martie 2009, 9:37 pm
  7. Carmen, pai nu e doar plimbare 🙂 doar din aia as vrea si eu…

    Scris de Rita | 12 Martie 2009, 10:29 pm
  8. londonezii sunt stapanii camasilor! poate reusesti sa intregesti si colectia „colorate” 🙂

    Scris de miki | 14 Martie 2009, 8:09 pm
  9. Uof, Miki, pai acuma zici ? 😀 cand am matrasit bugetul de camasi pentru tot anul ? 😀

    Scris de Rita | 16 Martie 2009, 9:07 am

Lasă un răspuns

