"Istorii si personaje"

In picioare

Soldatul moare, dar nu se preda. Asa zice tata. Cred ca toata viata lui nu s-a dus la doctor decat impins de la spate. Nu-mi aduc aminte, din cat am stat eu acasa, decat la detist sa se fi dus, si inca si atunci cu mari interventii si cicaleli din partea mamei. Il suspectez chiar ca s-a dus numai ca sa n-o mai auda 🙂 Nu ia pastile decat tot asa, fortat. In schimb bea vin fiert pentru raceala, rachiu pentru stomac, si consuma ceapa si usturoi in cantitati apreciabile, pentru imunizare. Asa ca nu prea raceste. Cred ca si gripei ii e frica sa se apropie de el 😛

Io, care seman cu el in asa de multe privinte, in mod evident nu adopt aceleasi masuri [ei, cum ar fi ?!]. Si m-a si „binecuvantat” natura cu imunitate lesinata. Si nici nu fac nimic ca s-o ajut. Pe natura.
Dar am o istorie indelungata de ne-mers la doctor, inclusiv, si mai ales la dentist, de dus diversele din picioare, la propriu si la figurat, de mers la scoala si, in zilele noastre, la serviciu, cu niste grade de temperatura in plus si cu nasul izvor si cu dureri de cap si cu stari de ameteala.

Si acuma chiar am pielea lucioasa si ochii imi ard in cap – semn de febra. Dar asta nu inseamna ca n-o sa ma duc si maine la serviciu, cum m-am dus si azi, desi nici nu m-as fi dat jos din pat. Ce sa mai zic de toate activitatile necesare pentru pregatirea iesitului din casa si datul ochilor cu lumea intr-un mod neinspaimantator.

***
Azi am fost la pravalia din cartier. Doamna era trista, cu ochii umezi si nasul rosu. Iar pe sub halatul ei verde avea doliu mare. Mi s-a rupt sufletul de ea si as fi vrut sa-i zic ceva. Dar ce-as fi putut sa-i zic. Cat sa nu intru cu picioarele in viata ei, adica. Mi-am luat pungile si am plecat.

Discuție

7 gânduri despre &8222;In picioare&8221;

  1. „Aţi pierdut pe cineva drag? Sincere condoleanţe pentru pierderea dumneavoastră!”:)Râd eu, dar nu e de râs. Fix aceeaşi problemă o am şi eu, Rita, când vine vorba de durerea cuiva. Mă gândesc eu că aş fi penibilă şi protocolară oricum şi orice aş scoate pe gură ar părea de complezenţă. Şi că numai de mine nu-i arde bietului om îndurerat. Ori de compătimirea mea oficială…Dar nu e aşa. Când mi-am călcat pe ezitări şi am îmbărbătat oameni aflaţi la necaz, şi-au adus aminte multă vreme de gestul meu. Şi mi-au mulţumit.

    Scris de innuenda | 14 Martie 2009, 4:59 pm
  2. dincolo de ce a spus innu, lucruri la care subscriu cu totul, tu fa-te bine, ma!

    Scris de miki | 14 Martie 2009, 8:11 pm
  3. Innu, eu cred ca m-am oprit la faza in care ma simmteam penibila si protocolara :-< M-am gandit ca pana la urma nu o cunosteam asa de bine cat sa imi pot permite...Miki, am inteles, ‘traiti ! 🙂 e pe terminate, gata.

    Scris de Rita | 16 Martie 2009, 9:05 am
  4. eu am o barba de 2 saptamani, ceea ce inseamna mare mare de tot. cand m-am dus ieri la pravalia mea din cartier, tanti care vindea m-a intrebat daca mi-a murit cineva. sunt sigur ca mi-ar fi spus si condoleante, daca era cazul, bine ca nu e :). deci daca ele pot spune, noi de ce nu am face la fel, ai?pielea lucioasa nu e de bine? adica glowing? 🙂

    Scris de Lucian | 16 Martie 2009, 4:51 pm
  5. Pai eu am explicat de ce nu mi-a venit sa fac la fel. Mi-ar fi mie cam aiurea sa-mi zica condoleante oameni pe care nu-i cunosc, si din aceasta perspectiva…Dar tu de ce ai barba ?! hop si eu 😀In mod normal, glowing e de bine – dar nu si cand e cauzat de febra 😛 Altfel, cred ca in alte vremuri domnitele cu temperatura, si cu obrajii rosii in consecinta, erau considerate atragatoare 😀

    Scris de Rita | 16 Martie 2009, 5:00 pm
  6. barba o am din motive obiective, sa spunem ca din cauza unui fel de glowing 🙂

    Scris de Lucian | 16 Martie 2009, 8:58 pm
  7. Exact cum zic: mai bine tac ! 🙂

    Scris de Rita | 16 Martie 2009, 9:54 pm

Lasă un răspuns

