"Hobbies & fun"

Colors of my world

Nu lucrez chiar la banca, dar nici in advertising, asa ca trebuie sa ma tin destul de des de o „eticheta” macar aproximativa. De unde costumele, de unde camasile, fie ele si „extravagant” de dungate, de unde pantofii, sandalele, ghetele si alte asemenea in majoritate negre.

D’apai ce sens are sa facem existenta si mai terna si plictisitoare decat e de fapt ?! Asa ca geanta, si pantofi si portofel si telefon rosii, si geanta albastra, si fulare rosii, grena, mov, verde, roz, gri, si jachete si veste din jerse asortate la fulare, si (niste) „zdranganele” colorate ca niste oua de Pasti.

Si bineinteles, unghiile pictate. Pictate colorat. In culori fitoase, desi niciodata turbate, cu nume pe masura. Ca sticlutele „burtoase”, de la OPI, favoritele absolute ale momentului – „Bogota Blackberry”, „Chicago Champagne Toast”, „I’m Not Really a Waitress”, „Ruble for Your Thoughts”.

Hihi, cand ma gandesc ca e cineva care e responsabil sa boteze culorile astea 🙂

PS – Ma iertati pentru frivolitatea postului, stiu ca se schimba vremea, dar ma incapatanez sa fac a primavara 😛

Discuție

11 gânduri despre &8222;Colors of my world&8221;

  1. o-la-laaaaaaa!!!!!!!!!!!!! poti sa faci o consignatie cu ce ai acolo 🙂o sa vin cu imprumutu’, sa stii! cum vin altii dupa o cana de zahar, eu vin dupa oja 🙂 primesti?

    Scris de miki | 16 Martie 2009, 11:00 pm
  2. Miki, cred ca ai mai mare succes, eu vin „di diparte” si sigur voi gasi ojele imprumutate deja:P Chiar nu m-am uitat la denumiri pe sticlutele astea, dar sunt tari de tot:)))

    Scris de Elena | 17 Martie 2009, 12:15 pm
  3. la i’m not really a waitress sunt si eu saptamina asta. iar in iarna am mers in special pe aia gri inchis. culoarea noroiului mai exact, dar nu mai stiu denumirea oficiala

    Scris de Maria Coman | 17 Martie 2009, 12:38 pm
  4. frivolitate? se pare ca n-ai mai trecut de ceva vreme pe la mine :). simt niscaiva disciminare impotriva chelneritelor. adica nu e bine sa fi chelnerita sau ce? 🙂

    Scris de Lucian | 17 Martie 2009, 7:27 pm
  5. Miki, dar bineinteles ! la asa o oferta variata, pacat ar fi sa nu dau si la altii 🙂 adica altele ! Elena, se gaseste si pentru tine, zau 😉 Cat despre denumiri, sunt o adevarat poezie – am stat odata vreo 10 minute la stand numai sa citesc de pe sticlute cum se cheama ;;)

    Scris de Rita | 17 Martie 2009, 7:37 pm
  6. Maria, chelnerita am avut-o cam pe ultimele 6 luni; acuma am trecut la bogota blackberry, mi se pare mai „prietenoasa” si imi aduce aminte de cirese coapte 😀Lucian – am trecut, fireste, dar cred ca de la tine se si asteapta lumea – sa fii frivol, adica 😛 N-avem nimic cu chelneritele – nu din principiu 😛 Suna cam ca o replica din de Bond Girl, nu zici ? „I’m not really a waitress” ting-ting !

    Scris de Rita | 17 Martie 2009, 7:41 pm
  7. bogota blackberry e un fel de blackberry facut in columbia? are un compartiment unde iti poti ascunde prafurile? spune drept 🙂cum adica sunt frivol? asta-i un compliment? 🙂

    Scris de Lucian | 17 Martie 2009, 10:48 pm
  8. Lucian, nu m-as fi gandit, dar ar putea fi 😀 de fapt e a patra sticluta, de la stanga la dreapta. Prafuri consum, dar numai unele foarte speciale 😀 – de cacao, de zahar, de vanilie, si un mix de prafuri care duce la cafeaua zilnica, 3 in 1 se cheama 😛Cu frivolitatea, era o constatare, nu un compliment :))

    Scris de Rita | 18 Martie 2009, 8:52 am
  9. cate nuante ale aceleiasi culori… oricum, mie imi place culoarea asta, tine-o tot asa 🙂cu frivolitatea mea credeam ca ne-am lamurit de mult timp 🙂

    Scris de Lucian | 18 Martie 2009, 12:56 pm
  10. ah, mie nu-mi plac sidefatele. si astept noutatile de primavara. le tot astept 🙂

    Scris de Maria Coman | 18 Martie 2009, 12:57 pm
  11. Lucian 🙂 multumesc de incurajari, am s-o tin tot asa, zau ! 😀 cat despre frivolitate, bineinteles ca ne-am lamurit de mult, acuma doar era doar o re-afirmare 😛Maria, mie nu-mi plac alelalte 🙂 iar colectia de „rosii” mi se pare nemaipomenita.

    Scris de Rita | 18 Martie 2009, 9:47 pm

Lasă un răspuns

