"Micul si marele ecran"

Heeey, where’s Jay ??!

O fi din cauza ca eu nu prea am mai stat pe-acasa in ultima vreme; ori o fi din cauza ca pic de oboseala in general, si, prin urmare, ocazional adorm bustean inainte de 12 noaptea, doar ca sa ma trezesc vreo ora mai tarziu ca sa sting luminile si televizorul si sa imi fac loc in pat, printre carti, reviste si alte diverse obiecte, ca sa pot dormi; ori fiindca am inceput, ca masura de protectie, sa vizionez mai mult la canalele cu muzica, chiar mai mult decat la alea cu filme…

Ma rog, ideea e ca am observat ca nu mai e Tonight Show cu Jay Leno pe A3. Sau cel putin nu mai e la ora la care stiam eu ca e.
Ar putea deci sa ma lamureasca cineva despre ce se intampla ? ca eu tare vroiam sa vad ultimele luni de emisiune ale lui Jay si speram ca o sa avem si emisiunea cea noua, oricare ar fi ea.

Zau, lamuriti-ma, va rog, nu de alta dar as fi in stare sa fac si o petitie sa ii ieie jumatatea de ora lui Gadea inapoi, sa i-o deie inapoi lui nenea ala cu revista presei si sa il puna pe Jay la loc in schema. Nu mai spun ca mi se parea ca si asa il dadeau prea tarziu…

Discuție

21 de gânduri despre &8222;Heeey, where’s Jay ??!&8221;

  1. e tragedie, astia chiar au scos emisiunea din program. in locul ei e insuportabilul ala care citeste cuvant cu cuvant din ziare. am vazut un promo al unei emisiunii in care invitat e obama, dar nu mai stiu cand e. sa faca bine sa o introduca din nou in grila, ca-i boicotez de tot daca nu 🙂

    Scris de Lucian | 19 Martie 2009, 3:46 pm
  2. Ai vazut promo ?? Pe antena adica ? Inseamna ca tot mai e o sansa sa dea emisiunea. Dar daca nu era pe antena… Ca asa am vazut si eu o stire cum ca se duce Obama la Tonight Show…Sunt foarte suparata zau ! Hai sa facem o petitie 😀 Cred ca mai ramane sa scoata si Top Gear si gata, m-au pierdut de client !

    Scris de Rita | 19 Martie 2009, 3:49 pm
  3. Rita, stai linistita, Jay e bine, dar cred ca e prea batran sa mai bata asa departe, nu mai are suficienta forta. Cat show e in viata de zi cu zi, mai e asa nevoie sa il vezi pe ala de la TV din Sate? Serios acum … 😉

    Scris de Cristina | 19 Martie 2009, 5:02 pm
  4. nu sunt de acord cu cristina, aia e singura legatura cat de cat rezonabila cu USA pe care-o am. de-acolo aflu ce filme sunt la moda si cum o mai duc vedetele de la hollywood. plus ca jay e haios. am zis 🙂cred ca pe antena 3 era promo-ul ala. de top-gear m-as putea lipsi, ca e plin youtube de ei. dar jay e de actualitate si n-are nici un farmec sa vad inregistrari de acum 3 ani

    Scris de Lucian | 19 Martie 2009, 5:37 pm
  5. Nici eu nu sunt de acord cu tine, Cristina 🙂 Mie-mi place Jay – e funny si in acelasi timp foarte „grounded” – da, stiu, are echipa de 20 de scenaristi, si ce daca ?David Letterman, de exemplu, nu-mi place la fel de mult, desi e cam acelasi format de emisiune.Nu-mi trebuie show-ul din viata de zi cu zi – nu asta de la noi, de-aici, sau nu in modul in care se vede la stiri. Lucian – pai ai tot internetul la dispozitie, nu-ti trebuie Jay pentru filme si vedete, zau.Si nu mai e Youtube asa de plin de TG – au scos multe clipuri pe teme de drepturi de autor. In schimb sunt pe situl lor o gramada de clipuri. Ceea ce tot nu inlocuieste o emisiune cu cap si coada – pentru mine e frustrant sa ma uit la filmulete de cateva minute (si sa astept dupa conexiune sa le incarce cum trebe).

    Scris de Rita | 19 Martie 2009, 5:48 pm
  6. pai nu ma prea intereseaza ce e pe net despre filme si vedete, credeam ca ai observat lucrul asta dupa ce fel de filme ajung sa vad :). apropo de filme, vei vedea ca luna asta calitatea lor s-a imbunatatit enorm :). pe letterman nu-l pot suporta, ma enerveaza papucii aia si sosetele alea gri. plus ca are un kevin eubanks infiorator, care se si mai baga foarte des in seama 🙂

    Scris de Lucian | 19 Martie 2009, 6:16 pm
  7. Daaa, de acord cu toate observatiile la Letterman ! 😀 Plus ca atata se lauda cu copilul lui de 5 ani la varsta lui… A, si reluarile la noi sunt in urma rrrau !

    Scris de Rita | 19 Martie 2009, 6:18 pm
  8. partea cu copilul n-am auzit-o decat o singura data, dar e drept ca n-am vazut emisiunea aia decat de vreo 3 ori, din nimereala. parca e pe axn, nu?

    Scris de Lucian | 19 Martie 2009, 6:22 pm
  9. A zis sigur mai mult de 2 ori – si probabil ca am vazut si eu fiecare emisiune de cate 2 ori :)) Ihi, pe AXN.

    Scris de Rita | 19 Martie 2009, 6:23 pm
  10. concluzia: sa-l dea astia din nou pe jay, ca ma enerveaza!!!

    Scris de Lucian | 19 Martie 2009, 7:37 pm
  11. Atata discutie ca sa ajungem la aceeasi concluzie 😀 parca am fi astia in parlament 😛 ah, nu, ca astia nu ajung vreodata la o cloncluzie..

    Scris de Rita | 19 Martie 2009, 7:41 pm
  12. ca sa fim ca aia din parlament trebuie sa facem o comisie de rezolvare a acestei probleme 🙂

    Scris de Lucian | 19 Martie 2009, 7:47 pm
  13. :)) Sa facem o petitie, eu ce tot zic aici !

    Scris de Rita | 19 Martie 2009, 7:48 pm
  14. lasa petitia, eu zic sa facem o comisie de intocmire a petitiei. si te punem pe tine presedinte 🙂

    Scris de Lucian | 19 Martie 2009, 7:49 pm
  15. Imi pare rau, da’ io nu mai iau „misiuni” suplimentare 😛 am dificultati in a le termina si pe astea curente… A, sau era presedinte din ala de numa’ gura ii de el si altfel paseaza motanul la altii ?Daca de ala ii, zic sa te apuci dumneata de documentare pentru petitie 😀

    Scris de Rita | 19 Martie 2009, 7:51 pm
  16. Sa-l dea, spun si eu:) Si la ore rezonabile:P Hai, sare careva cu petitia?:)

    Scris de Elena | 19 Martie 2009, 8:10 pm
  17. Acum am de luptat cu doi, nu cu unul … 😉Adevarul e ca viata in America e mai spectaculoasa la televizor decat in realitate, poate ar trebui sa imi mai ridic si eu nivelul de excitatie deschizand televizorul …Deci da, voi aveti dreptate! E ca in vorba aia cu cei doi care iti spun ca esti beat, drept care trebuie sa o iei spre culcare 😉

    Scris de cristina | 20 Martie 2009, 2:09 am
  18. Rita, Lucian, deseara la 23.05 e emisiunea cu Obama pe A3;) Deci fiti pe faza:D

    Scris de Elena | 20 Martie 2009, 6:42 am
  19. Cristina, stai ca n-ai inteles 🙂 Mie imi place doar Jay si emisiunea, nu si viata americana – poate doar visul american, asa, un pic 😀Lucian in schimb e extatic in fata „statului unit” 😛Elena, saru’mana – au avut si colegii grija sa ma informeze de cu dimineata 😀 voi fi deci pe receptie, si inca de la ora 10 [cunoscatorii stiu de ce :P]

    Scris de Rita | 20 Martie 2009, 4:16 pm
  20. elena, ca sa stii si tu, emisiunea s-a mutat la 00.05 🙂sa fie clar, eu nu fac nimic, sunt inca in perioada de MARE lene :). si sunt incantat nu doar de un stat unit, ci de toate. bine… poate de south dakota nu 🙂

    Scris de Lucian | 20 Martie 2009, 10:11 pm
  21. Am reusit sa vad jumatate de emisiune:))) cealalta jumatate dimineata in reluare:P

    Scris de Elena | 21 Martie 2009, 11:26 am

Lasă un răspuns

