"Hobbies & fun", "Micul si marele ecran"

I have done the deed

Ca doar v-am avertizat 😀 si inca lipseste din poza ultimul numar al revistei [v. widgetul TopGear alaturat]. Am cheltuit o mica avere, bineinteles, dar te pui in calea fixatiilor omului ?! Nu-s toate pentru mine – sper sa nu stric supriza, cu aceasta ocazie.
In caz ca nu se vede bine – avem 2 seturi de 2 dvd-uri cu „The Great Adventures” – Polar Special, US Trip, Botswana si Vietnam Special. Desi as fi avut timp, nu m-am uitat la ele inca – stiti, dupa principiul „pour la bonne bouche” 😀
Si, ca sa vedeti ca sunt oarecum cumpatata, nu mi-am cumparat cartile lui Richard. Maybe next time…

In plus, cat am fost la Londra, am vazut o emisiune pe BBC2, si alte cateva pe situl BBC dintr-o serie recenta [nu sunt accesibile decat din UK] si cateva clipuri chiar din ultima serie, de pe situl TopGear [v. paranteza anterioara…]. Da, am fost foarte ocupata 😀

Ah si nu, nu mi-a trecut 😛 Si sunt din ce in ce mai revoltata ca A3, din diferite motive irelevante[liberali, mitinguri, fmi], tot continua sa amane difuzarea emisiunii – si vinerea seara si sambata dimineata !

Discuție

7 gânduri despre &8222;I have done the deed&8221;

  1. OMG!!! nu esti pe treaba ta 🙂

    Scris de Lucian | 30 Martie 2009, 5:21 pm
  2. Ba da, tocmai 🙂

    Scris de Rita | 30 Martie 2009, 5:29 pm
  3. no bine, sa-mi povestesti ce vezi pe dvd-urile alea 🙂

    Scris de Lucian | 30 Martie 2009, 8:31 pm
  4. Mai incolo 🙂 mai avem rabdare ;;)

    Scris de Rita | 30 Martie 2009, 8:33 pm
  5. am avut rabdare, deci cum sunt? 🙂
    duminica seara incepe o noua serie pe antena 3. ei spun ca e cea mai recenta

    Scris de Lucian | 17 Aprilie 2009, 8:01 am
  6. iar moderezi comentariile?

    Scris de Lucian | 17 Aprilie 2009, 8:02 am
  7. Nu m-am uitat decat la Botswana 🙂 pe care o vazusem pe bucati pe Internet – cred ca de Paste o sa ma mai uit la inca unul.
    Si zici ca se muta duminica ?! abia astept, ca in ultimele saptamani n-au mai dat vinerea seara, din motive de editie speciala.

    Am pus moderare doar pentru posturile mai vechi de 10 zile sau asa ceva.

    Scris de Rita | 17 Aprilie 2009, 8:23 am

Lasă un răspuns

