"Istorii si personaje"

Lucratura incurcata

Ma intreb cum o fi lucrat mama asta natura la incantatoarea mea persoana. Ce si-o fi zis in capsorul ei adorabil ? „Ia s-o procopsim pe asta mica cu niste chestii atata cat sa nu mai stie nici ea pe ce lume e ! Muahahahaaaaa !” [Stiu ca nu suna a un ras de la un capsor adorabil, dar mama natura e mai degraba nepotica natura cu o personalitate bipolara…]
Nu, pe cuvant. Alta motivatie nu poate sa fie, zau !

Altfel cum as putea sa va explic ca nu reusesc sa ma trezesc inainte de 8 dimineata decat dupa vreo 3 salve de tun, deghizate in alarme pe telefon. Zau, am testat si pe alte meridiane – ce-i drept ca apropiate de ale noastre… Iar asta cu „3 alarme” este un sistem intreg, pe care il schimb aproape zilnic, ca sa nu cumva sa ma prind si sa ma obisnuiesc cu ritmul si dupa aia sa ignor sunetele incapatanate cu un dispret suveran.

Sa luam de pilda azi dimineata: 7:00, 7:10, 7:17. Fiindca, in modul „snooze” in care intra imediat ce nimeresc butonul, suna la interval de 5 minute, primele 2 alarme s-au impiedicat una de alta si au devenit de-a dreptul irelevante.

Dar bineinteles ca aseara, cand am facut planificarea strategica a trezirii, stiam treaba asta.

De unde cea de-a treia alarma. Care si-a facut datoria si a sarit sprintara printre intervalele de 5 minute, pana cand din greseala, la a treia sunare, care ajunsese sa ma enerveze, fiindca eu aveam treaba sa dorm, in loc sa-i mai dau un Snooze, am apasat pe Stop. Actiune care, ma rog, cat pe ce sa pericliteze ducerea la bun sfarsit ale maretelor planuri strategice care s-ar fi soldat cu ajungerea mea la timp intr-un loc…

Asa, unde ramasesem ?! Aha. Deci snooze-snooze-stop, deja 7:45. 8:30 = termen limita pentru iesit din casa. Pana la care moment aveam pe agenda, in afara de lucrurile evidente, si spalatul pe cap si aranajamentul tip ikebana al podoabei capilare. Cum ar veni 45 de minute, counting down, si eu eram tot in pat.

Ca sa rezum ultimele paragrafe, mi-au trebuit 53 de minute de la prima alarma ca sa reusesc sa ma extrag din pat. Timp in care am dormit, am visat, m-am uitat la tv cu un ochi intredeschis si chiar am schimbat canalele, ca nu-mi convenea, m-am dezvelit (ca sa mi se faca frig si sa ma trezesc), m-am invelit la loc – fiindca da, mi-a fost frig – si am mai dormit putin.

Si sa nu credeti ca e vreo exceptie, fiecare dimineata curge dupa acelasi scenariu !

In schimb, ce sa va povestesc, as’noapte la ora 2 bantuiam prin vastele apartamente in pasi de dans, pe coloana sonora foarte inspirata furnizata de VH1.

Deci mama natura, fato, soro, nu mai bea, scumpa mea, pe stomacul gol de cu dimineata, ca ti se urca la cap si uite ce trasnai produci !

Discuție

6 gânduri despre &8222;Lucratura incurcata&8221;

  1. eu nu stiu ce te mai chinui.nu te mai culca deloc si dimineata nu trebuie sa mai folosesti 3 sonerii. plus ca ai timp bereche de spalat pe par.

    Scris de comanu | 2 Aprilie 2009, 9:12 am
  2. Pai dintotdeauna am zis ca decat sa ma scol cu noaptea-n cap mai bine nu ma mai culc deloc. Dar pana acuma n-am comis-o…Nici macar cand trebuia sa ma scol la 3 jumate dimineata si la 1 noaptea eu inca nu dormeam 😀

    Scris de Rita | 2 Aprilie 2009, 8:26 pm
  3. eu am incercat de cateva ori sa nu dorm deloc si chiar mi-a reusit. daca eram ocupat in ziua respectiva, aproape ca nici nu simteam ca nu dormisem. nici mie nu-mi place dimineata si foloseam si eu sistemul asta cu 3 telefoane, dar acum sunt nevoit sa ma descurc doar cu unul. si e mai bine, suna din 5 in 5 minute. cateodata devin imun la melodia aia care incearca sa ma trezeasca la fiecare 5 minute si schimb la 7 🙂

    Scris de Lucian | 17 Aprilie 2009, 8:11 am
  4. :)) Uite ma, ca nu-s singura – adica cu 5 sau 7 minute 😀 Dar eu am un singur telefon, sa stii – sau folosesc doar unul. Doar ca pun alarma la 3 ore diferite.

    De ne-dormit deloc nu prea cred ca imi mai iese. Cand eram mai tanara 😛 poate ar fi tinut…

    Scris de Rita | 17 Aprilie 2009, 8:29 am
  5. ehe… ce bine e sa fi tanar 🙂

    Scris de Lucian | 19 Aprilie 2009, 7:16 pm
  6. 😛

    Scris de Rita | 19 Aprilie 2009, 7:22 pm

Lasă un răspuns

