"Istorii si personaje"

Gandire cu premeditare

Am fost eu la un curs in urma cu niste ani buni, la care ni s-au explicat drept exemplu pentru planificare si succesiunea operatiilor pentru renovarea unei case. Cum trebuie sa programezi diversele, in ce ordine si la ce intervale ca sa nu strici si cele 2 surcele de-ai apucat sa le pui cruce. De exemplu ca trebuie sa lasi peretii sa se usuce 3 zile dupa tencuiala inainte sa te apuci sa ii colorezi, dar ca e bine sa fi facut podeaua pana la tencuiala [totul ipotetic, nu va apucati sa ma corectati dpdv arta si mestesugul zidariei si zugravelii :P].

Se vede treaba ca mi-a ramas chestiunea foarte intepenita in cap sub forma de teorie, ori ca vorba aia, viata bate filmul. Experienta si experimentele m-au cam fortat s calculez intr-una momentul de facut podelele si de tencuit peretii si alea 3 zile si pe urma culoarea peretilor si momenul aplicarii ei.

Ma enerveaza teribil ca trebuie intr-una sa tin cont de o gramada de chestii inainte sa ma apuc sa fac un lucru cat de mic. Am povestit deja cat de complicat e simpla programare a alarmei de-a doua zi. Usor de ghicit ca operatiunile mai complicate necesita premeditari si mai elaborat de-atat…

Dar cand si alea simple necesita aceeasi cantitate de scheme si decizii, atunci incepi sa-ti dai seama de dimensiunile dezastrului. Poftim o mostra de intrebari si consideratii legate de plecatul de la serviciu catre casa, vineri seara.

  • Cu taxiul sau cu metroul ? Ca parca as avea chef de mers pe jos – asa de rar – si afara e asa cald si frumos;
  • Daca e cu metroul, inseamna ca trebuie merg vreo 20 de minute pe jos pana la metrou si inca vreo 15 de la metrou pana acasa. Deci obositor, totusi. Si deci nu ar trebui sa car chestii suplimentare dupa mine – cum ar fi iaurturile cu visine si sacul de croasante care ma asteptau pe birou [multumesc, colega, m-ai salvat de la inanitie :D]
  • Dar ar trebui sa ajung intr-un final glorios si la supermarket si la aprozar, ceea ce inseamna fara bagaje si fara oboseala suplimentare; deci sa las acelea la serviciu;
  • sau as putea sa ma duc cu taxiul, sa las multele bagaje acasa si sa ma duc dupa aia la cumparaturi in liniste
  • sau as putea sa ma duc dupa aia doar la aprozar
  • sau sa nu ma mai duc nicaieri, sa ma descurc in seara asta doar cu branza, mere si niste muraturi ratacite, consolandu-ma cu uitatul la tv ?

Ah, si-s doar o parte din optiuni… Dar sa nu fiu total carcotasa, cica universul nu te ajuta si nu trimite semne ! Am sunat la taxi si am nimerit fix peste personajul asta 😀

Asa ca m-am dus direct acasa si dupa aia m-am dus la cumparaturi, ceea ce nu inseamna ca muraturile ratacite nu si-au gasit sfarsitul, totusi…

Discuție

8 gânduri despre &8222;Gandire cu premeditare&8221;

  1. Excelent!!! Ador pilulele acestea ale tale… am ras de m-am prapadit!

    Scris de rdg | 6 Aprilie 2009, 2:57 am
  2. iaurturi cu visine si croissante. drooling. ma duc dupa ele!iar personajul ala te bantuie. sansele ca un singur taximetrist sa revina de atat de multe ori unui singur client sunt practic… inexistente!!!

    Scris de miki | 6 Aprilie 2009, 12:30 pm
  3. Ralucita – haidi, bre, ca exagerezi 🙂 esti matali o draguti 🙂Miki – zi-mi ca ai gasit 🙂 super-bune-s 😀iar cu personajul, m-am relaxat, zau ! sa stii ca am nimerit de multe ori acelasi om pe masina 🙂 unii dintre ei stiu adresa unde fac comanda si vin special pentru mine ;;)

    Scris de Rita | 6 Aprilie 2009, 10:43 pm
  4. gasit-am! bestial, intr-adevar!deci te vrea taximetristii, asta e concluzia lesne de tras! 🙂

    Scris de miki | 7 Aprilie 2009, 1:18 pm
  5. Miki, dar desigur 😀 n-as merge pana acolo cat sa zic ca ii am eu de clienti fideli, dar orisicat… Doar am zis ca-s un client de treaba 😉

    Scris de Rita | 7 Aprilie 2009, 7:11 pm
  6. personajul ala a facut o obsesie pentru tine. le-a spus dispecerelor sa-l trimita doar pe el cand cineva face comanda de pe strada ta :).
    in rest, imi place hotararea de care dai dovada 🙂

    Scris de Lucian | 17 Aprilie 2009, 8:14 am
  7. N-a facut, ma, nici o obsesie 😛 cred ca e bad karma…

    si nu mai face misto de mine, da ?

    Scris de Rita | 17 Aprilie 2009, 8:45 am
  8. nu mai fac, doar e sarbatoare, nu? si nu e frumos 🙂

    Scris de Lucian | 19 Aprilie 2009, 7:15 pm

Lasă un răspuns

