"Hobbies & fun"

Missing in action

Ei da, am cam lipsit. Plus ca am primit reprosuri – si inca de la oameni care ma vad si cu care ma vorbesc in fiecare zi – ca n-am mai scris adica 🙂
Cred ca nu prea am mintea odihnita sau cel putin nu e in modulul de spus povesti, desi as avea o gramada de povesti de spus. O colectie mica de intamplari si de oameni si de locuri asteapta sa se insiruie in cuvinte. Mi-am facut si carnet de notite si de idei. Poate o sa se lege ceva zilele urmatoare…

Discuție

9 gânduri despre &8222;Missing in action&8221;

  1. eu, una sunt un citior fidel si fan… deci astept cu interes… oricand esti gata de povestit… no pressure!

    Scris de rdg | 14 Aprilie 2009, 8:42 pm
  2. Exact în modulul ăsta sunt și eu. Am povești, dar nu-s pe modulul spunere. Și da, mi-am cumpărat un carnețel cu pix, în Sinaia, acum 2 weekenduri, și am făcut people watchinguri și apoi writinguri, dar…degeaba. Poveștile nu se lasă spuse cu forța.:)

    Scris de innuenda | 14 Aprilie 2009, 11:30 pm
  3. aha!!! acum înţelegi, deci 😛

    Scris de nelu | 15 Aprilie 2009, 6:22 am
  4. Ralucita – sper ca week-end-ul de Paste o sa fie de bun augur 🙂

    Innu – las’ ca vine el si cheful si modulul 😉

    Nelu – pai ma, pe mine ma tine doar de o saptamana si am lasat vorba, ca sa zic asa 😛 deci nu !

    Scris de Rita | 15 Aprilie 2009, 10:46 pm
  5. ha! ce coincidenta 🙂

    Scris de Lucian | 17 Aprilie 2009, 8:00 am
  6. Vrem povesti noi!:) Stim ca sunt multe idei ascunse acolo undeva, dar vem sa le aflam si noi!!!

    Scris de Lolita | 17 Aprilie 2009, 8:09 am
  7. Lucian, se pare ca e o atmosfera mai ne-inspiranta prin blogosfera – sau prin partea noastra de blogosfera 🙂

    Lolita – bun venit pe la noi 😀 vine, vine povestile 😉 acuma ca vine mini-vacanta, o sa am creierul (un pic) mai odihnit si promit sa ma intorc cu povesti.

    Scris de Rita | 17 Aprilie 2009, 8:42 am
  8. gata, a trecut 🙂

    Scris de Lucian | 19 Aprilie 2009, 7:13 pm
  9. Zici tu ? ramane de vazut, ramane de vazut 🙂

    Scris de Rita | 19 Aprilie 2009, 7:21 pm

Lasă un răspuns

