"Istorii si personaje"

Punct. Si puncte-puncte…

Asa. Nu mai stiu unde am ramas, am pierdut randul, dar mai putin conteaza asta. Sunt relativ disperata (!) dupa o pauza care nu mai vine odata. Prin urmare am asteptat vacanta de Paste ca pe un cires copt, vorba aia. Si chiar daca am ajuns la ea, si stiu – STIU – foarte bine ca mareata vacanta e doar o zi libera in plus – continui sa fiu la fel de disperata dupa ziua aia libera in plus.

Ah, da si o veritabila zi scurta – azi, vineri – Vinerea Mare – am ajuns acasa la 4 dupa-amiaza ! Precizez lucrul asta, fiindca in mod obisnuit, ziua cea mai scurta la care pot sa sper se termina la 6-6 jumate, si fac eu cumva si ma descurc sa ajung acasa tot spre ora 8, ceea ce compromite lucrurile definitiv.

Dar sa nu ma indepartez foarte tare. Tanjesc dupa vacanta si ziua aia libera chipurile ca sa recuperez din odihna. Obiectiv stabil si perpetuu, pentru fiecare week-end de altfel.
Cumva insa am certitudinea ca, asa ca in fiecare week-end, o sa imi sabotez singura eforturile.

Ce sa zic ? ca n-am apucat sa execut traditionala curatenie de Paste si ca vastele apartamente au nevoie de un smotru nu de mare durata, dar intens ? Ca trebuie sa ma implic in niste preparate culinare destinate supravietuirii persoanei mele si fara nicio legatura cu traditiile specifice perioadei ? Noroc cu colegii mei ca si-au facut pomana cu mine si mi-au luat un cozonac – ca altfel… cred ca nu ajungeam nici pe ala sa il cumpar… Multumesc 😉

Mai aveam pe ordinea de zi si niste operatiuni croitoricesti – care in mod evident pot fi executate doar maine, sambata, din motive de sarbatoare mare. Si mai am si „nu asa de vastele” dar „foarte plinele” dulapuri de haine de pus in ordine. Nu dati din mana a ursurinta, n-ati fost acolo, n-ati vazut, deci nu stiti. Mai ales ca nu am spatii de depozitare suplimentare… Ei, la astea se mai adauga si corvoadele obisnuite si obligatorii de week-end – spalat, calcat, cumparaturi alte lucruri din astea plictisitoare si consumatoare de timp pe care de obicei le inghesui duminica seara spre noapte, ceea ce imi anuleaza fara drept de apel impresia de odihna de peste week-end.

Ei da, dar acuma am o zi in plus. O zi INTREAGA in plus ! Mama, ce de-a lucruri o sa pot face in ziua aia in plus !

Aaaa, stai asa… parca mai era ceva ? Ahm, da 😦 duminica si luni magazinele sunt inchise – deci no shopping, de niciun fel ! Deasemenea, e tot sarbatoare, deci fara spalat, fara cusut, fara sters geamuri. Si uite-asa planurile cele ambitioase au si fost daramate pe jumatate.

Fiindca ma pricep la planificari, iau in considerare timpii morti obligatorii si pe aia generati de lene si de uitatul la tv. Si in plus sa nu uitam de recuperarile bloggeristice pe care le am de facut – si de scris la mine si de comentat pe la altii.

Deci ce ziceam ? Ce mare branza fac eu cu ziua aia libera ?! Al saselea simt imi zice ca ziua de marti ma va gasi cel putin la fel de nedormita si fara chef ca ziua de azi, si de ieri si ca toate zilele de cel putin 3 luni incoace. Si al saselea simt asta al meu de obicei stie el ce vorbeste…

Discuție

11 gânduri despre &8222;Punct. Si puncte-puncte…&8221;

  1. :)) Oh, draga de tine! Hai să te bucuri de ziua ta liberă!
    Am o idee cum să îmbini utilul cu plăcutul. Dă drumul la TV pe un program de ştiri, astfel încât să auzi ce se vorbeşte dar să nu trebuiască să şi vezi. Şi între timp, fă ordine în dulapurile cu haine.

    Apoi fă-ţi un capucino sau un expresso sau un nes frappe sau orice-ţi face ţie plăcere. Îmracă-te cu ceva de casă haios, colorat, aşa, mai de Paşte. Ia în mână un şpriţ din ăla de curăţat geamurile şi o rolă de hârtie de bucătărie şi treci la şters geamuri, nu înainte de a pune muzică pe care nu ai mai ascultat-o de mult. Şi care-ţi place. Eventual muzică de când erai îndrăgostită.:) Şi uite-aşa…:)))

    Nici eu nu mi-am terminat curăţenia de Paşte. Am apucat să misc toate mobilele din locul lor (desigur, nu şi mastodonţii), am aspirat, sters pe jos, aruncat saci cu obiecte nefolositoare sau care s-au uzat, mi-am terminat bucătăria cu toate sertarele ei, dormitorul, aproape în întregime, mi-am ordonat CD-urile, cărţile în bibliotecă, calculatorul şi accesoriile lui, toate au lustru şi-s bucuroase acum:)
    Mai am de şters geamurile, de făcut dulăpiorul cu acte, de epilat şi vopsit subsemnata, de făcut manichiura şi pedichiura (eu mi le fac pe toate).

    De specialităţile de Paşte s-a ocupat mama care vine azi de la Galaţi la soră-mea, dar are o geantă de voiaj şi pentru mine.:)

    Hai Paşte fericit, Rita!

    (dacă mai ai nevoie de idei, spune-mi!)

    Scris de innuenda | 18 Aprilie 2009, 10:22 am
  2. Pai draga Rita, luni e deschis prin unele locuri:) la noi e deschis in multe locuri;))
    Si dau mana cu tine, greu am facut cate ceva prin casa si mai ales la bucatarie, unde era punctul meu forte. Am imbatranit, nu ma mai tin balamalele:P Plus serviciul care imi mananca si restul de neuron ramas in viata:)))

    No, si sa nu uit, sa ai un Paste frumos!:)

    Scris de Elena | 18 Aprilie 2009, 6:56 pm
  3. a inceput top gear 🙂

    Scris de Lucian | 19 Aprilie 2009, 7:09 pm
  4. Lucian – :))) Sunt pe receptie, fireste ! Asta dupa ce m-am „intoxicat” cu DVD-urile peste zi ;;)

    Scris de Rita | 19 Aprilie 2009, 7:11 pm
  5. ce masini…

    Scris de Lucian | 19 Aprilie 2009, 7:20 pm
  6. nu stiu ce-au tradus astia, dar imi vine greu sa cred ca un audi r8 consuma 56 l /100 km.

    Scris de Lucian | 19 Aprilie 2009, 7:22 pm
  7. Ha ! deci am intuit eu bine ca ceva nu e in regula !! pana si eu care habar n-am de masini iar sistemul ne-metric ma scoate din minti !

    Scris de Rita | 19 Aprilie 2009, 7:26 pm
  8. si-au mai spus ca o prius consuma mai mult decat un m3. ha! niste incompetenti. traducatorii, adica 🙂

    Scris de Lucian | 19 Aprilie 2009, 7:36 pm
  9. de fapt, nu stiu sa faca transformarile din gallons in litri

    Scris de Lucian | 19 Aprilie 2009, 7:37 pm
  10. Hum, cred ca aia cu prius au nimerit-o bine – tocmai aia era chestia, sa fie surprinzator. In rest, da, au gresit traducerea in litri, ceea ce vroiam sa subliniez cu sistemul metric 😀

    Scris de Rita | 19 Aprilie 2009, 7:41 pm
  11. Revenind 😀

    Innu – am cam fost pe-acolo, in linie cu scenariul tau, cum ar veni 🙂 Ce mi-a iesit, urmeaza sa povestesc 😉 Sper ca ai avut o zi faina pe langa ai casei – si ca mai ai macar ziua de maine inainte sa o iei de la capat (pfff, tare mai semanam la orare, zau).

    Elena – las’ ca stiu eu, tu vrei sa fie toate la linie 🙂 si sunt convinsa ca te-ai descurcat tu sa le faci pe toate cum trebe – spre deosebire de mine, adicatelea 😀
    Cumva am reusit sa dau rasol cu cumparaturile de Paste, asa ca poate sa fie deschis maine, nu mai conteaza. Poate totusi sa imi cumpar o pereche de pantofi 😉

    Scris de Rita | 19 Aprilie 2009, 8:10 pm

Lasă un răspuns

