"Istorii si personaje"

Armata la „Gospodarit viteza”

Zau ca nu mai conteaza. Cum am ajuns pana acolo incat sa fac toata curatenia plus cumparaturile de Paste intr-o dupa-amiaza scurta, la mijlocul careia eram deja obosita, adica.

Cum am zis deja, imi era clar ca trebuie sa termin toate alea sambata. Dupa cum imi era la fel de clar ca nu am cum sa le fac pe toate deodata – in aceeasi zi cum ar veni. Faptul ca sambata m-am trezit pe la 11 si ceva si nu m-am dat jos din pat inainte de orele 1 si jumatate n-a ajutat deloc la o mai buna planificare a operatiunilor. Iar pauza prelungita de mic-dejun care a urmat… hehe – se poate anticipa cu usurinta ca se facuse 3 jumate si eu nu incepusem nimic 😀

Prin urmare, masuri de urgenta erau mai mult decat necesare. In primul rand, lista de lucruri de facut s-a scurtat simtitor. Dupa care am stabilit cu mine insami ca nu vine nici regina si nici macar soacra in vizita, asa ca superficialitatea era acceptabila. Odata cele doua comandamente stabilite, lucrurile au devenit mai usoare.

Am spalat geamurile, ce-i drept, dar cred ca as fi facut mai bine sa le las cum erau – acuma au niste urme infioratoare de la laveta, care cred ca avea ceva impregnat in ea, care ceva nu s-a sinchisit de Clin cu alcool.
N-am reusit sa curat gratarul de la aragaz – la naiba, zau daca stiu ce sa ii fac decat sa il raschetez cu cutitul, operatiune de care n-aveam niciun chef… si oricum n-am apa calda la bucatarie de vineri incoace [„apa oprita pe coloana, pana la remedierea avariei”, conform anuntului de la avizier].
Am spalat chiuveta din baie si casa cu detergent de vase (cu miros de lamaie) – fiindca, bineinteles, in cel mai putin oportun moment Cilit bang s-a terminat brusc. Odata cu lichidul pentru curatat parchetul – si ala foarte lamaios – casa mea a mirosit frumos, ca niste lamai stoarse intr-o tona de produse chimice.
Ma rog, orice-as fi reusit sa infaptuiesc, pe la ora 6 m-a lovit realitatea ca nu facusem cumparaturile – si nu cumparaturile asa in general, ci cumparaturile de supravietuire. Frigiderul era gol, ca am tinut post in Saptamana Mare, asa ca nu aveam nevoie de tentatii, si nici macar cartofi nu mai aveam. Deci asta era la probele impuse.
Mda, numai ca freza si aparenta mea cu totul erau iremediabil compromise de operatiunile desfasurate intru curatenie. Asa ca am facut un dus si mi-am spalat parul inainte sa indraznesc sa ies din casa. Nu m-a surprins deloc ca supermarketul de la intersectie era deja inchis – no, really, ce ma asteptam, in ziua de dinainte de Pasti, la 7 seara ??!
Din fericire mi-am adus aminte ca mai e un supermarket non stop in intersectie, asa ca mi-am incercat norocul acolo. Da, era deschis, da, am cumparat ce trebuia – sau aproape – mi-am luat si un brat de flori si m-am dus acasa incantata ca iepurasul de paste 😛 Mi-am dat seama ca intram pe usa ca am uitat sa imi iau si eu niste pui sau niste porc, sau orice altceva ar fi putut constitui o friptura sau ceva asemanator. Nici macar cartofi. Well, bineinteles ca nu m-am mai intors, bineinteles ca Albinuta era inchisa – sau Profi, sau cum s-o mai chema – si bineinteles ca m-am consolat cu ce cumparasem deja 😉
Am reusit in seara aia sa fac si supa de legume si un soi de mancare la cuptor din legume taiate fidea cu ceafa afumata semi-preparata [pe aia reusisem sa o cumpar…]. Avantajul major e ca odata preparativele incheiate, amandoua s-au cam facut singure 😀

Ah, n-am facut ordine in dulap – nu, nici macar azi – n-am croitorit, n-am reusit sa ma vopsesc decat in sfanta zi de Paste si inca alte cateva chestii tot nu le-am facut.

Hehe, doar am zis ca a fost ca la armata 😀 – toate facute la repezeala, destul de prost si din resturi.

PS – Am impresia ca incep sa devin tantile alea de la tv care nu mai stiu ce sa foloseasca pentru curatarea luna a diverselor incaperi, echipamente si instalatii electrocasnice. Nu, zau, nu ma vedeti cu manusile galbene de cauciuc si cu basmaua in cap curatand de zor la gratarul de aragaz ? :))

Discuție

5 gânduri despre &8222;Armata la „Gospodarit viteza”&8221;

  1. No, ca tot ai biruit pana la urma, chiar si fara friptura aia (mai bine, ca stii cum pica friptura dupa post). Eu am avut noroc de George sambata, pe care il tot trimiteam cu listuta la magazen cum descopeream ca ceva nu e. Si tot asa a facut bietu’ copil drumuri, fiind motivat de cate ceva pentru sufletul lui drept rasplata:))))

    Scris de Elena | 21 Aprilie 2009, 8:18 am
  2. oh, mirosul de lamaie chimica…..de mult ma intreb de ce nu se multumesc cu niste mirosuri mai firesti

    Scris de Maria Coman | 21 Aprilie 2009, 9:22 am
  3. Elena – pai ma descurcam eu de-o friptura mai dietetica 😀 Vreau si eu un George, pare sa fie foarte bun la casa omului 😉

    Maria, in principiu lamaile nu ma deranjeaza asa mult, ba chiar imi plac – dar acuma cred ca era prea mult. Si apoi, alte mirosuri mai naturale – nu prea vad ce sa fie…
    Imi place balsamul de rufe cu levantica, insa, foarte tare ! 😀

    Scris de Rita | 21 Aprilie 2009, 8:25 pm
  4. mai naturale gen brad, nu stiu. ala de lamaie e fake rau de tot

    Scris de Maria Coman | 21 Aprilie 2009, 8:34 pm
  5. Cred ca depinde de produs – si de „reteta” – cat concentrat din ala pun, sau asa ceva. Stii, dupa modelul zmeura spatiala, mai trebuie putin fuchs, vorba aia 😀

    Scris de Rita | 21 Aprilie 2009, 8:59 pm

Lasă un răspuns

