"Istorii si personaje"

Planul de week-end-ul asta

In onoarea faptului ca din 3 becuri din aplica de tavan unul nu sade aprins [cred ca trebuie sa mai lucrez la filet] si unul s-a ars in seara asta [dupa principiul „una s-a furat si una s-a stricat”] si fiindca nu am inlocuit inca becul ars din hol acum vreo 2 luni, m-am hotarat: in week-end mut iar masa din bucatarie prin toata casa, ca sa inlocuiesc becurile.
Asa, am zis-o.

Discuție

9 gânduri despre &8222;Planul de week-end-ul asta&8221;

  1. nu cred ca iar ai probleme cu becurile. nu cred! un om normal nu poate sa aiba atatea problema cu becurile!!!

    ..then again, tu esti rita. rita e altceva. ok. deci ai incredibil de multe probleme cu becurile.

    Scris de miki | 22 Aprilie 2009, 9:38 pm
  2. Miki, pe cuvant ca la un moment dat gandeam si eu ca tine – la naiba, gata, am inlocuit toate becurile, se mai ard peste vreun an !
    Dar nu, uite, odiseea continua ! Cred ca intr-o buna zi o sa bag surubelnita in priza, macar sa stiu o treaba !

    Scris de Rita | 22 Aprilie 2009, 10:11 pm
  3. elnita s-ar putea sa fie un pic cam groasa. icnearca si tu cu o andrea, macar sa fie treaba bine facuta 🙂

    Scris de miki | 23 Aprilie 2009, 12:33 pm
  4. cred ca locuiesti in zona becusculara 🙂

    Scris de Lucian | 23 Aprilie 2009, 3:47 pm
  5. Miki, pai andreaua n-are izolatie 😀 si inca nu mi-am incheiat socotelile pe-aici 😉

    Lucian – :)))))))))) nu m-am gandit, dar probabil ca ai dreptate !

    Scris de Rita | 23 Aprilie 2009, 4:21 pm
  6. Asta e un plan de 15 minute. Restul week-end-ului?

    Scris de cristina | 24 Aprilie 2009, 2:31 am
  7. Cristina, 15 minute imi ia doar sa debarasez masa din bucatarie, care functioneaza ca alternativa de dulap de bucatarie si mai nou bar 😀
    In rest, cred ca am sa finalizez curatenia de Paste – intr-un mod mai aplicat si mai consistent, de data asta, sper 😉

    Scris de Rita | 24 Aprilie 2009, 3:26 pm
  8. Ma asteptam ca restul planului chiar sa fie compatibil cu ideea de week-end (asimilat cu singura perioada din saptamana cand te poti bucura, teoretic, de timpul tau pentru tine). Nu ca as sti eu ce inseamna asta …

    Scris de cristina | 25 Aprilie 2009, 8:56 pm
  9. Pai ma bucur, Cristina 😀 lenevesc dupa regulile artei ! si tot nu-mi ajunge timpul (sa lenevesc in voie)…
    Oricum, operatiunea „becurile” s-a soldat cu un succes rasunator 😀 pana cand s-or arde din nou, adica.

    Scris de Rita | 27 Aprilie 2009, 4:04 pm

Lasă un răspuns

